Dostawa druków, dyplomów i teczek okazjonalnych dla AGH-KC-zp.272-44/17

Data publikacji 2017-06-27
Data zakończenia 2017-07-06 00:00:00
Instytucja Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540258-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 228000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa druków, dyplomów i teczek okazjonalnych dla AGH przez okres 36 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f2defb7-5bde-4b26-9bdd-50ff4b9d9fa7
Biuletyn 540258-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Regon 157700000
Zamawiajacy adres ulica Al. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-059
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6173595,
Zamawiajacy fax (12)6173595
Zamawiajacy email dzp@agh.edu.pl,
Adres strony url www.dzp.agh.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.agh.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie (za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 e. oz. 1520 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Mickiewicza 30 30-059 Kraków, paw.C2, pok.117
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa druków, dyplomów i teczek okazjonalnych dla AGH-KC-zp.272-44/17
Numer referencyjny KC-zp.272-44/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa druków, dyplomów i teczek okazjonalnych dla AGH przez okres 36 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 22800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 575000,00
Waluta calosc PL
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty, 2.Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 3.Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek - wydruki materiałów wskazane w linku http://ftp.agh.edu.pl/promocja/przetarg%20dyplomy/. Próbki powinny zostać wykonane zgodnie z opisem parametrów wskazanych w formularzu oferty i załącznikach do niego. Złożenie próbki niezgodnej z opisem stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty. W przypadku próbki nr 6 – teczka-dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia, Zamawiający dopuszcza złożenie teczki bez sznurka lub ze sznurkiem innym niż wskazany w opisie(sznurek nie będzie oceniany). Wykonawca musi złożyć próbki z poz.: 19, 25, 49, 53, 56, 60, 63, 64, 65, 67 kalkulacji cenowej zawartej w formularzu oferty: Lp. Nazwa druku Nr załącznika 1 Dyplom studiów drugiego stopnia z wyróżnieniem D 2 Dyplom studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie E 3 Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych I 4 Dyplom doktora(oryginał) J 5 Dyplom doktora habilitowanego (oryginał) M 6 Teczka -dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia P 7 Teczka doktora habilitowanego S 8 Teczka okazjonalna na dokumenty(AGH) T 9 Teczka konferencyjna U 10 Teczka akta osobowe studenta X 4) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a. wysokości wynagrodzenia w przypadku: - zmiany stawki podatku VAT, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wynagrodzenia będzie obowiązywała od daty zawarcia aneksu na podstawie wniosku Wykonawcy złożonego po wejściu w życie ww. przepisów i wykazaniu przez wykonawcę wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo podnieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienia na rzecz Zamawiającego. Za wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT, wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia, wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, i zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3a jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian oraz dowodów potwierdzających wpływ ww. zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 3a) będzie obowiązywała od daty zawarcia aneksu na podstawie wniosku Wykonawcy złożonego po wejściu w życie ww. przepisów i wykazaniu przez wykonawcę wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia. 6. Dopuszcza się również możliwość zmiany umowy zgodnie z ustawą Pzp.
IV 4 4 data 2017-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość próbek
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)