Dostawa opatrunków, sprzętu do przygotowywania i podawania leków, odzieży ochronnej, wody do tlenoterapii, wyrobów do dializy, nici chirurgicznych, innych wyrobów medycznych oraz produktu leczniczego.

Data publikacji 2017-06-26
Data zakończenia 2017-07-06 00:00:00
Instytucja Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Sprzęt bezpieczeństwa,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539092-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 331411276, 331415500, 331410000, 331941203, 336611002, 337120004, 331815203, 351134106, 398300009, 331411214, 336520005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, sprzętu do przygotowywania i podawania leków, odzieży ochronnej, wody do tlenoterapii, wyrobów do dializy, nici chirurgicznych, innych wyrobów medycznych oraz produktu leczniczego, w podziale na 17 pakietów.
2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Apteka Szpitalna ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22 w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi (dojazd od ulicy Rolnej).
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Pakiet nr 10 w pozycji nr 3 i w pakiecie nr 17 ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby oferowany produkt leczniczy posiadał kod EAN zgodnie z Zarządzeniem Prezesa NFZ
Nr 26/2012/DGL i nr 27/2012/DGL z dnia 10 maja 2012 r. Kod EAN należy wpisać w rubrykę wraz z nazwą handlową produktu.
2) Pakiety nr 1-3 i 5-9 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe zawierające opisy, kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych wyrobów medycznych i próbki (po 1 szt. każdego oferowanego wyrobu medycznego).
3) Pakiet nr 4 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy ulotkę producenta.
4) Pakiet nr 10 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe/dokumenty producenta zawierające opisy, kody/nr katalogowe oferowanych wyrobów medycznych i produktu leczniczego.
5) Pakiet nr 11 pozycja nr 1 (kombinezon ochronny) – ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby kombinezon:
a) był przeznaczony do pracy w pomieszczeniach czystych klasy ISO-4/5 lub ISO-4, A i B wg GMP;
b) spełniał wymagania dla środków ochrony indywidualnej kategorii III, zgodnie z dyrektywą UE 89/686/EEC;
c) spełniał wymagania dla przeciwchemicznej odzieży ochronnej:
- Typ 5: Odporność na przenikanie drobnych cząstek do wnętrza ubioru – badanie wg normy EN ISO 13982-1,
- Typ 6: Odzież chroniąca przed ciekłymi chemikaliami (EN 13034) ,
d) posiadał właściwości mechaniczne:
- odporność na ścieranie materiału - minimum 10 cykli,
- wytrzymałość na zginanie/pękanie materiału - minimum 5000 cykli,
- odporność na przebicie >5 N,
- wytrzymałość szwów >30 N,
e) był odporny na przenikanie minimum 7 cytostatyków (wg EN 14325 - klasa przenikania 5 lub wg ASTM D6978-05 - brak przenikania do 480 minut),
f) był wykonany z wysokiej gęstości materiału o wadze powierzchniowej minimum 45g/m2, umożliwiającego transfer powietrza i pary wodnej celem zapewnienia odpowiedniego komfortu termicznego podczas użytkowania, nieemitującego zanieczyszczeń mechanicznych oraz chroniącego przed ich przenikaniem ze środka ubrania,
g) był pakowany w procesie produkcyjnym w pomieszczeniach czystych ISO klasa 4.
Na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy: strony katalogowe
i dokumenty producenta lub niezależnych ośrodków badawczych potwierdzające zgodność właściwości mechanicznych i ochronnych oferowanego produktu z wymaganiami SIWZ oraz próbki (4 sztuki kombinezonu w rozmiarze M i 1 sztuka kombinezonu w rozmiarze L).
6) Pakiet nr 11 pozycje 2-3 - Kaptur i osłony na obuwie mają być wykonane z wysokiej gęstości materiału o wadze powierzchniowej minimum 45g/m2, umożliwiającego transfer powietrza i pary wodnej celem zapewnienia odpowiedniego komfortu termicznego podczas użytkowania, nieemitującego zanieczyszczeń mechanicznych oraz chroniącego przed ich przenikaniem ze środka ubrania. Osłony na obuwie mają mieć antypoślizgową podeszwę. Produkty mają być pakowane w procesie produkcyjnym w pomieszczeniach czystych ISO klasa 4.
