Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2012-12-04
Data zakończenia 2012-12-12 11:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 488318 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302313000, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: V części

Opis

Dostawa komputerów biurkowych, monitorów oraz komputerów przenośnychDostawa komputerów biurkowych, monitorów oraz komputerów przenośnychDostawa komputerów przenośnychDostawa komputera przenośnegoDostawa komputera przenośnego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
Ulica ul. Piastowska 14
Nr domu 14
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-082
Województwo opolskie
Tel 077 5416409
Fax 077 5416411
Internet www.umwo.opole.pl
Regon 53141225000000
E-mail umwo@umwo.opole.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełniania warunku.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełniania warunku.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełniania warunku
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełniania warunku.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełniania warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartych umów (których treść jest jednakowa dla pięciu części zamówienia) w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: a) gdy określają sposób realizacji przedmiotu umowy, (w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych), b) gdy wystąpią okoliczności (odnośnie terminu realizacji zamówienia), które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, niewynikające z zaniedbań którejś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do wykonania niniejszego zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia czasu realizacji umowy, c) gdy konieczna będzie zmiana danych teleadresowych lub konieczna będzie zmiana miejsca wskazanego w SIWZ, to dostawa przedmiotu umowy nastąpi do innego wskazanego przez Zamawiającego miejsca /na terenie miasta Opola/, d) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub innych przepisów dotyczących przedmiotowej umowy, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio zmniejszą lub zwiększą kwotę umowną brutto, stałą kwotą jest kwota netto. e) gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dot. postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa, f) gdy nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów technologicznych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszyć przedmiot umowy max. o 30 % jego wartości brutto, g) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, h) inne, które nie naruszają zasady określonej w art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.).
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.umwo.opole.pl oraz http://bip.umwo.opole.pl http://umwo.opole.pl/bip/
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego 45-082 Opole ul. Piastowska 14
Data składania wniosków 12/12/2012
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego 45-082 Opole ul. Piastowska 14 Ip. - pok. 136
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: dla części II: Europejski Fundusz Rolny - Schemat I Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Europejski Fundusz Rolny - Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Europejski Fundusz Rybacki - Program Operacyjny - Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. dla części III: Europejski Fundusz Społeczny - Program Operacyjny Kapitał Ludzki. dla części IV: Projekt Systemowy Samorządu Województwa Opolskiego pn. Stypendia doktoranckie - inwestycja w kadrę naukową województwa opolskiego. dla części V: Projekt Systemowego Samorządu Województwa Opolskiego pn. Depopulacja - czas na zmiany na opolskim rynku pracy - PO KL
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)