Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na odpady medyczne i komunalne, których szacunkową ilość określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ .
2. Dostawy świadczone będą dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o. dla lokalizacji Zamawiającego tj.:
1) 81-519 Gdynia ul. Powstania Styczniowego 1,
2) 81-348 Gdynia ul. Wójta Radtkego 1.
3. Dostawy worków na odpady medyczne i komunalne świadczone będą: od daty podpisania umowy do 31.12.2017 r.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu, Zamawiający wykorzysta 75% ilości asortymentu określonej w poszczególnych pozycjach załącznika nr 1a do SIWZ. Pozostałe 25% ilości asortymentu określonej w poszczególnych pozycjach Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji podmiotu zamówienia w zakresie dostawy worków na odpady medyczne i komunalne dla obu lokalizacji w następujący sposób:
1) W przypadku ustawowo wolnego jednego dnia dostawa jest świadczona w pierwszym dniu roboczym po wymaganym terminie dostawy;
2) Dostarczony towar odpowiednio opakowany i oznaczony z podziałem ilościowym zgodnym z fakturą VAT;
3) Towar musi posiadać kartę charakterystyki, etykietę informacyjną i numer katalogowy, celem ewentualnej reklamacji całości lub części towaru przez Zamawiającego.
6. Wykonawca w całym okresie realizacji umowy ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie skutki wynikające z niewłaściwego prowadzenia dostaw.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie pośrednie i bezpośrednie szkody w stosunku do Zamawiającego, które wynikają z niewłaściwego wykonania umowy w szczególności za opóźnienia w dostawie.
8. Wszelkie koszty związane z transportem zamówionego asortymentu do Zamawiającego wraz z kosztami utrzymania pojazdów Wykonawcy, ponosi Wykonawca.
9. Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
1) Dostawy odbywać się będą na koniec miesiąca z podziałem na lokalizacje, do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia drogą mailową,
2) Zamawiający dopuszcza, w wyjątkowych sytuacjach, możliwość składania dodatkowych zamówień asortymentu z dostawą do 3 dni roboczych, od złożenia zamówienia drogą mailową.
3) Dostawy odbywać się będą do:
Magazynu Centralnego Szpitala w lokalizacji przy ul. Powstania Styczniowego 1, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach między 7:00 a 13:00, lub do
Magazynu Bielizny Szpitala w lokalizacji przy ul. Wójta Radtkego 1, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach między 7:00 a 13:00,
na podstawie zamówień składanych drogą mailową przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4) Dostawa obejmuje transport do magazynu Zamawiającego wraz z wniesieniem towaru do budynku Magazynu oraz rozładunek do wyznaczonego pomieszczenia.
5) Dostawa obejmuje ubezpieczenie towaru w trakcie transportu do siedziby zamawiającego oraz w trakcie wnoszenia towaru do budynku i rozładunku w wyznaczonym pomieszczeniu.
6) Dostarczony asortyment musi posiadać wszystkie wymagane prawem zezwolenia i certyfikaty dopuszczające produkt do obrotu na terenie Unii Europejskiej oraz spełniać Polskie Normy.
7) Zamawiający żąda załączenia do oferty kart charakterystyki wszystkich produktów zamieszczonych w ofercie,
8) W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub wad jakościowych w dostarczonym asortymencie Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie po ich stwierdzeniu, drogą mailową, faksem lub telefonicznie.
9) Wykonawca wymieni towar na wolny od wad niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od zawiadomienia o wadzie.
10) Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku:
dostarczenia towaru złej jakości,
dostarczenia towaru niezgodnego z Umową lub zamówieniem,
dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach i niewłaściwie oznakowanych, nie posiadających kart charakterystyki, etykiet informacyjnych i numeru katalogowego, zawartych w umowie.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania Wykonawcy pod kątem spełniania warunków
i wymagań określonych w umowie.
|
GuidZP400 |
380b06d7-9771-442e-a2a8-4db61eb68764
|
Biuletyn |
536166-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
|
Regon |
19014161200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Powstania Styczniowego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-519
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 72 60 124, 58 72 60 467
|
Zamawiajacy fax |
58 72 60 338
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital-morski.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpitale Pomorskie Sp. z o. o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, kancelaria szptala, budynek nr 6, pokój nr 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę worków na odpady medyczne i komunalne do Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
|
Numer referencyjny |
D25Ł/252/6-32rj/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na odpady medyczne i komunalne, których szacunkową ilość określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ .
