Remont dachów sal gimnastycznych przy SP nr 3 w Sierpcu oraz remont boiska wielofunkcyjnego i bieżni prostej przy Gimnazjum Miejskim w Sierpcu

Data publikacji 2017-08-17
Data zakończenia 2017-09-01 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski
Miejscowość Sierpc
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573324-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452362197, 441124002, 450000007, 429000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachów sal gimnastycznych przy SP nr 3 w Sierpcu oraz remont boiska wielofunkcyjnego i bieżni prostej przy Gimnazjum Miejskim w Sierpcu, tj.:
Część I: remont dachów sal gimnastycznych przy SP nr 3 w Sierpcu.
Prace polegać będą na:
1. Dach małej sali gimnastycznej.
1) Rozebranie rynien dachowych, rur spustowych, obróbek blacharskich z blachy.
2) Rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z papy wraz ze styropianem.
3) Wykonanie paroizolacji z folii polietylenowej.
4) Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej o grubości 15 cm.
5) Ułożenie krokwi o przekroju 3,8x17 cm o rozstawie co 60 cm.
6) Ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii (membrana dachowa 1,5 m x 50 mb).
7) Ułożenie kontrłat i łat drewnianych.
8) Wykonanie pokrycia dachu z blachy stalowej trapezowej powlekanej T35E i T35EL o grubości 0,50 mm.
9) Montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,50 mm.
10) Montaż prefabrykowanych rynien dachowych o śr. 15 cm i rur spustowych o śr. 12 cm z blachy alu-cynk.
11) Czyszczaki z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm.
2. Dach dużej sali gimnastycznej.
1) Rozebranie rynien dachowych, rur spustowych, obróbek blacharskich z blachy.
2) Ułożenie kontrłat i łat drewnianych.
3) Wykonanie pokrycia dachu z blachy stalowej trapezowej powlekanej T35E i T35EL o grubości 0,50 mm.
4) Montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,50 mm.
5) Montaż prefabrykowanych rynien dachowych o śr. 15 cm i rur spustowych o śr. 12 cm z blachy alu-cynk.
6) Czyszczaki z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm.
Część II: remont boiska wielofunkcyjnego i bieżni prostej przy Gimnazjum Miejskim w Sierpcu.
Prace polegać będą na:
1. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 44,0 x 26,0 m:
1) Demontaż obrzeży i wyposażenia sportowego.
2) Wykonanie odwodnienia liniowego.
3) Ułożenie obrzeży betonowych wokół płyty boiska.
4) Wykonanie podbudowy betonowej o grubości 8-16 cm.
5) Ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy składającej się z maty elastycznej typu e-layer, 15 mm i trawy teksturowanej lub prostej, zasypanej piaskiem kwarcowym, 20 mm.
6) Wykonanie pasa zieleni wokół płyty boiska.
7) Przełożenie istniejącego chodnika oraz ułożenie obrzeży betonowych.
8) Usunięcie kolidującego drzewa.
9) Wyposażenie boiska:
-bramki do piłki nożnej 5,0 x 2,0 m – 1 kpl.,
-bramki do piłki ręcznej 3,0 x 2,0 m – 1 kpl.,
-3 stojaki rowerowe,
-kompletny zestaw do siatkówki,
-kompletny zestaw do koszykówki,
-piłkochwyty o wysokości 6 m.
2. Bieżnia 60-cio metrowa.
1) Ułożenie obrzeży betonowych.
2) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku i podbudowy betonowej o grubości 12 cm.
3) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej.
Część III: dostawa pojazdu do pielęgnacji sztucznej nawierzchni boiska.
Zestaw do serwisu nawierzchni sportowych ze sztucznych traw w skład którego wchodzą:
- maszyna samojezdna z systemem sprzęgu/dołączania przystawek
- urządzenie dekompaktujące
- szczotka rotacyjna obrotowa do czyszczenia
- szczotka stała ciągniona do pielęgnacji
- rozsiewacz piasku/granulatu gumowego
Specyfikacja maszyny samojezdnej z systemem sprzęgu/dołączania przystawek:
Samojezdna maszyna do profesjonalnej konserwacji syntetycznych nawierzchni sportowych z praktycznym systemem sprzęgu/montażu przystawek, silnik benzynowy lub dieslowy, min. 2 cylindrowy o mocy min. 20 kM.
