Inwestycja w przyszłość – przebudowa i rozbudowa szkoły w Otyniu o przedszkole.

Data publikacji 2017-06-27
Data zakończenia 2017-07-06 00:00:00
Instytucja Gmina Otyń
Miejscowość Otyń
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539813-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia „Inwestycja w przyszłość – przebudowa i rozbudowa szkoły w Otyniu o przedszkole” obejmuje swoim zakresem dostawę pomocy dydaktycznych, mebli, sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz zabawek o parametrach technicznych i wyposażeniu określonym w Załączniku nr 1a do SIWZ .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18529d01-8be4-4468-adec-28da56877c16
Biuletyn 539813-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Otyń
Regon 97077035600000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Otyń
Zamawiajacy kod pocztowy 67106
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 068 350 58 16,
Zamawiajacy fax 068 350 58 16
Zamawiajacy email zp@otyn.pl,
Adres strony url www. bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www. bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www. bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Otyniu ul. Rynek 1, 67-106 Otyń
Nazwa nadana zamowieniu Inwestycja w przyszłość – przebudowa i rozbudowa szkoły w Otyniu o przedszkole.
Numer referencyjny SZP 271.7.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia „Inwestycja w przyszłość – przebudowa i rozbudowa szkoły w Otyniu o przedszkole” obejmuje swoim zakresem dostawę pomocy dydaktycznych, mebli, sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz zabawek o parametrach technicznych i wyposażeniu określonym w Załączniku nr 1a do SIWZ .
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-23T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow (data zakończenia uzależniona jest od oferty Wykonawcy).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało swoim zakresem dostawę mebli, sprzętu komputerowego lub elektronicznego, pomocy dydaktycznych i zabawek o wartości zamówienia równej lub wyższej niż 100 000,00 zł. brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa dokumenty określone w pkt 1 dotyczące tych podmiotów. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum spółka cywilna), każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w pkt 1 .Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
Inne dokumenty niewymienione 1.W przypadku , gdy wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt III.5.1 ogłoszenia o zamówieniu polega na zasobach innych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Ze zobowiązania lub innych dokumentów musi bezspornie i jednoznacznie wynikać:a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.2)Oryginał dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wpłacenia wadium.3)Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.4) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
Czy wadium 1
Wadium 1000,00 złotych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie podatku VAT. 3. W uzasadnionych przypadkach w razie wystąpienia okoliczności obiektywnych Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie elementów objętych przedmiotem umowy po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. Zmiany te nie mogą powodować zmiany wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie oraz nie wymagają Aneksu do umowy. 4. W razie niedostarczenie któregoś z elementów z powodów niezależnych od Wykonawcy Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 3 ust 1 wg cen określonych w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać że brak dostarczenia któregokolwiek z elementów nie wynika z jego winy.
IV 4 4 data 2017-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)