GuidZP400 |
b1d3f229-fcb9-4d77-9cac-2baafc36a808
|
Biuletyn |
534525-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
|
Regon |
1061308300082
|
Zamawiajacy adres ulica |
Elizówka 65A
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ciecierzyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-003
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 7568810,
|
Zamawiajacy fax |
81 7563941
|
Zamawiajacy email |
agnieszka.partyka@arimr.gov.pl, lubelski@arimr.gov.pl
|
Adres strony url |
www.arimr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.arimr.gov.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Lubelski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Elizówka 65A k/Lublina, 21-003 Ciecierzyn, Kancelaria – budynek A (piętro I) pok. 114A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papieru kserograficznego dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
|
Numer referencyjny |
BOR03.2610.3.2017.AP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie papieru kserograficznego do Lubelskiego Oddziału Regionalnego i 20 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na terenie województwa lubelskiego:
papier kserograficzny A4 80 g/m2 (ryza 500 arkuszy), min. CIE146 biały - 14 200 ryz
papier kserograficzny A5 120 g/m2 (ryza 500 arkuszy), min. CIE146 biały – 300 ryz
dopuszczalne jest docięcie z formatu A4
2. Dostawa i wniesienie papieru kserograficznego (dalej: artykuły biurowe) musi nastąpić do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Papier kserograficzny musi być nowy, w fabrycznie oznakowanych opakowaniach umożliwiających identyfikację ilościową i jakościową.
3. Ilekroć w dalszej części mowa jest o sprzedaży/dostawie należy przez to rozumieć również dowóz, rozładunek z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
4. Dostawy muszą odbywać się każdorazowo do 7 dni od daty przesłania Wykonawcy każdorazowego zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego. Dostawy muszą odbywać się do Lubelskiego Oddziału Regionalnego i do 20 Biur Powiatowych Lubelskiego OR, w godzinach pracy biura tj. poniedziałek – piątek 08:00 – 14:00. Adresy lokalizacji dostaw zostały ujęte w załączniku nr 3 do umowy.
Zamówienie cząstkowe – wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy, w którym żąda on dostawy określonej ilości artykułów biurowych (papieru kserograficznego), które ma w sobie podział na poszczególne lokalizacje dostaw. W zamówieniu takim nie muszą wystąpić wszystkie adresy lokalizacji dostaw. Zamówienie cząstkowe jest przesyłane faksem bądź na adres email. Zamówienie cząstkowe jest podpisywane przez jedną z osób wskazanych przez Zamawiającego. Zamówienia cząstkowe są realizowane według potrzeb bieżących Zamawiającego.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na artykuły biurowe (papier kserograficzny) na okres min. 12 miesięcy – termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu.
6. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dotyczącym zdolności technicznej wykazał, że:
Wykonał co najmniej 2 dostawy papieru kserograficznego o wartości brutto nie mniejszej niż 35 000 złotych brutto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Za dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt 4 SIWZ, uznaje się co najmniej 2 dostawy papieru kserograficznego o wartości nie mniejszej niż 35 000 zł brutto każda dostawa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy, w tym również zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT;
b) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia, któremu nie można było zapobiec;
d) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;
e) zmiana podwykonawcy – na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonanie części zamówienia przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie.
f) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
g) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 5 § 8 umowy.
h) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
|
IV 4 4 data |
2017-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną (e-mail Zamawiającego: lubelski@arimr.gov.pl).
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy.
Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia i Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom.
Zamawiający nie ustanawia standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a Ustawy.
Zamawiający nie umożliwia złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 Ustawy.
|