Maszyna ze sprzęgłem do przystawek oraz napędem hydraulicznym do opróżniania zbiornika z turbiną ssącą do odsysania zanieczyszczeń i pyłów.
Specyfikacja urządzenia dekompaktującego:
Urządzenie poluzowuje i rozdrabnia materiał wypełnienia, montowane do maszyny, szerokość robocza min. 110 cm.
Specyfikacja szczotki rotacyjnej obrotowej do czyszczenia:
Zespół szczotki rotacyjnej obrotowej do czyszczenia syntetycznych nawierzchni sportowych z wypełnieniem piaskiem/granulatem gumowym, montowana do maszyny. Usuwa zanieczyszczenia, poluzowuje i wyrównuje wypełnienie, wyciąga i podaje na wibrujące sito górną warstwę piasku/granulatu gumowego i oddziela zanieczyszczenia od piasku/granulatu gumowego i rozprowadza piasek/granulat gumowy z powrotem do nawierzchni w odpowiednio odmierzonych ilościach z jednoczesnym odsysaniem za pomocą turbiny ssącej zanieczyszczeń oraz pyłów z piasku/granulatu gumowego, szerokość robocza szczotki min. 100 cm z wymiennymi sitami: 3, 4, 5 mm.
Specyfikacja zespołu szczotki stałej:
Specjalna przystawka do usuwania zanieczyszczeń, cząstek brudu i pyłów brudu, przy jednoczesnym prostowaniu włókien oraz przesiewaniu przez sita oraz odpylaniu
turbiną ssącą, montowana do maszyny, szerokość robocza szczotki min. 150 cm.
Specyfikacja rozsiewacza piasku/granulatu gumowego:
Możliwość równomiernego uzupełniania braków wypełnienia trawy syntetycznej z piasku/granulatu gumowego, pojemność piasku min. 200 kg, pojemność granulatu gumowego min. 150 litrów, montowany do maszyny.
2. Uwaga:
Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, pochodzenie, patenty itp. mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji projektowej oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. Termin gwarancji:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i dostarczony sprzęt w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady.
Okres udzielonej gwarancji jakości będzie jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca będzie mógł zaoferować gwarancję w formularzu ofertowym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d94caad3-ff05-4958-93b7-b7ca7a41d58e
Biuletyn 573324-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy miejscowosc Sierpc
Zamawiajacy kod pocztowy 09200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy email zp@sierpc.um.gov.pl
Adres strony url http://bip.sierpc.pl/bipkod/004
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Remont dachów sal gimnastycznych przy SP nr 3 w Sierpcu oraz remont boiska wielofunkcyjnego i bieżni prostej przy Gimnazjum Miejskim w Sierpcu
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.sierpc.pl/bipkod/004
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.sierpc.pl/bipkod/004
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, w zaklejonej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Sierpcu; Ul. Piastowska 11a; 09-200 Sierpc
Nazwa nadana zamowieniu Remont dachów sal gimnastycznych przy SP nr 3 w Sierpcu oraz remont boiska wielofunkcyjnego i bieżni prostej przy Gimnazjum Miejskim w Sierpcu
Numer referencyjny WIF.271.12.2017
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachów sal gimnastycznych przy SP nr 3 w Sierpcu oraz remont boiska wielofunkcyjnego i bieżni prostej przy Gimnazjum Miejskim w Sierpcu, tj.: Część I: remont dachów sal gimnastycznych przy SP nr 3 w Sierpcu. Prace polegać będą na: 1. Dach małej sali gimnastycznej. 1) Rozebranie rynien dachowych, rur spustowych, obróbek blacharskich z blachy. 2) Rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z papy wraz ze styropianem. 3) Wykonanie paroizolacji z folii polietylenowej. 4) Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej o grubości 15 cm. 5) Ułożenie krokwi o przekroju 3,8x17 cm o rozstawie co 60 cm. 6) Ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii (membrana dachowa 1,5 m x 50 mb). 7) Ułożenie kontrłat i łat drewnianych. 8) Wykonanie pokrycia dachu z blachy stalowej trapezowej powlekanej T35E i T35EL o grubości 0,50 mm. 9) Montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,50 mm. 10) Montaż prefabrykowanych rynien dachowych o śr. 15 cm i rur spustowych o śr. 12 cm z blachy alu-cynk. 11) Czyszczaki z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm. 2. Dach dużej sali gimnastycznej. 1) Rozebranie rynien dachowych, rur spustowych, obróbek blacharskich z blachy. 2) Ułożenie kontrłat i łat drewnianych. 3) Wykonanie pokrycia dachu z blachy stalowej trapezowej powlekanej T35E i T35EL o grubości 0,50 mm. 4) Montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,50 mm. 5) Montaż prefabrykowanych rynien dachowych o śr. 15 cm i rur spustowych o śr. 12 cm z blachy alu-cynk. 6) Czyszczaki z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm. Część II: remont boiska wielofunkcyjnego i bieżni prostej przy Gimnazjum Miejskim w Sierpcu. Prace polegać będą na: 1. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 44,0 x 26,0 m: 1) Demontaż obrzeży i wyposażenia sportowego. 2) Wykonanie odwodnienia liniowego. 3) Ułożenie obrzeży betonowych wokół płyty boiska. 4) Wykonanie podbudowy betonowej o grubości 8-16 cm. 5) Ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy składającej się z maty elastycznej typu e-layer, 15 mm i trawy teksturowanej lub prostej, zasypanej piaskiem kwarcowym, 20 mm. 6) Wykonanie pasa zieleni wokół płyty boiska. 7) Przełożenie istniejącego chodnika oraz ułożenie obrzeży betonowych. 8) Usunięcie kolidującego drzewa. 9) Wyposażenie boiska: -bramki do piłki nożnej 5,0 x 2,0 m – 1 kpl., -bramki do piłki ręcznej 3,0 x 2,0 m – 1 kpl., -3 stojaki rowerowe, -kompletny zestaw do siatkówki, -kompletny zestaw do koszykówki, -piłkochwyty o wysokości 6 m. 2. Bieżnia 60-cio metrowa. 1) Ułożenie obrzeży betonowych. 2) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku i podbudowy betonowej o grubości 12 cm. 3) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej. Część III: dostawa pojazdu do pielęgnacji sztucznej nawierzchni boiska. Zestaw do serwisu nawierzchni sportowych ze sztucznych traw w skład którego wchodzą: - maszyna samojezdna z systemem sprzęgu/dołączania przystawek - urządzenie dekompaktujące - szczotka rotacyjna obrotowa do czyszczenia - szczotka stała ciągniona do pielęgnacji - rozsiewacz piasku/granulatu gumowego Specyfikacja maszyny samojezdnej z systemem sprzęgu/dołączania przystawek: Samojezdna maszyna do profesjonalnej konserwacji syntetycznych nawierzchni sportowych z praktycznym systemem sprzęgu/montażu przystawek, silnik benzynowy lub dieslowy, min. 2 cylindrowy o mocy min. 20 kM. Maszyna ze sprzęgłem do przystawek oraz napędem hydraulicznym do opróżniania zbiornika z turbiną ssącą do odsysania zanieczyszczeń i pyłów. Specyfikacja urządzenia dekompaktującego: Urządzenie poluzowuje i rozdrabnia materiał wypełnienia, montowane do maszyny, szerokość robocza min. 110 cm. Specyfikacja szczotki rotacyjnej obrotowej do czyszczenia: Zespół szczotki rotacyjnej obrotowej do czyszczenia syntetycznych nawierzchni sportowych z wypełnieniem piaskiem/granulatem gumowym, montowana do maszyny. Usuwa zanieczyszczenia, poluzowuje i wyrównuje wypełnienie, wyciąga i podaje na wibrujące sito górną warstwę piasku/granulatu gumowego i oddziela zanieczyszczenia od piasku/granulatu gumowego i rozprowadza piasek/granulat gumowy z powrotem do nawierzchni w odpowiednio odmierzonych ilościach z jednoczesnym odsysaniem za pomocą turbiny ssącej zanieczyszczeń oraz pyłów z piasku/granulatu gumowego, szerokość robocza szczotki min. 100 cm z wymiennymi sitami: 3, 4, 5 mm. Specyfikacja zespołu szczotki stałej: Specjalna przystawka do usuwania zanieczyszczeń, cząstek brudu i pyłów brudu, przy jednoczesnym prostowaniu włókien oraz przesiewaniu przez sita oraz odpylaniu turbiną ssącą, montowana do maszyny, szerokość robocza szczotki min. 150 cm. Specyfikacja rozsiewacza piasku/granulatu gumowego: Możliwość równomiernego uzupełniania braków wypełnienia trawy syntetycznej z piasku/granulatu gumowego, pojemność piasku min. 200 kg, pojemność granulatu gumowego min. 150 litrów, montowany do maszyny. 2. Uwaga: Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, pochodzenie, patenty itp. mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji projektowej oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Termin gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i dostarczony sprzęt w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady. Okres udzielonej gwarancji jakości będzie jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca będzie mógł zaoferować gwarancję w formularzu ofertowym.