Na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe i dokumenty producenta lub niezależnych ośrodków badawczych potwierdzające zgodność oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ oraz próbki (5 kapturów i 5 par osłon na obuwie w rozmiarze S; w przypadku zaoferowania kombinezonu zintegrowanego z kapturem należy dołączyć 5 par osłon na obuwie w rozmiarze uniwersalnym).
7) Pakiety nr 12-13 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe /dokumenty potwierdzone przez producenta, zawierające informacje na temat oferowanych produktów zgodnych z SIWZ. W przypadku zaoferowania produktów, które nie były wcześniej stosowane/testowane przez ZAMAWIAJĄCEGO, na etapie badania ofert ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania dostarczenia próbek przez WYKONAWCĘ (po 1 op. każdego oferowanego produktu). W przypadku nie dostarczenia przez WYKONAWCĘ na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO próbek, oferta zostanie odrzucona.
8) Pakiety nr 14-16 – ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby:
a) opakowania jednostkowe (saszetka) i zbiorcze (pudełko) oferowanych wyrobów medycznych były oznaczone numerem katalogowym wyrobu, opisem igły (długość, krzywizna, rodzaj ostrza, przekrój w skali 1:1), grubością i długością nitki oraz terminem ważności tak, aby pełna identyfikacja produktu była możliwa na każdym etapie otwarcia, także po podaniu szwu na sterylny stolik instrumentariuszki,
b) opakowanie zbiorcze saszetek było z banderolą ułatwiającą otwarcie,
c) był łatwy dostęp do igły – szew pakowany w pojedynczą saszetkę,
d) szew nie był splątany po wyjęciu z saszetki,
e) igła się nie łamała, nie wyginała i nie odrywała się od nitki,
f) nitka była odporna na zerwanie, zapewniała łatwo sprowadzający się i wytrzymały węzeł.
9) W pakiecie nr 14 poz. nr 4 – ZAMAWIAJĄCY wymaga igły okrągłej przeciwzakłuciowej. Igła ta od igły okrągłej różni się zakończeniem, które w przypadku igły przeciwzakłuciowej jest na tyle ostre, aby przechodzić przez powięź i tkanki ale nie przez skórę. Ten rodzaj igły stosowany jest przez ZAMAWIAJĄCEGO w procedurach szycia kruchych tkanek.
10) W pakiecie nr 15 poz. 1 – ZAMAWIAJĄCY wymaga szwów z powłoką antybakteryjną. Środek antybakteryjny zastosowany do powleczenia szwu ma za zadanie eliminację kolonizacji szwu przez bakterie, co jest szczególnie istotne w przypadku pacjentek onkologicznych poddawanych u ZAMAWIAJĄCEGO procedurze rekonstrukcji piersi z wszczepieniem implantu. Środek antybakteryjny powlekający szew nie może wykazywać działania toksycznego w zastosowanym stężeniu i nie może być antybiotykiem.
11) W pakiecie nr 15 poz. 4 i 6 – ZAMAWIAJĄCY wymaga igieł okrągłych rozwarstwiających. Igły okrągłe rozwarstwiające stosowane są przez ZAMAWIAJĄCEGO w procedurach onkologicznych, w których niezbędne są igły minimalizujące traumatyzację tkanek. Igła okrągła rozwarstwiająca jest igłą, której stożkowy przekrój bezpośrednio
za szczytem igły od strony części penetrującej na długości kilku milimetrów został wypłaszczony do kształtu owalnego, co umożliwia łatwiejsze, delikatniejsze rozsunięcie włókien tkanek przez igłę.
12) Pakiety nr 14 - 16 – w załączniku asortymentowym należy w ostatniej kolumnie tabeli wpisać kod katalogowy oferowanego wyrobu medycznego oraz jego nazwę handlową.
13) Pakiety nr 14-16 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy stronę z katalogu lub kserokopię strony katalogowej, na której będzie widniał opis wyrobu medycznego potwierdzający zgodność oferty z opisem przedmiotu zamówienia. Kod oferowanego wyrobu należy oznaczyć kolorem lub gwiazdką.
