Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Krakowskiej

Data publikacji 2017-06-21
Data zakończenia 2017-06-29 00:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534480-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000, 302313000, 302313005, 302161100, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. Zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr I do niniejszego ogłoszenia (Załącznik I -informacje dotyczące ofert częściowych)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d9cb99f7-5ef3-4433-ab65-933a75dafc9d
Biuletyn 534480-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Regon 00000156003300
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 628 26 56; 628 22 20,
Zamawiajacy fax 12 6282072
Zamawiajacy email zampub@pk.edu.pl,
Adres strony url www.pk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24 bud. W-9/110, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Krakowskiej
Numer referencyjny KA-2/057/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. Zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr I do niniejszego ogłoszenia (Załącznik I -informacje dotyczące ofert częściowych)
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia w szczególności powinna, być sporządzona według treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ i jego załączników, w szczególności oferta winna zawierać: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią); b)oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, Do oferty w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowany sprzęt wymagań określonych przez Zamawiającego należy dołączyć: Specyfikację techniczną (opis) oferowanego sprzętu zawierającą nazwę producenta oraz model sprzętu, ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt. 3 SIWZ) które potwierdzą zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego (np. opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e lub wydruk/i ze stron internetowych bądź katalog/i producenta/ów). Specyfikacja techniczna, winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację sprzętów z poszczególnych zadań częściowych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie wg. załącznika nr 3 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Zmiany nie mogą naruszać postanowień, zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy, z zachowaniem cen określonych w ofercie, w następujących przypadkach/zakresie: 1) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów, 2) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 5. Warunkiem dokonania zmiany w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2017-06-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa monitorów dla Instytutu Projektowania Architektonicznego (A-20)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający oświadcza, że po podpisaniu umowy, w celu skorzystania z preferencyjnej stawki podatku VAT 0%, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535) wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zaświadczenie uprawniające do zastosowania stawki VAT 0% na zamawiany sprzęt. W przypadku uzyskania zgody, o której mowa w ust. 16.6 ceną, którą Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy będzie cena netto powiększona o 0% stawki podatku VAT
Zalacznik krotki opis Monitory (4 szt.), Ekran 23,8 cala, matryca IPS, rozdzielczość 1920x1080 pikseli. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa komputera All-in-one dla Instytutu Projektowania Architektonicznego (A-20)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający oświadcza, że po podpisaniu umowy, w celu skorzystania z preferencyjnej stawki podatku VAT 0%, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535) wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zaświadczenie uprawniające do zastosowania stawki VAT 0% na zamawiany sprzęt.W przypadku uzyskania zgody, o której mowa w ust. 16.6 ceną, którą Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy będzie cena netto powiększona o 0% stawki podatku VAT
Zalacznik krotki opis Komputer All-in-one (1 szt.). Opis przedmiotu zamówienia zawiera punkt 3 SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa skanera dla Wydawnictwa PK (PN-3)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów, potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0% . Zamawiający oświadcza, że po podpisaniu umowy, w celu skorzystania z preferencyjnej stawki podatku VAT 0%, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535) wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o zaświadczenie uprawniające do zastosowania stawki VAT 0% na zamawiany sprzęt . W przypadku uzyskania zgody, o której mowa ceną, którą Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy będzie cena netto powiększona o 0% stawki podatku VAT
Zalacznik krotki opis Skaner (1 szt.) •skaner płaski ze złączem USB •rozdzielczość optyczna min. 6400x9600 dpi •przystawka do skanowania klisz i negatywów •oprogramowanie OCR w zestawie •gęstość optyczna min. 3.4 Dmax. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa notebooka , dysków zewnętrznych oraz oprogramowania CorelDraw dla Wydziałowej pracowni Wzornictwa Przemysłowego M-12(M-12P)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Notebook (1szt.) Klasa produktu: Mobilna stacja robocza, Dysk zewnętrzny (2szt.):1TB 2,5” USB3.0 – 2 szt. Licencja CorelDRAW Graphics Suite 2017 Edu, (1szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera punkt 3 SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)