GuidZP400 |
958829f8-db93-48da-8929-fbc81a4aeb71
|
Biuletyn |
543574-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
|
Regon |
51088420500010
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Oczapowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10719
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 233 420,
|
Zamawiajacy fax |
(089) 5233278
|
Zamawiajacy email |
jasma@uwm.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.uwm.edu.pl/zamowienia
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista - przetargow.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista - przetargow.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej, w zamkniętej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych UWM Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pok. 311, 10 - 719 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Biura ds. Mediów i Promocji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
|
Numer referencyjny |
243/2017/PN/DZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Biura ds. Mediów i Promocji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 odrębnych części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części.
4. Wszystkie materiały promocyjne będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania, wolne od wad, pełnowartościowe, najwyższej jakości, wykonane zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.
5. Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać oznakowanie zgodnie z opisem zawartym
w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy.
6. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport, wniesienie oraz rozładunek przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W toku realizacji zamówienia wszystkie projekty graficzne wymagają akceptacji Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku nr 1 ilości zamawianych materiałów promocyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w kwocie umowy. Sprzedawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych materiałów promocyjnych nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
79342200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp. tzw. Informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu po upublicznieniu na stronie http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista - przetargow.html tzw. Informacji z otwarcia ofert, zostaje załączony do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
2.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
2.3. Próbki materiałów promocyjnych wskazanych w:
a) Części nr 1 – pozycja 1 (maskotka) i 4 (brelok maskotka)
b) Część nr 2 – pozycja nr 1 (bluza polarowa), 2 (kurtka turystyczna) i 3 (koszulka typu
T-shirt)
c) Część nr 3 – pozycja nr 1 (plecak turystyczny), 2 (torba z dużymi uszami), 3 (teczka na dokumenty) i 4 (torba na dokumenty)
d) Część nr 4 – pozycja nr 1 (pasek skórzany męski), pozycja nr 2 (spinki do mankietów), pozycja nr 3 (portfel damski) i 4 (portfel męski)
e) Część nr 6 – pozycja nr 1 (krawat jedwabny), 2 (apaszka damska jedwab), 3 (apaszka damska tkanina mieszana), 4 (szal męski), 5 (poszetka do marynarki)
Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w ww. załączniku. Próbka ma pokazać jakość wykonania materiałów promocyjnych. Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium „Estetyka i jakość wykonania”. W związku z powyższym Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia próbek.
Wykonawca przedstawi próbki bez znakowania, grawerów, nadruków.
Wykonawca, realizując zamówienie, dostarczy materiały promocyjne o identycznych parametrach jakościowych m.in. modelu, kroju, rodzaju materiału zastosowanym w próbkach, z dodaniem właściwego znakowania, grawerowania, nadruków opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki lub inne).
|
IV 4 4 data |
2017-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały promocyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79342200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. maskotka - 300 sztuk, 2. Piórnik na zamek błyskawiczny - 200 sztuk, 3. Drewniany stojak na szczoteczkę do zębów w kształcie zwierzaka - 150 sztuk, 4. Brelok maskotka - 200 sztuk, 5. Zawieszka do bagażu - 500 sztuk, 6. Wąska smycz z pcv - 1500 sztuk, 7. Smycz suwakowa - 1500 sztuk, 8. Parasol duży z drewnianą rączką - 50 sztuk, 9. Parasol damski składany automatyczny - 110 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materiały promocyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Bluza polarowa ze stójką - 100 sztuk, 2. Kurtka turystyczna przeciwdeszczowa - 100 sztuk, 3. Koszulka typu t-shirt - 400 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materiały promocyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. plecak turystyczny typu Arpenaz - 400 sztuk, 2. torba z dużymi uszami - 1000 sztuk, 3. teczka na dokumenty relax - 300 sztuk, 4. torba na dokumenty - 200 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Materiały promocyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Pasek skórzany męski - 100 sztuk, 2. Spinki do mankietów - 200 sztuk, 3. portfel damski zapinany na zatrzask - 60 sztuk, 4. portfel męski - 60 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Materiały promocyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79342200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Długopisy wykonane z powlekanego aluminium - 5000 sztuk, 2. Pióro wieczne - 30 sztuk, 3. Zestaw piśmienny - 400 sztuk, 4. Notatnik A5 - 100 sztuk, 5. Portfolio aktówka A4 - 100 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Materiały promocyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Krawat jedwabny żakardowy - 400 sztuk, 2. Apaszka damska jedwab 100% - 250 sztuk, 3. Apaszka damska tkanina mieszana - 250 sztuk, 4. Szal męski apaszka męska satynowa - 100 sztuk, 5. Poszetka do marynarki - 500 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Materiały promocyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Torba ekologiczna typu Kraft Plus - 2000 sztuk, 2. Torba ekologiczna typu Kraft Plus - 2000 sztuk, 3. Torba papierowa - 500 sztuk, 4. Torba papierowa 1000 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Materiały promocyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Pamięć przenośna USB 8 GB - 300 sztuk, 2. Plastikowy power bank - 100 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Materiały promocyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79342200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Kubek reklamowy biały z nadrukiem firmowym full kolor - 200 sztuk, 2. Kubek reklamowy w kolorze chabrowym z nadrukiem firmowym (1 kolor) - 200 sztuk, 3. Filiżanka ceramiczna typu Diana wraz z pudełkiem prezentowym - 360 sztuk, 4. Filiżanka ceramiczna typu Diana - 360 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |