Usługa wsparcia Zamawiającego w utrzymaniu Systemów teleinformatycznych.

Data publikacji 2017-08-17
Data zakończenia 2017-08-30 00:00:00
Instytucja Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571835-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia: „Usługa wsparcia Zamawiającego w utrzymaniu Systemów teleinformatycznych".
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba4b5213-0bb3-4090-8b2f-b7d0e75edb33
Biuletyn 571835-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Regon 00137770600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stanisława Dubois
Zamawiajacy adres numer domu 5A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-184
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5970927
Zamawiajacy fax 22 5970937
Zamawiajacy email biuro@csioz.gov.pl
Adres strony url www.csioz.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa
Dostep dokumentow zamowienia www.csioz.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.csioz.gov.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, piętro 1, Kancelaria - pok. nr 127 i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdz. X SIWZ.
Nazwa nadana zamowieniu Usługa wsparcia Zamawiającego w utrzymaniu Systemów teleinformatycznych.
Numer referencyjny WZP.270.105.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiot zamówienia: „Usługa wsparcia Zamawiającego w utrzymaniu Systemów teleinformatycznych". 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 330000,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-12-01T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow I. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy. Zakres opcji obejmuje: 1) Zadania wsparcia realizowane będą przez Wykonawcę na podstawie pisemnych zleceń składanych przez Zamawiającego, w łącznym maksymalnym wymiarze 3.300 Roboczogodzin. Zamawiający gwarantuje zlecenie Wykonawcy zadań mieszczących się w zakresie Wsparcia w wymiarze 1.650 Roboczogodzin oraz przewiduje, w ramach opcji, wykorzystać maksymalnie 1.650 Roboczogodzin (jednostka rozliczeniowa Zlecenia równa 60 min. pracy Wykonawcy). Szczegółowy opis realizacji zamówień opcjonalnych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Powiadomienie Wykonawcy o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji następuje poprzez udzielenie Zlecenia, które będzie realizowane zgodnie z postanowieniami Umowy. Zamawiający jest uprawniony zlecić zamówienie opcjonalne podczas trwania Umowy, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji. 3) Zlecenie przez Zamawiającego zamówień opcjonalnych, o których mowa w § 1 Umowy, jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania w niepełnym zakresie. 4) Zamówienia opcjonalne mogą być zlecane, realizowane i rozliczane wyłącznie w terminie wykonania Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 4 Umowy. II.Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania Umowy do dnia 1 grudnia 2017 roku lub do dnia wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 Umowy, w zależności od tego, która z tych okoliczności nastąpi wcześniej
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej, niż 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow I. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje: 1.2.3.1. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto, obejmujące swoim zakresem budowę i wdrożenie lub utrzymanie i rozwój systemów informatycznych opartych o technologię Java w środowisku systemów operacyjnych Linux, w ramach którego Wykonawca wytworzył na podstawie wymagań Zamawiającego kod źródłowy oprogramowania z przeniesieniem na Zamawiającego własności wszystkich autorskich praw majątkowych 1.2.3.2. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto, obejmujące swoim zakresem budowę i wdrożenie lub utrzymanie i rozwój systemów informatycznych opartych o technologię SharePoint w wersji co najmniej 2010/2013 lub .NET w środowisku systemów operacyjnych MS Windows i baz danych MS SQL, w ramach, których Wykonawca wytworzył na podstawie wymagań Zamawiającego kod źródłowy oprogramowania z przeniesieniem na Zamawiającego własności wszystkich autorskich praw majątkowych. II. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej: Nazwa pełnionej roli Kwalifikacje 1) Analityk - minimalnie 3 osoby 1.wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub technicznym; 2.co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie modelowania i inżynierii procesów biznesowych oraz specyfikacji wymagań dla systemów informatycznych z wykorzystaniem UML; 3.biegła znajomość narzędzia Enterprise Architect; 4.co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania wymaganiami i ich zmianami, kontroli spełniania wymagań; 5.doświadczenie w zakresie zarządzania zależnościami pomiędzy wymaganiami i zmianami wymagań w projektach IT; 6.co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie: zbierania, specyfikacji i dokumentowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, identyfikowania założeń i ograniczeń systemowych; 7.co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i modelowania systemów, w tym: opracowywanie diagramów klas, przypadków użycia; 8.doświadczenie w pracy w zespołach pracujących z wykorzystaniem metodyk zwinnych; 9. biegła znajomość języka polskiego. 2) Kierownik Zespołu Deweloperów - minimalnie 2 osoby 1. wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub technicznym; 2. co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w branży IT, w zarządzaniu zespołem programistów w obszarach rozwoju oprogramowania z wykorzystaniem metodyk zwinnych; 3. doskonała znajomość środowiska programistycznego: a. jedna z osób co najmniej Java EE, PHP, b.jedna z osób co najmniej .NET; 4.doskonała znajomość systemów baz danych; 5.certyfikat Scrum Master* potwierdzający posiadane kwalifikacje; 6.umiejętność projektowania rozwiązań w aspektach technicznych i procesowych; 7.umiejętność prowadzenia projektów IT; 8.biegła znajomość języka polskiego. 3) Programista Java- minimalnie 4 osoby 1.wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub technicznym; 2.co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia, projektowania i wdrażania aplikacji stworzonych w języku Java SE i JEE oraz SQL PostgreSQL (EnterpriseDB); 3.co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w uruchamianiu aplikacji na serwerze aplikacyjnym Jboss i IBM Websphere; 4.praktyczna znajomość frameworków MVC oraz technologii: Hibernate/JPA, Spring, Maven, REST; 5.znajomość notacji UML oraz umiejętność analizy relacji danych (m.in. znajomość ERD – Entity Relationship Diagrams); 6.doświadczenie w pracy w zespołach pracujących z wykorzystaniem metodyk zwinnych. 4) Programista PHP - minimalnie 2 osoby 1.wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub technicznym; 2.co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia, projektowania i wdrażania aplikacji stworzonych w języku PHP oraz SQL PostgreSQL (EnterpriseDB); 3.co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i projektowania i wdrażania aplikacji stworzonych w języku PHP; 4.praktyczna znajomość frameworków MVC oraz Zend Framework i Symfony2; 5.znajomość HTML, CSS, Java Script, Less; 6.doświadczenie w pracy w zespołach pracujących z wykorzystaniem metodyk zwinnych. 5) Programista .NET- minimalnie 6 ośób 1.wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub technicznym; 2.co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w programowaniu WebPartów wraz z obsługą AJAXa; 3.praktyczna znajomość frameworków MVC; 4.biegła znajomość: Framework .NET 4, ASP.NET, C#, HTML, XML, XSLT, JavaScript, DHTML, AJAX, SQL, Visual Studio 2012, Infopath, Silverlight, CSS3, LESS/SASS; 5.znajomość notacji UML oraz umiejętność analizy relacji danych (m.in. znajomość ERD – Entity Relationship Diagrams); 6.doświadczenie w pracy w zespołach pracujących z wykorzystaniem metodyk zwinnych. 7.co najmniej 3 ze wskazanych programistów posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w posługiwaniu się API SharePoint 2010/2013; 8.co najmniej 3 ze wskazanych programistów posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w programowaniu aplikacji z wykorzystaniem Client Object Model SharePoint; 9.co najmniej 3 ze wskazanych programistów posiada biegłą znajomość: Microsoft SharePoint 2010 oraz 2013, Sharepoint Designer. 6)Tester oprogramowania- minimalnie 3 osoby 1.wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub technicznym; 2.co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w testowaniu oprogramowania; 3.co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w branży IT; 4.certyfikat ISTQB Foundation* lub wyższy potwierdzający posiadane kwalifikacje; 5.co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w testowaniu oprogramowania narzędziem SoapUI; 6.co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w testach oprogramowania wytworzonego w zwinnych metodykach programowania. 7)Administrator aplikacji - minimalnie 2 osoby 1.wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym lub technicznym; 2.co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z systemami operacyjnymi Linux, Windows serwer, bazami danych PostgreSQL (EnterpriseDB), MS SQL; 3.doświadczenie w pracy z aplikacjami Java EE, .NET, PHP; 4.co najmniej 3 letnie doświadczenie w administrowaniu serwerami aplikacyjnymi Jboss i IIS oraz bazami danych MS SQL i PostgreSQL (EnterpriseDB); 5.co najmniej 3 letnie doświadczenie w rozwiązywaniu incydentów; 6.certyfikat ITIL Foundation* potwierdzający posiadane kwalifikacje; 7.biegła znajomość języka polskiego. Użyte powyżej nazwy własne są nazwami metodyk, technologii lub oprogramowania używanego przez Zamawiającego w istniejących systemach informatycznych. Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna osoba była wykazywana w więcej niż jednej roli lub pełniła więcej niż jedną rolę. *Informacje w zakresie równoważności certyfikatów: 1)Wszystkie certyfikaty posiadane przez osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą być aktualne na dzień wyznaczony przez Zamawiającego, jako dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP; 2)Zamawiający dopuszcza posiadanie równoważnych certyfikatów, innych niż wskazane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że wskazany certyfikat potwierdza posiadanie, co najmniej takiej samej wiedzy, kompetencji i doświadczenia, co certyfikat wskazany przez Zamawiającego; 3)Ilekroć wymaga się określonych uprawnień dla osób zdolnych do wykonania zamówienia rozumie się przez to również odpowiadające ważne uprawnienia wydane na podstawie odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonej działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Wymagane przez Zamawiającego certyfikaty Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Osoby zatrudnione na stanowiskach, na których wymagane jest posiadanie wskazanych przez Zamawiającego certyfikatów, będą posiadały przedmiotowe certyfikaty przez cały okres realizacji umowy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż kwota określona w rozdz. V 1.2.2 SIWZ; 2.wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdz. V.1.2.3 SIWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnych z wymogami określonymi w rozdz. V.1.2.4 SIWZ – sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ; 4.oświadczenia o udostępnianiu zasobów stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, cenę za jedną roboczogodzinę, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, deklarację gotowości do realizacji zleceń w soboty, deklarację gotowości realizacji zleceń przez poszczególne osoby w Dni Robocze w wymiarze większym niż 8 godzin, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2)oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ;
Czy wadium 1
Wadium 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 900,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy dziewięćset 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000, z tytułem płatności: „Wadium w sprawie: WZP.270.105.2017 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji /poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą kopię gwarancji/poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oryginały przedmiotowych dokumentów zostaną zwrócone Wykonawcom w terminach wynikających z Ustawy. 7.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2)w przypadku niewykorzystania limitu Roboczogodzin określonego w Umowie oraz w przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował odpowiednimi środkami finansowymi na kolejne lata wydłużony może zostać termin realizacji Umowy; 3)niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 4)w przypadku uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji Umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania; 5)w przypadku przerwy w realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy; 6)w wyniku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego, mających wpływ na termin wykonania Zleceń przez Wykonawcę w zakresie terminu realizacji przedmiotu Umowy; 7)w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany sposobu organizacji prac rozumianej jako procedura odbioru i zlecania prac; 8)wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jego treścią i celem; 9)Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w następujących warunkach: a)w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług; b)w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679); c)w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 9 lit. a Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy. Obowiązek wykazania wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia należy do wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. 3.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 9 lit. b Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracowników Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę; 4.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 9 lit. c Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1 pkt 9 lit c, na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 1 pkt 9 lit. c. 5.Warunkiem akceptacji wniosków, o których mowa w ust. 2-4, jest zabezpieczenie przez Zamawiającego środków finansowych na zmianę wynagrodzenia. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosków wyznacza datę podpisania aneksu do Umowy. 6.Zmiana Umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do Umowy, o którym mowa w ust. 5. 7.O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-08-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gotowość do realizacji zleceń w soboty
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gotowość do realizacji zleceń przez poszczególne osoby w Dni Robocze w wymiarze większym niż 8 godzi
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)