Część1. Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia pomieszczeń Publicznego Przedszkola w Wildze. Część 2. Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych dla Publicznego Przedszkola w Wildze. Część 3. Zakup i dostawa sprzętu do wyposażenia kuchni w Publicznym Przedszkolu w Wildze.

Data publikacji 2017-06-30
Data zakończenia 2017-07-12 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Wildze
Miejscowość Wilga
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542906-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001, 391621006, 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje trzy części:
1. Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia pomieszczeń Publicznego Przedszkola w Wildze.
2. Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych dla Publicznego Przedszkola w Wildze.
3. Zakup i dostawa sprzętu do wyposażenia kuchni w Publicznym Przedszkolu w Wildze.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, które stanowić będą załączniki do oferty zawierające wykaz ilościowo cenowy przedmiotu umowy oraz w przedmiarach robót.
2. Wszystkie dostarczone elementy winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w SIWZ oraz posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
3. Meble szkolne powinny posiadać aktualne certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami.
4. Wszystkie meble i wyposażenie ujęte w specyfikacji Wykonawca dostarczy w miejsce ich docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt.
5. Oferta powinna uwzględniać również koszt montażu, ustawienia, regulacji oraz wywozu opakowań dostarczonych elementów.
6. Za dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada Wykonawca, odpowiedzialność za nie ponosi do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
7. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Szczegółowy zakres dostaw określony został przez zamawiającego
w załącznikach 1A, 1B i 1C do SIWZ, stanowiących opis zamówienia ilościowo-cenowy oraz w przedmiarach robót.

8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz.
Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 63033c15-f8c3-4301-9981-c6458e6103bc
Biuletyn 542906-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy w Wildze
Regon 55122000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Wilga
Zamawiajacy kod pocztowy 08470
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 256 853 070,
Zamawiajacy fax 256 853 071
Zamawiajacy email ugwilga@interia.pl,
Adres strony url http://www.e-bip.pl/Start/13/PublicOrders
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.e-bip.pl/Start/13/PublicOrders
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.e-bip.pl/Start/13/PublicOrders
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Urzędu Gminy w Wildze
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Wildze, ul. Warszawska 38, 08-470 Wilga
Nazwa nadana zamowieniu Część1. Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia pomieszczeń Publicznego Przedszkola w Wildze. Część 2. Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych dla Publicznego Przedszkola w Wildze. Część 3. Zakup i dostawa sprzętu do wyposażenia kuchni w Publicznym Przedszkolu w Wildze.
Numer referencyjny ZP.271.7.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje trzy części: 1. Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia pomieszczeń Publicznego Przedszkola w Wildze. 2. Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych dla Publicznego Przedszkola w Wildze. 3. Zakup i dostawa sprzętu do wyposażenia kuchni w Publicznym Przedszkolu w Wildze. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, które stanowić będą załączniki do oferty zawierające wykaz ilościowo cenowy przedmiotu umowy oraz w przedmiarach robót. 2. Wszystkie dostarczone elementy winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w SIWZ oraz posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 3. Meble szkolne powinny posiadać aktualne certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami. 4. Wszystkie meble i wyposażenie ujęte w specyfikacji Wykonawca dostarczy w miejsce ich docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt. 5. Oferta powinna uwzględniać również koszt montażu, ustawienia, regulacji oraz wywozu opakowań dostarczonych elementów. 6. Za dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada Wykonawca, odpowiedzialność za nie ponosi do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 7. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowy zakres dostaw określony został przez zamawiającego w załącznikach 1A, 1B i 1C do SIWZ, stanowiących opis zamówienia ilościowo-cenowy oraz w przedmiarach robót. 8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1). Wypełniony i podpisany druk oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2). Załączniki 1A, 1B, 1C stanowiące szczegółowe formularze ilościowo-cenowe 3). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolności technicznej lub zawodowej lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu– w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, 4). Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają dokonywanie zmian treści umowy, w następujących okolicznościach: 1) Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 musza być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych ustawą Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach: a. wystąpienie wyjątkowych okoliczności, niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy wpływających na jej realizacje, b. z siłą wyższą, za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: pożar, powódź i inne klęski żywiołowe. c. zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, d. jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. e. zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.22a ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokonanie zmian, wymaga podpisania aneksu do umowy. 4) Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno – organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycząca nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV 4 4 data 2017-07-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia pomieszczeń Publicznego Przedszkola w Wildze.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1A, które stanowić będą załączniki do oferty zawierające wykaz ilościowo cenowy przedmiotu umowy oraz w przedmiarach robót. 2. Wszystkie dostarczone elementy winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w SIWZ oraz posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 3. Meble szkolne powinny posiadać aktualne certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami. 4. Wszystkie meble i wyposażenie ujęte w specyfikacji Wykonawca dostarczy w miejsce ich docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt. 5. Oferta powinna uwzględniać również koszt montażu, ustawienia, regulacji oraz wywozu opakowań dostarczonych elementów. 6. Za dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada Wykonawca, odpowiedzialność za nie ponosi do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 7. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowy zakres dostaw określony został przez zamawiającego w załącznikach 1A, do SIWZ, stanowiących opis zamówienia ilościowo-cenowy oraz w przedmiarach robót. 8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych dla Publicznego Przedszkola w Wildze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1B, które stanowić będą załączniki do oferty zawierające wykaz ilościowo cenowy przedmiotu umowy oraz w przedmiarach robót. 2. Wszystkie dostarczone elementy winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w SIWZ oraz posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 3. Meble szkolne powinny posiadać aktualne certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami. 4. Wszystkie meble i wyposażenie ujęte w specyfikacji Wykonawca dostarczy w miejsce ich docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt. 5. Oferta powinna uwzględniać również koszt montażu, ustawienia, regulacji oraz wywozu opakowań dostarczonych elementów. 6. Za dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada Wykonawca, odpowiedzialność za nie ponosi do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 7. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowy zakres dostaw określony został przez zamawiającego w załącznikach 1B i do SIWZ, stanowiących opis zamówienia ilościowo-cenowy oraz w przedmiarach robót. 8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu do wyposażenia kuchni w Publicznym Przedszkolu w Wildze.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1C, które stanowić będą załączniki do oferty zawierające wykaz ilościowo cenowy przedmiotu umowy oraz w przedmiarach robót. 2. Wszystkie dostarczone elementy winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w SIWZ oraz posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 3. Meble szkolne powinny posiadać aktualne certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami. 4. Wszystkie meble i wyposażenie ujęte w specyfikacji Wykonawca dostarczy w miejsce ich docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt. 5. Oferta powinna uwzględniać również koszt montażu, ustawienia, regulacji oraz wywozu opakowań dostarczonych elementów. 6. Za dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada Wykonawca, odpowiedzialność za nie ponosi do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 7. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowy zakres dostaw określony został przez zamawiającego w załącznikach 1C do SIWZ, stanowiących opis zamówienia ilościowo-cenowy oraz w przedmiarach robót. 8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w siwz. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)