GuidZP400 |
4fc8571e-db8b-4618-8a3e-c9e238ae9bbb
|
Biuletyn |
545216-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
|
Regon |
31257300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnobrzeg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
158 123 208,
|
Zamawiajacy fax |
158 123 209
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitaltbg.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitaltbg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitaltbg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitaltbg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Spital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobregu, ul. Szitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa części zamiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
|
Numer referencyjny |
WSz - II.4.291.39.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i eksploatacyjnych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 25 pakietach.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień:
33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141323-0 Igły do biopsji
33141620-2 Zestawy medyczne
33141800-8 Wyroby stomatologiczne
33181000-2 Urządzenia do terapii nerkowej.
33141640-8 Dreny
33141220-8 Kaniula
33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne
33168000-5 Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
31440000-2 Baterie
31531000-7 Żarówki
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy.
3. Podane w SIWZ typy i nazwy producentów są przykładowe. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
5. Zasady realizacji przedmiotowej dostawy określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dla Pakietu 5 Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane w terminie 6 tygodni od daty udzielenia zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz co najmniej 1 wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż odpowiednio:
Pakiet 1 – 1 383 PLN, Pakiet 2 – 2 212 PLN, Pakiet 3 – 14 095 PLN, Pakiet 4 – 1 063 PLN, Pakiet 5 – 4 828 PLN, Pakiet 6 – 5 656 PLN, Pakiet 7 – 560 PLN, Pakiet 8 – 714 PLN, Pakiet 9 – 2 918 PLN, Pakiet 10 – 7 893 PLN, Pakiet 11 – 6 791 PLN, Pakiet 12 – 14 508 PLN, Pakiet 13 – 4 073 PLN, Pakiet 14 – 2 212 PLN, Pakiet 15 – 17 056 PLN, Pakiet 16 – 1 050 PLN, Pakiet 17 – 1 497 PLN, Pakiet 18 – 12 339 PLN, Pakiet 19 – 4 725 PLN, Pakiet 20 – 2 815 PLN, Pakiet 21 – 1 050 PLN, Pakiet 22 – 96 PLN, Pakiet 23 – 3 220 PLN, Pakiet 24 – 14 263 PLN, Pakiet 25 – 28 547 PLN,
oraz 1 dowód określający, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet należy dostarczyć jeden wykaz z wyszczególnieniem wartości określonej dla każdego pakietu oddzielnie oraz po 1 dowodzie dla każdego pakietu określający, czy ta dostawa została wykonana należycie. Zamawiający dopuszcza wykaz 1 wykonanej dostawy o wartości nie mniejszej niż suma wartości oferowanych pakietów oraz 1 dowód określający, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
A)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
A) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ – według opisu określonego w pkt III.1.3) niniejszej sekcji.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa:
1) Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ – jeżeli dotyczy przedmiotowego postępowania, że:
a) oferowane produkty posiadają odpowiednie dokumenty i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z Ustawą dla wyrobów kwalifikowanych jako wyroby medyczne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z póź. zm.) (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów);
b) oferowane produkty kwalifikowane jako wyroby medyczne, zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z póź. zm.), zostały wprowadzone do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z art. 58 w/w Ustawy;
c) Wykonawca przedłoży wyżej wymienione dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od daty wezwania;
2) Jeżeli prawo nie nakłada obowiązku posiadania dokumentów określonych w pkt 1) Wykonawca składa stosowne oświadczenie – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
3) Certyfikat do przygotowywania i podawania leków cytostatycznych dla całego asortymentu ujętego w Pakiecie 25.
|
Inne dokumenty niewymienione |
A) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
B) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4 A): składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.A), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Przepis pkt 2 stosuje się.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj.:
1. Wartość brutto asortymentu nie wzrosie przez okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem pkt. 2 – 3.
2. W przypadku zmiany stawki VAT zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena netto, cena brutto pozostanie niezmienna.
3. Zmiany cen, o których mowa wyżej, mogą nastąpić od daty wejścia w życie stosownych przepisów prawa. Na dokonanie zmiany cen, o których mowa w ust. 2 musi być sporządzony i podpisany przez obie strony aneks.
4. Obniżenie cen może nastąpić bez uzasadnienia w każdym czasie, ale również wymaga aneksu do umowy.
5. Ostateczna wysokość wynagrodzenia może ulec zmniejszeniu i będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. Stopień realizacji umowy w ramach poszczególnego asortymentu wynika z działalności Zamawiającego, tj.:
1) Dostawa towaru będzie realizowana zgodnie z zmówieniem Zamawiającego wynikającym z potrzeby zastosowania określonego asortymentu;
2) Powyższy tryb realizacji może spowodować zmniejszenie lub brak zamówień na dany asortyment będący przedmiotem niniejszej umowy;
3) W przypadku zaprzestania stosowania poszczególnego asortymentu w jednostkach organizacyjnych Szpitala, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zamówienia wycofanych towarów objętych umową.
|
IV 4 4 data |
2017-07-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Oprócz dokumentów wymienionych w Sekcji III oferta winna zawierać:
Dokumenty stanowiące ofertę – zawartość ofert:
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
4. Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia.
5. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.
Forma prawna Wykonawcy, w przypadku składania oferty wspólnej:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy.
3. W przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia w odniesieniu do warunków określonych powyżej w pkt. III.1.2) III.1.3) warunki te muszą spełniać Wykonawcy łącznie.
4. Pełnomocnikiem może być jeden z Wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z Wykonawców); 5. Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców jest Wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji;
6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z Wykonawców.
7. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31531000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Żarówki do lamp i laryngoskopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Czujniki do respiratora Evita. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przyrządy do monitora DATEX-OHMEDA i aparatu Aestiwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31440000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Baterie do sprzetu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały zużywalne do artroskopii typu Storz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Układ VentStar. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Mankiety i czujniki do kardiomonitora Emtel. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przewody, mankiety do kardiomonitora MP5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Części zamienne do aparatu Invac Med i elektrostymulatora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Części zamienne do defibrylatora LIFEPAK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Części zamienne do respiratora EnGSTROM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Kleszcze biopsyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzia endoskopowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do tracheotomii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przyrzady dla potrzeb Oddziału Chemioterapii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Osprzęt do aparatu typu Fresenius do terapii nerkozastępczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141323-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Igła automatyczna typu Achieve. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Staplery doskórne, zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Soczewka opatrunkowa oraz ologen. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 21
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141640-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dreny do laparoskopu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 22
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Uszczelki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 23
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141800-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Druty stomatologiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 24
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Maski krtaniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 25
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przyrządy dla potrzeb pracowni Cytostatyków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.
|
| |