GuidZP400 |
7855386c-b2b9-447b-a7ff-c13e027af4c2
|
Biuletyn |
573528-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Adama Mickiewicza
|
Regon |
14047007100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mokotowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00560
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
224 476 100
|
Zamawiajacy fax |
224 476 152
|
Zamawiajacy email |
iam@iam.pl
|
Adres strony url |
www.iam.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.iam.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://iam.pl/pl/bip/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na 6 zadań.
|
Numer referencyjny |
4/IAM/2017/08
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z nadrukami w podziale na 6 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1, 1A, 1B, 1C, 1D, 1E do SIWZ.
Zadanie nr 1 – torby promujące program EDO;
Zadanie nr 2 – pendrive EDO;
Zadanie nr 3 – długopisy EDO;
Zadanie nr 4 – opaski odblaskowe dla EDO i Kreatywnej Europy;
Zadanie nr 5 – zakładki do książek promujące program Kreatywna Europa;
Zadanie nr 6 – teczki harmonijkowe promujące program Kreatywna Europa
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 – termin realizacji do dnia 30. 09.2017r.
Zadanie nr 5 i nr 6 – termin realizacji do dnia 06. 10.2017r
Przedmiot zamówienia powinien zostać bezpośrednio dostarczony do siedziby Wydziału Programów Europejskich IAM – Program „Europa dla obywateli”, Al. Ujazdowskie 41 (III p. – możliwość skorzystania z windy), Warszawa.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Zamawiającego żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 niniejszej SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis upoważnionej osoby pod treścią oświadczenia, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust. 2b Pzp. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenie wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienia odpowiedniego zasobu oraz wskazywać:
a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów,
b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem,
d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
2. Jeżeli oferta jest składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci ponoszą solidarną odpowiedzialność
za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
3. Oferta Wykonawców, którzy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz
w przypadku podmiotów, o których mowa w art. 6 ust. 10, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane
za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
6. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym umowę regulującą ich współpracę. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.:
1) podmioty składające ofertę;
2) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa;
3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw;
4) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i/lub rękojmi.
7. Brak przedstawienia dokumentu, o którym mowa w ust 4 Zamawiający potraktuje jako uchylenie się od podpisania umowy, w takim przypadku Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
8. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy PZP.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Torba promująca program EDO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryteria oceny:
a) Ceny – 50 pkt
b) Jakości – 50 pkt.
Kryterium oceniające jakość będzie oceniana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykonanego prototypu przedmiotu zamówienia, przez komisję przetargową w skali od 0-50 z uwzględnieniem:
- estetyki wykonania (tj. staranność wykonania, rozmieszczenie szwów, jakość napów i elementów dodatkowych tj. kieszeń wewnętrzna) (0- 30 pkt.)
- kolorystyki (0- 10)
- materiału, z którego zostały wykonany prototyp (0 – 10 pkt)
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu: Torba na ramiona z podszewką, o wymiarach 37x27x9 cm, ze wzmocnionym na zewnątrz dnem. Dwa ramiona krótkie długości 30 cm, przyszyte od wewnętrznej strony. Ramię długie z regulacją długości naszyte po całej długości zewnętrznych boków. Torba zapinana na 2 napy. Wewnątrz przegródka do 2/3 wysokości torby z naszytą kieszenią o wymiarach 15x15 cm zapinaną na rzep. Logo drukowane na zewnątrz torby na żółtym obszarze wzmocnionego dna (wymiary loga:
2 x 8,5 cm).
• Materiał zewnętrzny: kodura twarda
• Kolor body: szary (PANTONE 423C)
• Kolor wzmocnienia: żółty (PANTONE 130 C)
• Materiał podszewki: kodura miękka
• Kolor podszewki: żółty (PANTONE 130 C)
• Materiał na długie ramiona: taśma nośna
• Długie ramiona kolor: granatowy (PANTONE Reflex blue C)
• Materiał na krótkie ramiona: taśma nośna
• Krótkie ramiona kolor: żółty (PANTONE 130 C)
• Napy w kolorze srebrnym lub stalowym.
Ilość 150 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pendrive EDO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium jakość, maksymalnie 50 pkt.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane przez komisję przetargową na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykonanego prototypu przedmiotu zamówienia, w skali od 0-50 z uwzględnieniem:
- estetyki wykonania, w tym: kolorystyka, połączenie metalu i plastiku, dokładność wykonania (0- 30 pkt)
- jakość graweru (przykładowy nadruk) – (0- 10 pkt)
- jakość zastosowanych materiałów użytych do obudowy urządzenia (0 – 10 pkt)
Wszystkie podkryteria oceniane będą przez komisję przetargową na podstawie zgodności ze specyfikacją techniczną Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu: Pendrive z wtyczką microUSB "Twister" (U-Disc) 8 GB
• pendrive o z obustronną wtyczką, współpracujący ze smartfonami obsługującymi tryb hostu USB OTG. Obie wtyczki (USB i micro USB) pracują w standardzie Plug and Play, w technologii USB 2.0.
• Pojemność: 8 GB
• Tworzywo: metal + plastik
• Orientacyjny wymiar: 55,4 x 19,2 x 10,9 mm
• Znakowanie: grawer laserowy jednostronny na metalowej powierzchni.
• Kolor: niebieski
• Pakowane pojedynczo w kartonowe opakowanie
• Ilość: 250 sztuk
Termin realizacji: do 30 września 2017
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
długopis EDO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium jakość, maksymalnie 50 pkt.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane przez komisję przetargową na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykonanego prototypu przedmiotu zamówienia, w skali od 0-50 z uwzględnieniem:
- jakość przykładowego kolorowego nadruku –(0-20 pkt.)