14) Pakiety nr 14-16 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy dokumenty dopuszczające oferowany wyrób medyczny do obrotu na terenie RP w zależności od klasy wyrobu:
- deklarację producenta o zgodności z obowiązującymi dla danego produktu normami,
- ważny certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych dla danego wyrobu,
- zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,
oraz dokumenty potwierdzające przynależność oferowanych wyrobów do klasy III wyrobów medycznych.
15) ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby wszystkie przesłane w ramach postępowania próbki
nie podlegały zwrotowi, były pełnowartościowymi produktami, z możliwością użycia ich w celu przetestowania. Każda próbka musi mieć podany nr serii i datę ważności.

Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia:
1) Dla pakietów o numerach od 1 do 10 oraz 12 i 13: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2019 roku,
2) Dla pakietu numer 11: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2018 roku,
3) Dla pakietów o numerach od 14 do 16: od dnia zawarcia umowy do 30.03.2019 roku,
4) Dla pakietu numer 17: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2018 roku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c9df1eec-71f0-42c3-875a-427c23bf0296
Biuletyn 539092-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
Regon 81739100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzałowska
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71730
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 251 410,
Zamawiajacy fax 914 251 406
Zamawiajacy email szpital@onkologia.szczecin.pl,
Adres strony url www.onkologia.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.onkologia.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagane jest złożenie oferty pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, budynek administracji, I piętro, pokój 1.04 - sekretariat, w dni robocze od 7:00 do 14:35
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opatrunków, sprzętu do przygotowywania i podawania leków, odzieży ochronnej, wody do tlenoterapii, wyrobów do dializy, nici chirurgicznych, innych wyrobów medycznych oraz produktu leczniczego.
Numer referencyjny PN-20/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, sprzętu do przygotowywania i podawania leków, odzieży ochronnej, wody do tlenoterapii, wyrobów do dializy, nici chirurgicznych, innych wyrobów medycznych oraz produktu leczniczego, w podziale na 17 pakietów. 2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Apteka Szpitalna ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22 w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi (dojazd od ulicy Rolnej). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Pakiet nr 10 w pozycji nr 3 i w pakiecie nr 17 ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby oferowany produkt leczniczy posiadał kod EAN zgodnie z Zarządzeniem Prezesa NFZ Nr 26/2012/DGL i nr 27/2012/DGL z dnia 10 maja 2012 r. Kod EAN należy wpisać w rubrykę wraz z nazwą handlową produktu. 2) Pakiety nr 1-3 i 5-9 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe zawierające opisy, kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych wyrobów medycznych i próbki (po 1 szt. każdego oferowanego wyrobu medycznego). 3) Pakiet nr 4 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy ulotkę producenta. 4) Pakiet nr 10 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe/dokumenty producenta zawierające opisy, kody/nr katalogowe oferowanych wyrobów medycznych i produktu leczniczego. 