Dostawa wyposażenia komputerowego z akcesoriami dla Szkół Podstawowych i Gimnazjów w Gminie Maków Podhalański

Data publikacji 2017-06-26
Data zakończenia 2017-07-04 00:00:00
Instytucja Gminny Zarząd Placówek Oświatowych
Miejscowość Maków Podhalański
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538746-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyposażenia komputerowego wraz z akcesoriami. Krótka charakterystyka na podstawie kodów CPV
30213100-6 Komputery przenośne
30213000-5 Komputery osobiste
30237200-1 Akcesoria komputerowe
30213100-6 Komputery przenośne
30213000-5 Komputery osobiste
30237200-1 Akcesoria komputerowe
30234600-4 Pamięć flash
30234600-4 Pamięć flash
39160000-1 Meble szkolne
31158100-9 Ładowarki do bateri
30232130-4 Kolorowe drukarki atramentowe
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30231300-0 Monitory ekranowe
32322000-6 Urządzenia multimedialne
30195000-2 Tablice
32322000-6 Urządzenia multimedialne
38652100-1 Projektory
32322000-6 Urządzenia multimedialne
38652200-2 Powiększalniki
32322000-6 Urządzenia multimedialne
32420000-3 Urządzenia sieciowe
32412110-8 Sieć internetowa
48820000-2 Serwery
32420000-3 Urządzenia sieciowe
30213200-7 Komputer tablet
39162000-5 pomoce naukowe
39162100-6 pomoce dydaktyczne
39162000-5 pomoce naukowe
39162100-6 pomoce dydaktyczne
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Pozostałe szczegóły w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a12bff1b-da6f-4dec-b8da-bad439300a60
Biuletyn 538746-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gminny Zarząd Placówek Oświatowych
Regon 12057871400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Maków Podhalański
Zamawiajacy kod pocztowy 34220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338 749 755,
Zamawiajacy fax 338 749 753
Zamawiajacy email gzpo@makow-podhalanski.pl,
Adres strony url www.makow-podhalanski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Doświadczamy nauki oraz NN – Nowoczesna Nauka
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.makow-podhalanski.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia komputerowego z akcesoriami dla Szkół Podstawowych i Gimnazjów w Gminie Maków Podhalański
Numer referencyjny GZPO.271.1.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wyposażenia komputerowego wraz z akcesoriami. Krótka charakterystyka na podstawie kodów CPV 30213100-6 Komputery przenośne 30213000-5 Komputery osobiste 30237200-1 Akcesoria komputerowe 30213100-6 Komputery przenośne 30213000-5 Komputery osobiste 30237200-1 Akcesoria komputerowe 30234600-4 Pamięć flash 30234600-4 Pamięć flash 39160000-1 Meble szkolne 31158100-9 Ładowarki do bateri 30232130-4 Kolorowe drukarki atramentowe 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30231300-0 Monitory ekranowe 32322000-6 Urządzenia multimedialne 30195000-2 Tablice 32322000-6 Urządzenia multimedialne 38652100-1 Projektory 32322000-6 Urządzenia multimedialne 38652200-2 Powiększalniki 32322000-6 Urządzenia multimedialne 32420000-3 Urządzenia sieciowe 32412110-8 Sieć internetowa 48820000-2 Serwery 32420000-3 Urządzenia sieciowe 30213200-7 Komputer tablet 39162000-5 pomoce naukowe 39162100-6 pomoce dydaktyczne 39162000-5 pomoce naukowe 39162100-6 pomoce dydaktyczne 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Pozostałe szczegóły w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zdolność zawodowa: Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie. Zdolność techniczna Warunek nr 1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę wyposażenia komputerowego, w tym między innymi komputerów przenośnych (laptopów/notebooków) w ramach jednego zamówienia o łącznej wartości zamówienia nie mniejszej niż 100.000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto). Warunek nr 2 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę i montaż wyposażenia multimedialnego, w tym między innymi wyposażenia do prezentacji, z podłączeniem i z okablowaniem (projektory ultra krótkoogniskowe montowane do ściany oraz tablice montowane do ściany), w ramach jednego zamówienia o łącznej wartości zamówienia nie mniejszej niż 30.000 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją wymaganych dostaw. W przypadku, gdy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną zrealizował samodzielnie dostawy wymagane przez Zamawiającego. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zawierają dane w innych walutach niż w złotych polskich, Zamawiający w celu oceny oferty dokona przeliczenia waluty na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie przewiduje zastosowania procedury odwróconej o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Nie przewiduje zastosowania procedury odwróconej o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie przewiduje zastosowania procedury odwróconej o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą należy złożyć: a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. c) Dowód wniesienia wadium. d) Kalkulacja ceny oferty – wg. wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. e) Szczegółowa specyfikacja oferowanego asortymentu - wg. wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. f) Dokumenty potwierdzające jakość zaoferowanego wyposażenia w odniesieniu do wybranych pozycji: Dokumenty dla laptopa z poz. 1a – kalkulacji oferty: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta komputerów przenośnych. b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta komputerów. c) Deklaracja zgodności CE dla producenta komputerów. d) Certyfikat Energystar dla laptopa. e) Wydruk ze strony www.cpubenchmark.net potwierdzający uzyskanie ilości punktów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Dokumenty dla laptopa z poz. 1b – kalkulacji