- jakość zastosowanych materiałów: aluminium – (0- 20 pkt)
- estetyka wykonania – dokładność, precyzyjność – (0- 10 pkt.)
Wszystkie podkryteria oceniane będą przez komisję przetargową na podstawie zgodności ze specyfikacją techniczną Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu:
• długopis z końcówką przystosowaną do ekranów dotykowych. Touch pen i długopis w jednym.
• Kolor: biały lub szary, końcówka do ekranów dotykowych czarna
• Materiał: aluminium
• Wkład: niebieski
• Opakowanie: folia transparentna
• Orientacyjne wymiary 0,9x0,9x13,5 cm
• Rodzaj nadruku: Tampon3(2) - logo (kolor żółty i granatowy wg wzoru), jedno miejsce
Ilość: 500 sztuk
Termin realizacji: do 30 września 2017
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
opaski odblaskowe dla EDO i Kreatywna Europa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium jakość, maksymalnie 50 pkt.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane przez komisję przetargową na podstawie złożonego przez Wykonawcę prototypu przedmiotu zamówienia, w skali od 0-50 z uwzględnieniem:
- estetyki wykonania (klejenie, łączenie, materiał) (0- 30 pkt.)
- przykładowy nadruk na opasce (0- 20 pkt.)
Wszystkie podkryteria oceniane będą przez komisję przetargową na podstawie zgodności ze specyfikacją techniczną Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
1. opaska odblaskowa EDO
Opis przedmiotu:
• Samozaciskowa opaska odblaskowa z nadrukiem
• Budowa opaski: blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskową folia pryzmatyczną PVC, spód standardowo wykonany z materiału typu flock
• Rozmiar: 3x34 cm
• Kolor: srebrny
• Nadruk logo w dwóch kolorach (wg dołączonego wzoru) + grafika (wg dołączonego wzoru) + napis w kolorze logotypu (niebieski): www.europadlaobywateli.pl
• Ilość: 500 sztuk
• Termin realizacji: do 30 września 2017
2. opaska odblaskowa Kreatywna Europa
Opis przedmiotu:
• Samozaciskowa opaska odblaskowa z nadrukiem
• Budowa opaski: blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskową folia pryzmatyczną PVC, spód standardowo wykonany z materiału typu flock
• Rozmiar: 3x34 cm
• Kolor: fioletowy
• Nadruk logo w dwóch kolorach (wg dołączonego wzoru) + napis
• Ilość: 400 sztuk
• Termin realizacji: do 30 września 2017
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakładki do książek promujące program Kreatywna Europa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium jakość, maksymalnie 50 pkt.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane przez komisję przetargową na podstawie złożonego przez Wykonawcę prototypu przedmiotu zamówienia, w skali od 0-50 z uwzględnieniem:
- estetyki wykonania tj. jakość przykładowego nadruku (0- 20 pkt.)
- kolorystyki-( kolor biały) (0 - 10pkt)
- materiału, z którego został wykonany próbny wzór (0 – 20 pkt)
Wszystkie podkryteria oceniane będą przez komisję przetargową na podstawie zgodności ze specyfikacją techniczną Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu:
Magnetyczna zakładka do książki z nadrukiem (preferowany model zakładki oraz projekt graficzny na zdjęciach)
• Rozmiar: 20 mm x 60 mm x 2 mm
• Magnes na całej powierzchni
• Materiał - metal
• Kolor: biały
• Nadruk:
- nadruk na obu stronach zakładki
- dwie różne grafiki po każdej stronie
- minimalny rozmiar zadruku z jednej strony: 15x45mm
- zadruk po obu stronach w kolorach Pantone – przód w dwóch kolorach: Pantone Reflex Blue C i Pantone Yellow C, tył w jednym kolorze: Pantone 2665C
• Ilość: 500 sztuk
• Pakowane pojedynczo w folię
• Termin dostawy: do 6 października 2017
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Teczki harmonijkowe promujące program Kreatywna Europa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium jakość, maksymalnie 50 pkt.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane przez komisję przetargową na podstawie złożonego przez Wykonawcę prototypu teczki , w skali od 0-50 z uwzględnieniem:
- estetyki wykonania (tj. jakość nadruku, sztancowania, przekładek kartonowych, staranność łączenia i klejenia, jakość i trwałość zamknięcia na rzep(0- 30 pkt.)
-kolorystyki (0 - 10pkt)
-materiału, z którego został wykonany prototyp (0 – 10 pkt)
Wszystkie podkryteria oceniane będą przez komisję przetargową na podstawie zgodności ze specyfikacją techniczną Zamawiającego
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu:
• Format: mieszący A4+
• Nadruk w kilku kolorach: CMYK 4+4, folia mat 1+1
• Konstrukcja:
- boczki: karton biały 300g, sztancowanie boczków z wykrojnika drukarni
- tektura lita dwustronnie gładzona 1,7mm w kolorze fioletowym: Pantone 2665C
- zamykanie na rzep 1 szt.
- grzbiet zaokrąglony harmonijkowy (po złożeniu 3 cm)
- w środku 4 ruchome przekładki kartonowe w kolorze pomarańczowym: Pantone 172C z nadrukiem CMYK 4+0, folia mat 1+0, sztancowanie z wykrojnika drukarni
• Wykrojnik / wzór teczki po stronie Wykonawcy
• Pakowanie w kartony po 250 sztuk
• Ilość: 500 sztuk
• Termin dostawy: do 6 października 2017
|
| |