5) Pakiet nr 11 pozycja nr 1 (kombinezon ochronny) – ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby kombinezon: a) był przeznaczony do pracy w pomieszczeniach czystych klasy ISO-4/5 lub ISO-4, A i B wg GMP; b) spełniał wymagania dla środków ochrony indywidualnej kategorii III, zgodnie z dyrektywą UE 89/686/EEC; c) spełniał wymagania dla przeciwchemicznej odzieży ochronnej: - Typ 5: Odporność na przenikanie drobnych cząstek do wnętrza ubioru – badanie wg normy EN ISO 13982-1, - Typ 6: Odzież chroniąca przed ciekłymi chemikaliami (EN 13034) , d) posiadał właściwości mechaniczne: - odporność na ścieranie materiału - minimum 10 cykli, - wytrzymałość na zginanie/pękanie materiału - minimum 5000 cykli, - odporność na przebicie >5 N, - wytrzymałość szwów >30 N, e) był odporny na przenikanie minimum 7 cytostatyków (wg EN 14325 - klasa przenikania 5 lub wg ASTM D6978-05 - brak przenikania do 480 minut), f) był wykonany z wysokiej gęstości materiału o wadze powierzchniowej minimum 45g/m2, umożliwiającego transfer powietrza i pary wodnej celem zapewnienia odpowiedniego komfortu termicznego podczas użytkowania, nieemitującego zanieczyszczeń mechanicznych oraz chroniącego przed ich przenikaniem ze środka ubrania, g) był pakowany w procesie produkcyjnym w pomieszczeniach czystych ISO klasa 4. Na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy: strony katalogowe i dokumenty producenta lub niezależnych ośrodków badawczych potwierdzające zgodność właściwości mechanicznych i ochronnych oferowanego produktu z wymaganiami SIWZ oraz próbki (4 sztuki kombinezonu w rozmiarze M i 1 sztuka kombinezonu w rozmiarze L). 6) Pakiet nr 11 pozycje 2-3 - Kaptur i osłony na obuwie mają być wykonane z wysokiej gęstości materiału o wadze powierzchniowej minimum 45g/m2, umożliwiającego transfer powietrza i pary wodnej celem zapewnienia odpowiedniego komfortu termicznego podczas użytkowania, nieemitującego zanieczyszczeń mechanicznych oraz chroniącego przed ich przenikaniem ze środka ubrania. Osłony na obuwie mają mieć antypoślizgową podeszwę. Produkty mają być pakowane w procesie produkcyjnym w pomieszczeniach czystych ISO klasa 4. Na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe i dokumenty producenta lub niezależnych ośrodków badawczych potwierdzające zgodność oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ oraz próbki (5 kapturów i 5 par osłon na obuwie w rozmiarze S; w przypadku zaoferowania kombinezonu zintegrowanego z kapturem należy dołączyć 5 par osłon na obuwie w rozmiarze uniwersalnym). 7) Pakiety nr 12-13 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy strony katalogowe /dokumenty potwierdzone przez producenta, zawierające informacje na temat oferowanych produktów zgodnych z SIWZ. W przypadku zaoferowania produktów, które nie były wcześniej stosowane/testowane przez ZAMAWIAJĄCEGO, na etapie badania ofert ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania dostarczenia próbek przez WYKONAWCĘ (po 1 op. każdego oferowanego produktu). W przypadku nie dostarczenia przez WYKONAWCĘ na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO próbek, oferta zostanie odrzucona. 8) Pakiety nr 14-16 – ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby: a) opakowania jednostkowe (saszetka) i zbiorcze (pudełko) oferowanych wyrobów medycznych były oznaczone numerem katalogowym wyrobu, opisem igły (długość, krzywizna, rodzaj ostrza, przekrój w skali 1:1), grubością i długością nitki oraz terminem ważności tak, aby pełna identyfikacja produktu była możliwa na każdym etapie otwarcia, także po podaniu szwu na sterylny stolik instrumentariuszki, b) opakowanie zbiorcze saszetek było z banderolą ułatwiającą otwarcie, c) był łatwy dostęp do igły – szew pakowany w pojedynczą saszetkę, d) szew nie był splątany po wyjęciu z saszetki, e) igła się nie łamała, nie wyginała i nie odrywała się od nitki, f) nitka była odporna na zerwanie, zapewniała łatwo sprowadzający się i wytrzymały węzeł. 9) W pakiecie nr 14 poz. nr 4 – ZAMAWIAJĄCY wymaga igły okrągłej przeciwzakłuciowej. Igła ta od igły okrągłej różni się zakończeniem, które w przypadku igły przeciwzakłuciowej jest na tyle ostre, aby przechodzić przez powięź i tkanki ale nie przez skórę. Ten rodzaj igły stosowany jest przez ZAMAWIAJĄCEGO w procedurach szycia kruchych tkanek. 