GuidZP400 |
69688138-59f8-47f3-82fa-2f753e7648dd
|
Biuletyn |
539159-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chorzowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bytom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 282-25-25,
|
Zamawiajacy fax |
322 822 681
|
Zamawiajacy email |
info@csrg.bytom.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.csrg.bytom.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, osobiście, kurier
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chorzowska 25, Bytom
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa, przez okres 12 miesięcy, tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz tonerów do kserokopiarek.
|
Numer referencyjny |
14/1B/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa, przez okres 12 miesięcy, tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz tonerów do kserokopiarek.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolność technicznej lub zawodowej jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy (tj. zlecenie, kontrakt, umowa), tuszy i/lub tonerów o wartości nie mniej niż 40.000,00 złotych brutto łącznie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
Dowody, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
a) zmiana oznaczenia danych dotyczących zamawiającego lub wykonawcy bez zmian samego wykonawcy, przy czym to na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby Wykonawcy.
W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby Wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo.
b) ustawowa zmiana stawek podatku VAT spowoduje zmianę ceny brutto określonej w umowie.
c) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
d) zmiana podwykonawcy
|
IV 4 4 data |
2017-07-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Kompletność oferty
W związku z zastosowanie procedury wynikającej z art. 24 aa ustawy na ofertę składają się:
1. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
2. Oświadczenia Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2, 3 i 4 do SIWZ,
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z odrębnego dokumentu lub z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Dokumenty wymagane zgodnie z zapisem SIWZ Część B pkt. 4.2. tj. na wezwanie Zamawiającego:
1. Dokumenty wymagane zgodnie z zapisem SIWZ Część B pkt. 4.2.1., 4.2.2. (Załącznik nr 6 do SIWZ) i 4.2.3.
|