GuidZP400 |
3418e3c0-b8a2-47cb-b541-df01b4fd970e
|
Biuletyn |
538757-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr E. Hankego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
27150344900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Truchana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 3490141, 32 3490145,
|
Zamawiajacy fax |
323 490 145
|
Zamawiajacy email |
karina.m@chcpio.pl,
|
Adres strony url |
http://www.przetargi.chcpio.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.przetargi.chcpio.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.przetargi.chcpio.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Władysława Truchana 7, 41-500 Chorzów - Sekretariat Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych
|
Numer referencyjny |
PNU/27/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych. 10 pakietów.
Pakiet 1 – Środki czystości
Pakiet 2 – Specjalistyczne środki czystości (1)
Pakiet 3 – Specjalistyczne środki czystości (2)
Pakiet 4 – Środki higieniczne
Pakiet 5 – Worki foliowe i papierowe
Pakiet 6 – Narzędzia, drobne wyposażenie do utrzymania czystości
Pakiet 7 – Akcesoria do sprzątania
Pakiet 8 – Akcesoria do maszyny wysokoobrotowej
Pakiet 9 – Naczynia jednorazowe
Pakiet 10 – Środki do konserwacji narzędzi i powierzchni ze stali nierdzewnej
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia wymogu
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia wymogu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Dotyczy wszystkich pakietów - Próbki w poz. oznaczonych #, ## (zgodnie z uwagami pod pakietami),
b) Dotyczy pakietu 1 - W poz. oznaczonej ? Wykonawca zobowiązany jest złożyć Opis lub ulotkę lub stronę z katalogu lub inny dokument opisujący oferowany produkt, które muszą potwierdzać co najmniej to, iż płyn do naczyń posiada zdolność do emulgowania tłuszczów nie mniejszą niż 7 g/l,
c) Dotyczy pakietu 2 - W poz. oznaczonej ### Wykonawca zobowiązany jest złożyć po 1 szt oferowanego produktu (mogą być mniejsze pojemności ale próbka musi wystarczyć na 10m2 powierzchni).
d) Dotyczy pakietu 2, 3 i 10 - W poz. oznaczonej $ Wykonawca zobowiązany jest złożyć Opis lub ulotkę lub stronę z katalogu lub inny dokument opisujący oferowany produkt,
e) Dotyczy pakietu 2 i 3 - Wykonawca zobowiązany jest złożyć certyfikat ISO 9001 dla producenta - dopuszcza się złożenie certyfikatu w języku angielskim - dotyczy wszystkich pozycji w pakietach,
f) Dotyczy pakietu 2 i 3 - Zamawiający wymaga zaoferowania produktów biodegradowalnych na dowód czego Wykonawca jest zobowiązany złożyć dokument potwierdzający biodegradowalność zaoferowanych środków (zgodnie z uwagami pod pakietami),
g) Dotyczy pakietu 2 - W poz. oznaczonej * Wykonawca zobowiązany jest złożyć Opis lub ulotkę lub stronę z katalogu lub inny dokument opisujący oferowany produkt potwierdzające właściwości i przeznaczenie zaoferowanego produktu oraz stężenie użytkowe roztworu roboczego 0,1%,
h) Dotyczy pakietu 5 - W poz. oznaczonych (*) Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie producenta lub ulotkę reklamową, metkę itp. potwierdzającą grubość oferowanego worka.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1, b) Wypełniona specyfikacja asortymentowo-cenowa (SAC)
wg zał. nr 2, c) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg
załącznika nr 5 do SIWZ – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek
części zamówienia podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie dołączy w/w wykazu Zamawiający
uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy, d) Informacji
Wykonawcy wskazującej, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego, wskazującej nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie
prowadzić do jego powstania, oraz wskazującej ich wartość bez kwoty podatku – wg zał.nr 7. W przypadku
nie dołączenia załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje, że nie powstanie u Zamawiającego
obowiązek podatkowy inny niż wynikający z treści formularza ofertowego wg zał. nr 1. e) pełnomocnictwo,
f)Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.
86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP –załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik
mają być złożone zgodnie z treścią punktu 5.9 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy
Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem
lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego, f) Do
oferty wykonawca korzystający z zasobów podmiotów trzecich załącza oświadczenie podmiotu zasobu oraz
jego zobowiązanie o przekazaniu zasobu - dołączyć do oferty w formie pisemnej (jeśli dotyczy)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony ustalają, że ceny jednostkowe netto oraz wartości brutto wyszczególnione w załączniku nr 2 mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawek podatku VAT. Zmiana ceny nastąpi na podstawie pisemnego wniosku Sprzedającego zaakceptowanego przez drugą stronę. Zmiana będzie miała miejsce od momentu obowiązywania nowej stawki podatku VAT.
2. Sprzedający zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen na zaoferowany przedmiot zamówienia (poza przypadkiem określonym w ust. 3 przez okres obowiązywania umowy. Kupujący dopuszcza jednak zmianę postanowień umowy w zakresie ceny w innych przypadkach niż te określone w ust. 3, pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla Kupującego tj. obniżenie ceny jednostkowej netto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian.
3. Zamawiający dopuszcza, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania lub braku przedmiotu zamówienia na terenie Polski zaoferowanie przez Wykonawcę produktu zamiennego, po cenie nie wyższej niż przedmiotu zamówienia będącego przedmiotem przetargu, jeżeli taka zmiana przedmiotu umowy nie będzie groziła rażącą stratą dla jednej ze stron, produkt ten może być innego producenta, z zastrzeżeniem, iż musi posiadać to samo spektrum działania oraz główną substancję czynną, co produkt będący przedmiotem niniejszej umowy, przy czym Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie danych identyfikujących Strony Umowy, takich jak np. firma, adres siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 2 do umowy jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesiące od terminu obowiązywania umowy.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z możliwości wskazanej w art. 144 ust 1 pkt 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z prawa opcji jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy.
8. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych.
9. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego terminy o których mowa w § 2 ust. 7, 8, 9, 10 umowy.
10. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego produktu oraz w przypadku zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów w przypadku wprowadzenia takich zmian przez producenta danego produktu.
11. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-4
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2017 r, poz. 847 z późn. zm.),
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 12 miesiąca trwania umowy.
W celu ewentualnej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Sprzedający jest zobowiązany w terminie 7 dni roboczych od zawarcia niniejszej umowy podać Zamawiającemu pisemne informacje dotyczących szczegółowych kosztów pracy z rozbiciem na pracowników, wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń aktualne na dzień zawarcia umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty kształtują wartość umowy brutto. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 2 pkt 13 niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-07-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Środki czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki czystości. 10 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Specjalistyczne środki czystości (1)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Specjalistyczne środki czystości (1). 6 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Specjalistyczne środki czystości (2)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Specjalistyczne środki czystości (2). 8 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Środki higieniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki higieniczne. 6 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Worki foliowe i papierowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Worki foliowe i papierowe. 13 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia, drobne wyposażenie do utrzymania czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzia, drobne wyposażenie do utrzymania czystości. 9 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do sprzątania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do sprzątania. 5 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do maszyny wysokoobrotowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do maszyny wysokoobrotowej. 2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Naczynia jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Naczynia jednorazowe. 4 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Środki do konserwacji narzędzi i powierzchni ze stali nierdzewnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki do konserwacji narzędzi i powierzchni ze stali nierdzewnej. 4 pozycje asortymentowe
|
| |