dostawę dla Gminy Boguty-Pianki artykułów higieniczno-sanitarnych, pomocy naukowych i zabawek, papieru i artykułów biurowych oraz dywaników na potrzeby projektu -Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w wieku 3-5 lat w latach 2012-2013- nr POKL.09.01.01-14-158/11

Data publikacji 2012-11-30
Data zakończenia 2012-12-10 12:00:00
Instytucja Gmina Boguty-Pianki
Miejscowość Boguty-Pianki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Dywany, maty i dywaniki,
  • Produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 483556 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395300006, 337000007, 375000003, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym przetargiem nieograniczonym jest: dostawa dla Gminy Boguty-Pianki artykułów higieniczno-sanitarnych, pomocy naukowych i zabawek, papieru i artykułów biurowych oraz dywaników na potrzeby projektu do siedziby Zamawiającego.
Wraz z dostawą opisanych powyżej pomocy naukowych i zabawek Wykonawca powinien dostarczyć certyfikaty bezpieczeństwa.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część I: artykuły higieniczno-sanitarne, pomoce naukowe i zabawki, papier i artykuły biurowe;
Część II: dywaniki.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia ( oddzielne zamówienie). Wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowe. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia.

Opis

Dostawa artykułów higieniczno-sanitarnych, pomocy naukowych i zabawek, papieru i artykułów biurowych.Dostawa dywaników

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Boguty-Pianki
Ulica Aleja Papieża Jana Pawła II 45
Nr domu 45
Miejscowość Boguty-Pianki
Kod Pocztowy 07-325
Województwo mazowieckie
Tel 086 2775003
Fax 086 275003
Regon 45067009000000
E-mail ugbogut@wp.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 20/12/2012
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub koniecznością wykonania zamówień dodatkowych - zmiana terminu wykonania umowy do dnia 31.12.2012 r. w przypadku wystąpienia obiektywnych trudności w dostawie dla części zamówienia
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz boguty-pianki.ornet.pl
Adres uzyskania siwz boguty-pianki.ornet.pl
Data składania wniosków 10/12/2012
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Gminy Boguty-Pianki ul. Aleja Papieża Jana Pawła II 45, 07-325 Boguty-Pianki, pokój nr 107
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)