GuidZP400 |
caad9e4e-7705-4451-bdb4-213e9289e6e5
|
Biuletyn |
539728-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jagielloński
|
Regon |
---
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gołębia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 324 450,
|
Zamawiajacy fax |
124 324 451
|
Zamawiajacy email |
bzp@adm.uj.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.uj.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
http://przetargi.adm.uj.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych UJ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętów komputerowych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia.
|
Numer referencyjny |
80.272.116.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętów komputerowych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie.
2. Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia o zakup i dostawę według wyspecyfikowanych sprzętów w tabeli w punkcie 3.3. SIWZ.
Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Termin wykonania zamówienia objętego opcją wyznaczony przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 21 dni od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie w terminie do 21 dni, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy.
2. Zapisy dotyczące prawa opcji:
2.1. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
2.2. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać.
2.3. Termin wykonania zamówienia objętego opcją wyznaczony przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 21 dni od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy.
2.4. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
2.5. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym.
2.6. Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia w szczególności wszystkie koszty prac i czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w tym koszty dostawy, transportu, koszty usług świadczonych w ramach gwarancji (w szczególności przeglądów, konserwacji), odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady.
2.7. Zamawiający przewiduje korzystać z Prawa Opcji w terminie do 30 września 2017r.
3. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
1. w zakresie części nr 1 (K6) - 60 000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100 PLN),
2. w zakresie nr 2 (M3) - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
3. w zakresie nr 3 (N2) - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
4. w zakresie nr 4 (N8) - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
5. w zakresie nr 5 (UW1) - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski dla tej waluty z dnia publikacji ogłoszenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1. W odniesieniu do części 1 (K6) zamówienia posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali 2 (dwie) dostawy (tj. odrębne kontrakty) sprzętu komputerowego, o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych, 00/100). Przez „odrębny kontrakt” zmawiający rozumie jedno, odpłatne zamówienie.
2. W odniesieniu do części 2 (M3) zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3. W odniesieniu do części 3 (N2) zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4. W odniesieniu do części 4 (N8) zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
5. W odniesieniu do części 5 (UW1) zamówienia, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski dla tej waluty z dnia publikacji ogłoszenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (wyłącznie dla części nr: 1), do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
2. dowody określające czy dostawy zamieszczone w „Wykazie dostaw” zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1, wykonawca może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia), do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. opisu/ów technicznego/ych i/lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych materiałów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Wykonawca powinien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji dotyczą materiały.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać:
1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią).
2. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum].
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmianę zapisów umownych zgodnie z zapisami załącznika nr 3 do SIWZ (wzór umowy).
|
IV 4 4 data |
2017-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputer typu All-in-One / Model referencyjny: K6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Ilość w zamówieniu podstawowym: 16
Przewidywane prawo opcji: 15
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Monitor LCD / Model referencyjny: M3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33195100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Ilość w zamówieniu podstawowym : 2
Przewidywane prawo opcji: 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny 15,6” (standard) / Model referencyjny: N2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Ilość w zamówieniu podstawowym: 3
Przewidywane prawo opcji: 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny (ultrabook) / Model referencyjny: N8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Ilość w zamówieniu podstawowym: 2
Przewidywane prawo opcji: 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie wielofunkcyjne - sieciowe laserowe kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A4 / Model referencyjny: UW1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Ilość w zamówieniu podstawowym: 2
Przewidywane prawo opcji: 1
|
| |