Cpv glowny przedmiot 45236219-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część I: Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze polegającą na remoncie dachu wraz z wykonaniem jego pokrycia dachówką ceramiczną lub blachodachówką, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN (brutto). Część II: Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze polegające na remoncie boiska ze sztuczną nawierzchnią, o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN (brutto). Część III: Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę o podobnym charakterze polegającą na dostawie pojazdu do pielęgnacji sztucznej nawierzchni boisk o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (brutto).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) W części I i II: Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) W części III: wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości Część I: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert. Część II: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert. Część III: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144. ust. 1. pkt 2)–6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) w przypadku wystąpienia epidemii lub działań rządowych; c) w przypadku wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach; d) trudności w nabyciu materiałów i urządzeń, wynikających z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od obu Stron umowy; e) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; f) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; g) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność; h) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność; i) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania usług z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, j) wysokości wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; w przypadku wystąpienia konieczności wykonania usług dodatkowych. 2) zmiany Wykonawcy, w przypadku gdy: a) Wykonawcę ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 3) zmiany podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiana zakresu powierzonych prac, b) zmiana podwykonawcy musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. 3. Zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, na pisemny wniosek Wykonawcy, złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 4. Zmiany do umowy wymagają pisemnego aneksu
IV 4 4 data 2017-09-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Remont dachów sal gimnastycznych przy SP nr 3 w Sierpcu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44112400-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Prace będą polegać na: remoncie dwóch dachów sal gimnastycznych przy SP nr 3 w Sierpcu obejmujące a. Dach małej sali gimnastycznej.  Rozebranie rynien dachowych, rur spustowych, obróbek blacharskich z blachy.  Rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z papy wraz ze styropianem.  Wykonanie paroizolacji z folii polietylenowej.  Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej o grubości 15 cm.  Ułożenie krokwi o przekroju 3,8x17 cm o rozstawie co 60 cm.  Ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii (membrana dachowa 1,5 m x 50 mb).  Ułożenie kontrłat i łat drewnianych.  Wykonanie pokrycia dachu z blachy stalowej trapezowej powlekanej T35E i T35EL o grubości 0,50 mm.  Montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,50 mm.  Montaż prefabrykowanych rynien dachowych o śr. 15 cm i rur spustowych o śr. 12 cm z blachy alu-cynk.  Czyszczaki z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm. b. Dach dużej sali gimnastycznej.  Rozebranie rynien dachowych, rur spustowych, obróbek blacharskich z blachy.  Ułożenie kontrłat i łat drewnianych.  Wykonanie pokrycia dachu z blachy stalowej trapezowej powlekanej T35E i T35EL o grubości 0,50 mm.  Montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,50 mm.  Montaż prefabrykowanych rynien dachowych o śr. 15 cm i rur spustowych o śr. 12 cm z blachy alu-cynk.  