oferty: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta komputerów przenośnych. f) Certyfikat ISO 14001 dla producenta komputerów. g) Deklaracja zgodności CE dla producenta komputerów. h) Certyfikat Energystar dla laptopa. i) Wydruk ze strony www.cpubenchmark.net potwierdzający uzyskanie ilości punktów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Dokumenty dla urządzenia wielofunkcyjnego: a) Deklaracja zgodności CE dla urządzenia wielofunkcyjnego b) Certyfikat Energystar g) Wykaz wykonanych dostaw (wg. wzoru załącznika nr 5 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Instrukcja wypełniania załącznika nr 6 do SIWZ: a) W rubryce - „rodzaj” należy podać co najmniej dane określające na czym polegały wymienione w wykazie zamówienia (dostawy, usługi, czy też roboty budowlane, zawierające w części dostawy i usługi), ze szczególnym uwzględnieniem tego, iż na podstawie opisu zamawiający będzie stwierdzał czy przedmiot danego zamówienia odpowiada wymogom określonym w opisie dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, b) c) W rubryce - „data wykonania” należy podać daty rozpoczęcia i zakończenia świadczenia zamówienia w układzie: dzień – miesiąc – rok, c) d) W rubryce - „miejsce wykonywania” należy podać nazwę, dane teleadresowe odbiorcy wykonania zamówienia, d) W rubryce - „wartość brutto” należy podać wartość usług wraz z podatkiem VAT. W przypadku podania wartości wykonanych usług w walutach obcych, Zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki według średniego kursu walut ogłoszonego przez NBP na dzień wyznaczony na składanie ofert. e) W rubryce ,,Zakres dostaw zawierał” należy podać co najmniej dane odnoszące się do warunków udziału w postępowaniu dla każdego warunku oddzielnie W przypadku, gdy wykonawca poda w wykazie większą liczbę realizacji niż wymagana w opisie sposobu dokonywania oceny spełniania warunku, zamawiający weźmie pod uwagę przy ocenie zrealizowania ww. warunku jedynie dwa pierwsze zamówienia wskazane w wykazie, potwierdzające spełnienie opisanych warunków. Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs walut ogłoszonego przez NBP na dzień wyznaczony na składanie ofert. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 39 8799 0001 0010 0100 0778 0009 z dopiskiem „WADIUM – WYPOSAŻENIA KOMPUTEROWEGO" Pozostałe szczegóły w SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1. Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian w następujących okolicznościach: a. konieczności dostarczenia innego, niż określonego w Umowie wyposażenia, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; b. pojawienia się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c. w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; d. w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; e. zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; f. konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, organu administracyjnego, Krajowej Izby Odwoławczej, Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; g. wystąpienia siły wyższej. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych. W uzasadnionych przypadkach termin określony w ust. 1 może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego. Zmiana terminu wymaga aneksu do Umowy. Jeżeli w toku realizacji Umowy, mimo zachowania przez Wykonawcę należytej staranności, Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności dających podstawę do oceny, że przedmiot Umowy nie zostanie wykonany w terminie określonym w ust. 1, niezwłocznie zawiadomi na piśmie Zamawiającego o przyczynach wystąpienia opóźnienia oraz przedstawi przewidywany termin dostawy.
IV 4 4 data 2017-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze wszystkimi zapisami SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ i być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Wycenę należy sporządzić dla całości zamówienia wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (dla danej części zamówienia), ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Oferta powinna być czytelna, napisana w języku polskim w formie wydruku komputerowego, na maszynie do pisania lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Zaleca się, aby każda kartka oferty była ponumerowana kolejnymi numerami i parafowana, a w Formularzu oferty winna być umieszczona informacja z ilu kolejno ponumerowanych kartek składa się oferta wraz z załącznikami. Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności: wypełniony „Formularz oferty” oświadczenie wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania kalkulacja ceny oferty szczegółowa specyfikacja oferowanego asortymentu wykaz dostaw dowody określające, czy wykazane dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie dowód wniesienia wadium Kartki oferty winny być trwale ze sobą połączone (np. zbindowane, zszyte). Wszelkie zmiany w tekście oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) muszą być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będą formularzom określonym przez Zamawiającego. Formularz oferty oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie zawierającej oznaczenie Wykonawcy i opisanej w następujący sposób: Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Nie przewiduje się zwrotów kosztów udziału w postępowaniu. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje: 1) Udzielania zamówień uzupełniających. 2) Składania ofert wariantowych. 3) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4) Aukcji i licytacji elektronicznej. Zamawiający wymaga: 1) Wniesienia wadium. 2) Wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Nie przewiduje się udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena oferty brutto za wykonanie dostawy
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)