10) W pakiecie nr 15 poz. 1 – ZAMAWIAJĄCY wymaga szwów z powłoką antybakteryjną. Środek antybakteryjny zastosowany do powleczenia szwu ma za zadanie eliminację kolonizacji szwu przez bakterie, co jest szczególnie istotne w przypadku pacjentek onkologicznych poddawanych u ZAMAWIAJĄCEGO procedurze rekonstrukcji piersi z wszczepieniem implantu. Środek antybakteryjny powlekający szew nie może wykazywać działania toksycznego w zastosowanym stężeniu i nie może być antybiotykiem. 11) W pakiecie nr 15 poz. 4 i 6 – ZAMAWIAJĄCY wymaga igieł okrągłych rozwarstwiających. Igły okrągłe rozwarstwiające stosowane są przez ZAMAWIAJĄCEGO w procedurach onkologicznych, w których niezbędne są igły minimalizujące traumatyzację tkanek. Igła okrągła rozwarstwiająca jest igłą, której stożkowy przekrój bezpośrednio za szczytem igły od strony części penetrującej na długości kilku milimetrów został wypłaszczony do kształtu owalnego, co umożliwia łatwiejsze, delikatniejsze rozsunięcie włókien tkanek przez igłę. 12) Pakiety nr 14 - 16 – w załączniku asortymentowym należy w ostatniej kolumnie tabeli wpisać kod katalogowy oferowanego wyrobu medycznego oraz jego nazwę handlową. 13) Pakiety nr 14-16 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy stronę z katalogu lub kserokopię strony katalogowej, na której będzie widniał opis wyrobu medycznego potwierdzający zgodność oferty z opisem przedmiotu zamówienia. Kod oferowanego wyrobu należy oznaczyć kolorem lub gwiazdką. 14) Pakiety nr 14-16 – na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA dostarczy dokumenty dopuszczające oferowany wyrób medyczny do obrotu na terenie RP w zależności od klasy wyrobu: - deklarację producenta o zgodności z obowiązującymi dla danego produktu normami, - ważny certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych dla danego wyrobu, - zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, oraz dokumenty potwierdzające przynależność oferowanych wyrobów do klasy III wyrobów medycznych. 15) ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby wszystkie przesłane w ramach postępowania próbki nie podlegały zwrotowi, były pełnowartościowymi produktami, z możliwością użycia ich w celu przetestowania. Każda próbka musi mieć podany nr serii i datę ważności. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: 1) Dla pakietów o numerach od 1 do 10 oraz 12 i 13: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2019 roku, 2) Dla pakietu numer 11: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2018 roku, 3) Dla pakietów o numerach od 14 do 16: od dnia zawarcia umowy do 30.03.2019 roku, 4) Dla pakietu numer 17: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2018 roku.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 753251,87
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnienia warunków udziału WYKONAWCA przedstawia: 1. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego, aktualne na dzień składania ofert. 2. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie jak w pkt. 1. 3. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu WYKONAWCÓW wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z ZAMAWIAJĄCYM, składania odbierania wszelkich oświadczeń, w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania. Ponadto oświadczenia, o których mowa w pkt 1, wymagane są od każdego z podmiotów. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 4. W przypadku braku lub niekompletności czy wadliwości jakiegokolwiek z wymienionych wyżej oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw ZAMAWIAJĄCY wzywa do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia względnie do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, pod rygorem wykluczenia WYKONAWCY z postępowania. 5. Do ofert na pakiety nr 14-16 – należy dołączyć próbkę w ilości 1 saszetki każdej oferowanej pozycji, celem dokonania oceny jakościowej, weryfikacji zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia oraz dostępności danego wyrobu medycznego.