Czyszczaki z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Remont boiska wielofunkcyjnego i bieżni prostej przy Gimnazjum Miejskim w Sierpcu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Prace będą polegać na remoncie istniejącego boiska wielofunkcyjnego i bieżni prostej przy Gimnazjum Miejskim w Sierpcu z podziałem na: a. Remont boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 44,0 x 26,0 m.  Demontaż obrzeży i wyposażenia sportowego,  Wykonanie odwodnienia liniowego,  Ułożenie obrzeży betonowych wokół płyty boiska,  Wykonanie podbudowy betonowej o grubości 8-16 cm,  Ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy tj.: • podkład elastyczny typu e-layer, grubości min.15mm (zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport, Sports Labs lub ISA-Sport) wykonany metodą in-situ. Nie dopuszcza się stosowania maty prefabrykowanej, • Trawa syntetyczna, powinna mieć wklejone linie boisk i posiadać następujące parametry: Skład włókna: 100% polietylen (PE),Rodzaj włókna - włókno monofilowe (100%), teksturowane, lub proste (rodzaj włókna bezwzględnie musi być potwierdzony przez niezależne i akredytowane przez ITF laboratorium), Wysokość włókna: min 20 mm, Grubość włókna – min. 120 µm, Ciężar włókna (dtex) – min. 8 400, Ilość włókien na m2 – min. 200 000, Kolor – zielony, • Wypełnienie trawy syntetycznej – piasek kwarcowy (w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport, Sports Labs lub ISA-Sport).  Wykonanie pasa zieleni wokół boiska,  Przełożenie istniejącego chodnika oraz ułożenie obrzeży betonowych,  Usunięcie kolidującego drzewa,  Zakup i montaż nowych elementów wyposażenia boiska: - 1 komplet bramek do piłki nożnej (5,0 x 2,0 m); - 1 komplet bramek do piłki ręcznej (3,0 x 2,0 m); - 1 komplet zestawu do siatkówki; - 1 komplet zestawu do koszykówki; - 3 stojaki rowerowe; - piłkochwyty o wysokości 6 m. b. Bieżnia 80-cio metrowa  Ułożenie obrzeży betonowych,  Wykonanie warstwy odsączającej z piasku i podbudowy betonowej o grubości 12 cm,  Wykonanie nawierzchni poliuretanowej,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa pojazdu do pielęgnacji sztucznej nawierzchni boiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzenia przeznaczonego do pielęgnacji boisk sportowych o sztucznej nawierzchni oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Maszynę samojezdną z systemem sprzęgu/dołączania przystawek: Samojezdna maszyna do profesjonalnej konserwacji syntetycznych nawierzchni sportowych z praktycznym systemem sprzęgu / montażu przystawek, silnik benzynowy lub dieslowy, min. 2 cylindrowy o mocy min. 20 kM. Maszyna ze sprzęgłem do przystawek oraz napędem hydraulicznym do opróżniania zbiornika z turbiną ssąca do odsysania zanieczyszczeń i pyłów. b. Urządzenie dekompaktujące. Urządzenie poluzowujące i rozdrabniające materiał wypełnienia, montowany do maszyny, szerokość robocza min. 110 cm c. Szczotkę rotacyjną obrotową do czyszczenia. Zespół szczotki rotacyjnej obrotowej do czyszczenia syntetycznych nawierzchni sportowych z wypełnieniem piaskiem / granulatem gumowym, montowana do maszyny, usuwająca zanieczyszczenia, poluzowująca i wyrównująca wypełnienie, wyciągająca i podająca na wibrujące sito górną warstwę piasku / granulatu gumowego i oddzielająca zanieczyszczenia od piasku / granulatu gumowego, rozprowadzająca piasek / granulat gumowy z powrotem do nawierzchni w odpowiednio odmierzonych ilościach z jednoczesnym odsysaniem za pomocą turbiny ssącej zanieczyszczeń oraz pyłów z piasku / granulatu gumowego, szerokość robocza szczotki min. 100 cm z wymiennymi sitami: 3, 4, 5 mm d. Zespół szczotki stałej ciągnionej do pielęgnacji. Specjalna przystawka do usuwania zanieczyszczeń, cząstek brudu i pyłów brudu, przy jednoczesnym prostowaniu włókien oraz przesiewaniu przez sita oraz odpylaniu turbiną ssącą, montowana do maszyny, szerokość robocza szczotki min. 150 cm e. Rozsiewacz piasku/granulatu gumowego. Umożliwiający równomierne uzupełnianie braków wypełnienia trawy syntetycznej z piasku / granulatu gumowego, pojemność piasku min. 200 kg, pojemność granulatu gumowego min. 150 litrów, montowane do maszyny.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)