Dostawa papieru kserograficznego dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Data publikacji 2017-06-19
Data zakończenia 2017-06-28 00:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
Miejscowość Ciecierzyn
Województwo lubelskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534525-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie papieru kserograficznego do Lubelskiego Oddziału Regionalnego i 20 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na terenie województwa lubelskiego:
papier kserograficzny A4 80 g/m2 (ryza 500 arkuszy), min. CIE146 biały - 14 200 ryz
papier kserograficzny A5 120 g/m2 (ryza 500 arkuszy), min. CIE146 biały – 300 ryz
dopuszczalne jest docięcie z formatu A4
2. Dostawa i wniesienie papieru kserograficznego (dalej: artykuły biurowe) musi nastąpić do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Papier kserograficzny musi być nowy, w fabrycznie oznakowanych opakowaniach umożliwiających identyfikację ilościową i jakościową.
3. Ilekroć w dalszej części mowa jest o sprzedaży/dostawie należy przez to rozumieć również dowóz, rozładunek z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
4. Dostawy muszą odbywać się każdorazowo do 7 dni od daty przesłania Wykonawcy każdorazowego zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego. Dostawy muszą odbywać się do Lubelskiego Oddziału Regionalnego i do 20 Biur Powiatowych Lubelskiego OR, w godzinach pracy biura tj. poniedziałek – piątek 08:00 – 14:00. Adresy lokalizacji dostaw zostały ujęte w załączniku nr 3 do umowy.
Zamówienie cząstkowe – wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy, w którym żąda on dostawy określonej ilości artykułów biurowych (papieru kserograficznego), które ma w sobie podział na poszczególne lokalizacje dostaw. W zamówieniu takim nie muszą wystąpić wszystkie adresy lokalizacji dostaw. Zamówienie cząstkowe jest przesyłane faksem bądź na adres email. Zamówienie cząstkowe jest podpisywane przez jedną z osób wskazanych przez Zamawiającego. Zamówienia cząstkowe są realizowane według potrzeb bieżących Zamawiającego.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na artykuły biurowe (papier kserograficzny) na okres min. 12 miesięcy – termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu.
6. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b1d3f229-fcb9-4d77-9cac-2baafc36a808
Biuletyn 534525-N-2017
Zamawiajacy nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
Regon 1061308300082
Zamawiajacy adres ulica Elizówka 65A
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Ciecierzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 21-003
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 7568810,
Zamawiajacy fax 81 7563941
Zamawiajacy email agnieszka.partyka@arimr.gov.pl, lubelski@arimr.gov.pl
Adres strony url www.arimr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.arimr.gov.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lubelski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn, Kancelaria – budynek A (piętro I) pok. 114A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru kserograficznego dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer referencyjny BOR03.2610.3.2017.AP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie papieru kserograficznego do Lubelskiego Oddziału Regionalnego i 20 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na terenie województwa lubelskiego: papier kserograficzny A4 80 g/m2 (ryza 500 arkuszy), min. CIE146 biały - 14 200 ryz papier kserograficzny A5 120 g/m2 (ryza 500 arkuszy), min. CIE146 biały – 300 ryz dopuszczalne jest docięcie z formatu A4 2. Dostawa i wniesienie papieru kserograficznego (dalej: artykuły biurowe) musi nastąpić do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Papier kserograficzny musi być nowy, w fabrycznie oznakowanych opakowaniach umożliwiających identyfikację ilościową i jakościową. 3. Ilekroć w dalszej części mowa jest o sprzedaży/dostawie należy przez to rozumieć również dowóz, rozładunek z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 4. Dostawy muszą odbywać się każdorazowo do 7 dni od daty przesłania Wykonawcy każdorazowego zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego. Dostawy muszą odbywać się do Lubelskiego Oddziału Regionalnego i do 20 Biur Powiatowych Lubelskiego OR, w godzinach pracy biura tj. poniedziałek – piątek 08:00 – 14:00. Adresy lokalizacji dostaw zostały ujęte w załączniku nr 3 do umowy. Zamówienie cząstkowe – wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy, w którym żąda on dostawy określonej ilości artykułów biurowych (papieru kserograficznego), które ma w sobie podział na poszczególne lokalizacje dostaw. W zamówieniu takim nie muszą wystąpić wszystkie adresy lokalizacji dostaw. Zamówienie cząstkowe jest przesyłane faksem bądź na adres email. Zamówienie cząstkowe jest podpisywane przez jedną z osób wskazanych przez Zamawiającego. Zamówienia cząstkowe są realizowane według potrzeb bieżących Zamawiającego. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na artykuły biurowe (papier kserograficzny) na okres min. 12 miesięcy – termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 6. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-11T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dotyczącym zdolności technicznej wykazał, że: Wykonał co najmniej 2 dostawy papieru kserograficznego o wartości brutto nie mniejszej niż 35 000 złotych brutto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt 4 SIWZ, uznaje się co najmniej 2 dostawy papieru kserograficznego o wartości nie mniejszej niż 35 000 zł brutto każda dostawa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy, w tym również zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT; b) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia, któremu nie można było zapobiec; d) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; e) zmiana podwykonawcy – na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonanie części zamówienia przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie. f) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; g) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 5 § 8 umowy. h) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną (e-mail Zamawiającego: lubelski@arimr.gov.pl). Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia i Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. Zamawiający nie ustanawia standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a Ustawy. Zamawiający nie umożliwia złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 Ustawy.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)