GuidZP400 |
c5ee0f46-4169-47ed-bfc5-95fd23306e6c
|
Biuletyn |
536319-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
|
Regon |
21122838100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dekerta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzów Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
95 7331222, 7331173,
|
Zamawiajacy fax |
95 7331222, 7331173
|
Zamawiajacy email |
kacmar@szpital.gorzow.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital.gorzow.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpital.gorzow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka prawa handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.gorzow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.gorzow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Obowiązkowa forma pisemna. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca,/kuriera/.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., Sp. z o.o., ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., KANCELARIA
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W GORZOWIE WLKP. SP. Z O.O. – POWTÓRZENIE
|
Numer referencyjny |
ZP/N/15/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa:
a) mleka i wyrobów mleczarskich - Pakiet nr 1
b) ziemniaków obieranych - Pakiet nr 2
– dla Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość zawarta jest w dodatku nr 2 do siwz (załącznik nr 1 do oferty), będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: siwz)
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1/Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy)-tj. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz z Oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.Oświadczenie winno być przekazane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
2/ Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA – na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na dostępność tego dokumentu w ogólnodostępnej i bezpłatnej bazie danych, powyższy odpis Zamawiający pobierze samodzielnie (CEIDG, KRS).
|
Inne dokumenty niewymienione |
OFERTA, będąca oświadczeniem woli Wykonawcy (formularz prawidłowo wypełniony i podpisany)- wzór dokumentu stanowi dodatek nr 1 do SIWZ; Dokumenty składane wraz z oferta: 1/Szczegółowy załącznik cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia- dokument stanowi dodatek nr 2 do SIWZ 2.1/2.2 odpowiednio do danego pakietu; 2/Oświadczenie o zaoferowaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia-wzór dokumentu stanowi dodatek nr 4 do SIWZ; 3/Oświadczenie rolnika ryczałtowego korzystającego ze zwolnienia od podatku VAT, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 3) ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 710 z późn. zm.)-wzór dokumentu stanowi dodatek nr 5 do SIWZ; 4/Umocowanie do podpisania oferty -Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem-wzór dokumentu jest dodatkiem nr 6 do SIWZ;5/
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w stosunku do treści oferty.
2. Warunki zmiany:
a. istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie),
b. wprowadzenie podwykonawcy lub zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy,
c. brak środków na realizację zadania lub wystąpienie innych nie przewidzianych przyczyn, z powodu których Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części zadania – o kwotę brakujących środków.
d. zmiany sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy w zakresie przedłużenia terminu jej obowiązywania ponad czas określony w §12 ust.1 w przypadku niezrealizowania dostaw asortymentu określonego w załączniku nr 1 do umowy w terminie określonym w §12 ust. 1 w limicie cenowym wynikającym z §2 ust. 2 umowy.
4. Strony niezwłocznie pisemnie informują o zmianach danych ujawnionych w rejestrze przedsiębiorców.
5. Strony dopuszczają zmianę zaoferowanych cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT nie będzie wymagała aneksu do umowy.
6. W szczególnych przypadkach, takich jak np.:
a. wstrzymanie lub zakończenie produkcji,
b. w sytuacji, gdy nastąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, strony dopuszczają zmianę przedmiotu umowy w zakresie: jakości lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę, nazwy własnej produktu lub nazwy producenta (np. w przypadku zmian rejestrowych). Ewentualna zamiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, rozpatrzony przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od jego wpływu.. Cena dostarczonego odpowiednika nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto produktu, którego dotyczy odpowiednik, a w przypadku dostarczenia odpowiednika o niższej cenie rynkowej strony określą jego wartość.
7. Strony dopuszczają obniżenie cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji:
a. okresowych promocji,
b. obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy,
c. krótszego terminu ważności niż określony w §3 ust. 6, z zastrzeżeniem §3 ust. 7.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wartości brutto umowy, wynikającej z przyczyn obiektywnych niezależnych od niego, w szczególności w przypadku zmiany stanu osobowego pacjentów lub zmiany stawki żywieniowej.
9. Zmiany, o których mowa w ust. 2, 3, 6 mogą zostać dokonane wyłącznie w drodze pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
10. Zmiana ceny przedmiotu umowy, o której mowa w ust. 7 będzie wymagała pisemnego zawiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę. Zmiana ta nie powoduje konieczności zmiany §2 ust. 2.
11. Strony przewidują zmianę ilości asortymentu do wartości wskazanej w §2 ust. 2 w przypadku, o którym mowa w ust. 7a lub 7b.umowy.
Zamawiający do treści SIWZ załącza projekt umowy (dodatek nr 8 do SIWZ) zawierający wszystkie istotne postanowienia stron umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|