DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W GORZOWIE WLKP. SP. Z O.O. – POWTÓRZENIE

Data publikacji 2017-06-22
Data zakończenia 2017-07-03 00:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536319-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003, 32121001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa:
a) mleka i wyrobów mleczarskich - Pakiet nr 1
b) ziemniaków obieranych - Pakiet nr 2
– dla Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość zawarta jest w dodatku nr 2 do siwz (załącznik nr 1 do oferty), będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: siwz)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5ee0f46-4169-47ed-bfc5-95fd23306e6c
Biuletyn 536319-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
Regon 21122838100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dekerta
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 66400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 95 7331222, 7331173,
Zamawiajacy fax 95 7331222, 7331173
Zamawiajacy email kacmar@szpital.gorzow.pl,
Adres strony url www.szpital.gorzow.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpital.gorzow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka prawa handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.gorzow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.gorzow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Obowiązkowa forma pisemna. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 1113 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca,/kuriera/.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., Sp. z o.o., ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp., KANCELARIA
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W GORZOWIE WLKP. SP. Z O.O. – POWTÓRZENIE
Numer referencyjny ZP/N/15/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: a) mleka i wyrobów mleczarskich - Pakiet nr 1 b) ziemniaków obieranych - Pakiet nr 2 – dla Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość zawarta jest w dodatku nr 2 do siwz (załącznik nr 1 do oferty), będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: siwz)
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1/Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy)-tj. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz z Oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.Oświadczenie winno być przekazane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 2/ Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA – na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na dostępność tego dokumentu w ogólnodostępnej i bezpłatnej bazie danych, powyższy odpis Zamawiający pobierze samodzielnie (CEIDG, KRS).
Inne dokumenty niewymienione OFERTA, będąca oświadczeniem woli Wykonawcy (formularz prawidłowo wypełniony i podpisany)- wzór dokumentu stanowi dodatek nr 1 do SIWZ; Dokumenty składane wraz z oferta: 1/Szczegółowy załącznik cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia- dokument stanowi dodatek nr 2 do SIWZ 2.1/2.2 odpowiednio do danego pakietu; 2/Oświadczenie o zaoferowaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia-wzór dokumentu stanowi dodatek nr 4 do SIWZ; 3/Oświadczenie rolnika ryczałtowego korzystającego ze zwolnienia od podatku VAT, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 3) ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 710 z późn. zm.)-wzór dokumentu stanowi dodatek nr 5 do SIWZ; 4/Umocowanie do podpisania oferty -Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem-wzór dokumentu jest dodatkiem nr 6 do SIWZ;5/
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w stosunku do treści oferty. 2. Warunki zmiany: a. istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), b. wprowadzenie podwykonawcy lub zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy, c. brak środków na realizację zadania lub wystąpienie innych nie przewidzianych przyczyn, z powodu których Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części zadania – o kwotę brakujących środków. d. zmiany sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy w zakresie przedłużenia terminu jej obowiązywania ponad czas określony w §12 ust.1 w przypadku niezrealizowania dostaw asortymentu określonego w załączniku nr 1 do umowy w terminie określonym w §12 ust. 1 w limicie cenowym wynikającym z §2 ust. 2 umowy. 4. Strony niezwłocznie pisemnie informują o zmianach danych ujawnionych w rejestrze przedsiębiorców. 5. Strony dopuszczają zmianę zaoferowanych cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT nie będzie wymagała aneksu do umowy. 6. W szczególnych przypadkach, takich jak np.: a. wstrzymanie lub zakończenie produkcji, b. w sytuacji, gdy nastąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, strony dopuszczają zmianę przedmiotu umowy w zakresie: jakości lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę, nazwy własnej produktu lub nazwy producenta (np. w przypadku zmian rejestrowych). Ewentualna zamiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, rozpatrzony przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od jego wpływu.. Cena dostarczonego odpowiednika nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto produktu, którego dotyczy odpowiednik, a w przypadku dostarczenia odpowiednika o niższej cenie rynkowej strony określą jego wartość. 7. Strony dopuszczają obniżenie cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji: a. okresowych promocji, b. obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, c. krótszego terminu ważności niż określony w §3 ust. 6, z zastrzeżeniem §3 ust. 7. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wartości brutto umowy, wynikającej z przyczyn obiektywnych niezależnych od niego, w szczególności w przypadku zmiany stanu osobowego pacjentów lub zmiany stawki żywieniowej. 9. Zmiany, o których mowa w ust. 2, 3, 6 mogą zostać dokonane wyłącznie w drodze pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 10. Zmiana ceny przedmiotu umowy, o której mowa w ust. 7 będzie wymagała pisemnego zawiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę. Zmiana ta nie powoduje konieczności zmiany §2 ust. 2. 11. Strony przewidują zmianę ilości asortymentu do wartości wskazanej w §2 ust. 2 w przypadku, o którym mowa w ust. 7a lub 7b.umowy. Zamawiający do treści SIWZ załącza projekt umowy (dodatek nr 8 do SIWZ) zawierający wszystkie istotne postanowienia stron umowy.
IV 4 4 data 2017-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jogurty, masło, mleko, sery, desery mleczne, śmietana, tawrogi, masło roślinne, kefir- zgodnie z dodatkiem nr 2.1 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ziemniaki obierane- zgodnie z dodatkiem nr 2.2 do siwz
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)