Zakresie warunkow udzialu WYKONAWCA, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez ZAMAWIAJĄCEGO na stronie internetowej informacji, dotyczącej firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r. poz. 184 z późniejszymi zmianami). Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci WYKONAWCA, którego oferta została najwyżej oceniona przed udzieleniem zamówienia, w terminie 5 dni od dnia wezwania przez ZAMAWIAJĄCEGO, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU następujące oświadczenia i dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia: 1.1. Oświadczenia potwierdzającego spełnienie wymagań funkcjonalnych oferowanego przedmiotu dostawy – zgodnie z zapisami zawartymi w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w rozdziale II punkt 3 SIWZ. 1.2. Dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale II pkt 3 SIWZ oraz w rozdziale II.4 niniejszego ogłoszenia oraz oświadczenia o poniższej treści dotyczącego ofert na pakiety nr 1-10 (z wyłączeniem: poz. nr 3 pakietu nr 10): „Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr PN-20/17 na pakiety nr ............. zobowiązujemy się dostarczyć wyroby medyczne, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 211). Jednocześnie zobowiązujemy się na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO okazać ważne i aktualne na dzień złożenia dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP dla każdego oferowanego wyrobu medycznego, w tym: - Deklaracje Zgodności, - Certyfikaty wydane przez jednostki notyfikowane, jeśli konieczne jest potwierdzenie spełniania wymagań zasadniczych przez oferowane wyroby medyczne, - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne zostały zgłoszone lub dokonano powiadomienia o nich do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.” W trakcie badania i oceny ofert, ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania od WYKONAWCY aktualnych dokumentów wymienionych w powyższym oświadczeniu. W przypadku nie okazania przez WYKONAWCĘ na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO ww. dokumentów, oferta zostanie odrzucona.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Gąbki hemostatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141127-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14924,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 Gąbki hemostatyczne CPV 33141127-6
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 Opatrunki specjalistyczne hydrokoloidowe i z karboksymetylocelulozy CPV 33141110-4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10251,50
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 Opatrunki specjalistyczne hydrokoloidowe i z karboksymetylocelulozy CPV 33141110-4
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11685,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 Opatrunki specjalistyczne CPV 33141110-4
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 Heparyna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141550-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7670,40
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 Heparyna CPV 33141550-0
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 Podłoża transportowe CPV 33695000-8, pojemniki na mocz, pojemniki na kał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1329,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 Podłoża transportowe CPV 33695000-8, pojemniki na mocz, pojemniki na kał CPV 33141000-0
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 Aparat do przetaczania leków światłoczułych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194120-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4900,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 Aparat do przetaczania leków światłoczułych CPV- 33194120-3
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 Żele znieczulające do cewnikowania i lubrykanty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33661100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25800,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7 Żele znieczulające do cewnikowania i lubrykanty CPV 33661100-2
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 Sterylna woda do tlenoterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7392,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8 Sterylna woda do tlenoterapii
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 Osłonki medyczne do badań USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33712000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1863,75
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9 Osłonki medyczne do badań USG CPV 33712000-4
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 Wyroby do dializy nerkowej w systemie Multifiltrate
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 89206,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10 Wyroby do dializy nerkowej w systemie Multifiltrate CPV 33181520-3
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 Odzież ochronna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 90960,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11 Odzież ochronna CPV 35113410-6
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 Czyściwa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32247,30
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 12 Czyściwa CPV 39830000-9
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 Mata absorbcyjna i rękaw foliowy na odpady po lekach cytotoksycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35748,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 13 Mata absorbcyjna CPV 39830000-9 i rękaw foliowy na odpady po lekach cytotoksycznych CPV 44174000-0
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14 Szwy wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, niepowlekane o czasie wchłaniania 182 do 238 dni, efektywny okres podtrzymywania tkankowego do 90 dni, profil podtrzymywania tkankowego ok 80-60% po 14 dniach, bezbarwne lub barwione odbarwiające się w tkankach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 171707,4
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 14 Szwy wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, niepowlekane o czasie wchłaniania 182 do 238 dni, efektywny okres podtrzymywania tkankowego do 90 dni, profil podtrzymywania tkankowego ok 80-60% po 14 dniach, bezbarwne lub barwione odbarwiające się w tkankach CPV33141121-4
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15 Szwy wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, niepowlekane o czasie wchłaniania 182 do 238 dni, efektywny okres podtrzymywania tkankowego do 90 dni, profil podtrzymywania tkankowego ok 80-60% po 14 dniach, bezbarwne lub barwione odbarwiające się w tkankach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 49007,28
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 15 Szwy wchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe, niepowlekane o czasie wchłaniania 182 do 238 dni, efektywny okres podtrzymywania tkankowego do 90 dni, profil podtrzymywania tkankowego ok 80-60% po 14 dniach, bezbarwne lub barwione odbarwiające się w tkankach CPV33141121-4
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16 Wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy system zamykania ran, jednokierunkowe płaskie zaczepy rozłożone na całej długości szwu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16560,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 16 Wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy system zamykania ran, jednokierunkowe płaskie zaczepy rozłożone na całej długości szwu CPV33141121-4
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17 produkt leczniczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33652000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 182000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 17 CPV 33652000-5 - ipegfilgrastim 6mg/0,6ml roztwór do wstrzyk. x 1 amp.-strzyk.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)