Wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Biura ds. Mediów i Promocji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Data publikacji 2017-07-03
Data zakończenia 2017-07-11 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543574-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793422005, 180000009, 301900007, 302345003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Biura ds. Mediów i Promocji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 odrębnych części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części.
4. Wszystkie materiały promocyjne będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania, wolne od wad, pełnowartościowe, najwyższej jakości, wykonane zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.
5. Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać oznakowanie zgodnie z opisem zawartym
w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy.
6. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport, wniesienie oraz rozładunek przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W toku realizacji zamówienia wszystkie projekty graficzne wymagają akceptacji Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku nr 1 ilości zamawianych materiałów promocyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w kwocie umowy. Sprzedawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych materiałów promocyjnych nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 958829f8-db93-48da-8929-fbc81a4aeb71
Biuletyn 543574-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Regon 51088420500010
Zamawiajacy adres ulica ul. Oczapowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 233 420,
Zamawiajacy fax (089) 5233278
Zamawiajacy email jasma@uwm.edu.pl,
Adres strony url www.uwm.edu.pl/zamowienia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista - przetargow.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista - przetargow.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej, w zamkniętej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych UWM Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2 pok. 311, 10 - 719 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Biura ds. Mediów i Promocji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Numer referencyjny 243/2017/PN/DZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa sukcesywna materiałów promocyjnych na potrzeby Biura ds. Mediów i Promocji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 odrębnych części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części. 4. Wszystkie materiały promocyjne będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, nie noszące znamion używania, wolne od wad, pełnowartościowe, najwyższej jakości, wykonane zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. 5. Wszystkie materiały promocyjne muszą zawierać oznakowanie zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy. 6. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport, wniesienie oraz rozładunek przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W toku realizacji zamówienia wszystkie projekty graficzne wymagają akceptacji Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku nr 1 ilości zamawianych materiałów promocyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w kwocie umowy. Sprzedawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości zamówionych materiałów promocyjnych nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 79342200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp. tzw. Informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu po upublicznieniu na stronie http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista - przetargow.html tzw. Informacji z otwarcia ofert, zostaje załączony do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2.3. Próbki materiałów promocyjnych wskazanych w: a) Części nr 1 – pozycja 1 (maskotka) i 4 (brelok maskotka) b) Część nr 2 – pozycja nr 1 (bluza polarowa), 2 (kurtka turystyczna) i 3 (koszulka typu T-shirt) c) Część nr 3 – pozycja nr 1 (plecak turystyczny), 2 (torba z dużymi uszami), 3 (teczka na dokumenty) i 4 (torba na dokumenty) d) Część nr 4 – pozycja nr 1 (pasek skórzany męski), pozycja nr 2 (spinki do mankietów), pozycja nr 3 (portfel damski) i 4 (portfel męski) e) Część nr 6 – pozycja nr 1 (krawat jedwabny), 2 (apaszka damska jedwab), 3 (apaszka damska tkanina mieszana), 4 (szal męski), 5 (poszetka do marynarki) Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w ww. załączniku. Próbka ma pokazać jakość wykonania materiałów promocyjnych. Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium „Estetyka i jakość wykonania”. W związku z powyższym Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia próbek. Wykonawca przedstawi próbki bez znakowania, grawerów, nadruków. Wykonawca, realizując zamówienie, dostarczy materiały promocyjne o identycznych parametrach jakościowych m.in. modelu, kroju, rodzaju materiału zastosowanym w próbkach, z dodaniem właściwego znakowania, grawerowania, nadruków opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki lub inne).
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79342200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. maskotka - 300 sztuk, 2. Piórnik na zamek błyskawiczny - 200 sztuk, 3. Drewniany stojak na szczoteczkę do zębów w kształcie zwierzaka - 150 sztuk, 4. Brelok maskotka - 200 sztuk, 5. Zawieszka do bagażu - 500 sztuk, 6. Wąska smycz z pcv - 1500 sztuk, 7. Smycz suwakowa - 1500 sztuk, 8. Parasol duży z drewnianą rączką - 50 sztuk, 9. Parasol damski składany automatyczny - 110 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Bluza polarowa ze stójką - 100 sztuk, 2. Kurtka turystyczna przeciwdeszczowa - 100 sztuk, 3. Koszulka typu t-shirt - 400 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. plecak turystyczny typu Arpenaz - 400 sztuk, 2. torba z dużymi uszami - 1000 sztuk, 3. teczka na dokumenty relax - 300 sztuk, 4. torba na dokumenty - 200 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiały promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Pasek skórzany męski - 100 sztuk, 2. Spinki do mankietów - 200 sztuk, 3. portfel damski zapinany na zatrzask - 60 sztuk, 4. portfel męski - 60 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Materiały promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79342200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Długopisy wykonane z powlekanego aluminium - 5000 sztuk, 2. Pióro wieczne - 30 sztuk, 3. Zestaw piśmienny - 400 sztuk, 4. Notatnik A5 - 100 sztuk, 5. Portfolio aktówka A4 - 100 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Materiały promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Krawat jedwabny żakardowy - 400 sztuk, 2. Apaszka damska jedwab 100% - 250 sztuk, 3. Apaszka damska tkanina mieszana - 250 sztuk, 4. Szal męski apaszka męska satynowa - 100 sztuk, 5. Poszetka do marynarki - 500 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Materiały promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Torba ekologiczna typu Kraft Plus - 2000 sztuk, 2. Torba ekologiczna typu Kraft Plus - 2000 sztuk, 3. Torba papierowa - 500 sztuk, 4. Torba papierowa 1000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Materiały promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Pamięć przenośna USB 8 GB - 300 sztuk, 2. Plastikowy power bank - 100 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Materiały promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79342200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Kubek reklamowy biały z nadrukiem firmowym full kolor - 200 sztuk, 2. Kubek reklamowy w kolorze chabrowym z nadrukiem firmowym (1 kolor) - 200 sztuk, 3. Filiżanka ceramiczna typu Diana wraz z pudełkiem prezentowym - 360 sztuk, 4. Filiżanka ceramiczna typu Diana - 360 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)