2. Dostawy świadczone będą dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o. dla lokalizacji Zamawiającego tj.:
1) 81-519 Gdynia ul. Powstania Styczniowego 1,
2) 81-348 Gdynia ul. Wójta Radtkego 1.
3. Dostawy worków na odpady medyczne i komunalne świadczone będą: od daty podpisania umowy do 31.12.2017 r.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu, Zamawiający wykorzysta 75% ilości asortymentu określonej w poszczególnych pozycjach załącznika nr 1a do SIWZ. Pozostałe 25% ilości asortymentu określonej w poszczególnych pozycjach Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji podmiotu zamówienia w zakresie dostawy worków na odpady medyczne i komunalne dla obu lokalizacji w następujący sposób:
1) W przypadku ustawowo wolnego jednego dnia dostawa jest świadczona w pierwszym dniu roboczym po wymaganym terminie dostawy;
2) Dostarczony towar odpowiednio opakowany i oznaczony z podziałem ilościowym zgodnym z fakturą VAT;
3) Towar musi posiadać kartę charakterystyki, etykietę informacyjną i numer katalogowy, celem ewentualnej reklamacji całości lub części towaru przez Zamawiającego.
6. Wykonawca w całym okresie realizacji umowy ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie skutki wynikające z niewłaściwego prowadzenia dostaw.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie pośrednie i bezpośrednie szkody w stosunku do Zamawiającego, które wynikają z niewłaściwego wykonania umowy w szczególności za opóźnienia w dostawie.
8. Wszelkie koszty związane z transportem zamówionego asortymentu do Zamawiającego wraz z kosztami utrzymania pojazdów Wykonawcy, ponosi Wykonawca.
9. Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
1) Dostawy odbywać się będą na koniec miesiąca z podziałem na lokalizacje, do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia drogą mailową,
2) Zamawiający dopuszcza, w wyjątkowych sytuacjach, możliwość składania dodatkowych zamówień asortymentu z dostawą do 3 dni roboczych, od złożenia zamówienia drogą mailową.
3) Dostawy odbywać się będą do:
Magazynu Centralnego Szpitala w lokalizacji przy ul. Powstania Styczniowego 1, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach między 7:00 a 13:00, lub do
Magazynu Bielizny Szpitala w lokalizacji przy ul. Wójta Radtkego 1, w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach między 7:00 a 13:00,
na podstawie zamówień składanych drogą mailową przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4) Dostawa obejmuje transport do magazynu Zamawiającego wraz z wniesieniem towaru do budynku Magazynu oraz rozładunek do wyznaczonego pomieszczenia.
5) Dostawa obejmuje ubezpieczenie towaru w trakcie transportu do siedziby zamawiającego oraz w trakcie wnoszenia towaru do budynku i rozładunku w wyznaczonym pomieszczeniu.
6) Dostarczony asortyment musi posiadać wszystkie wymagane prawem zezwolenia i certyfikaty dopuszczające produkt do obrotu na terenie Unii Europejskiej oraz spełniać Polskie Normy.
7) Zamawiający żąda załączenia do oferty kart charakterystyki wszystkich produktów zamieszczonych w ofercie,
8) W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub wad jakościowych w dostarczonym asortymencie Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie po ich stwierdzeniu, drogą mailową, faksem lub telefonicznie.
9) Wykonawca wymieni towar na wolny od wad niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od zawiadomienia o wadzie.
10) Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku:
dostarczenia towaru złej jakości,
dostarczenia towaru niezgodnego z Umową lub zamówieniem,
dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach i niewłaściwie oznakowanych, nie posiadających kart charakterystyki, etykiet informacyjnych i numeru katalogowego, zawartych w umowie.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania Wykonawcy pod kątem spełniania warunków
i wymagań określonych w umowie.
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy worków, odpowiadającą swym zakresem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto każda oraz, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ.(należy dołączyć dowody należytego wykonania lub wykonywania dostawy)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć:
Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.*
Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ.
*Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
3. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw w zakresie wskazanym w rozdz. VII ust. 2 pkt 3) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum dwie dostawy worków o wartości 50 000 zł brutto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należyc
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|