GuidZP400 |
8b409802-438b-4849-9c8b-43438c85adc5
|
Biuletyn |
573991-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny
|
Regon |
233929200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15213
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 430 470
|
Zamawiajacy fax |
857 329 001
|
Zamawiajacy email |
gospodarczy@bialystok.sa.gov.pl
|
Adres strony url |
www.bialystok.sa.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bialystok.sa.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej szesnastu systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 1, dwóch systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 2 oraz rozszerzenie posiadanej licencji systemu "Palo Alto Panorama" umożliwiający centralne zarządzanie minimum 100 urządzeniami
|
Numer referencyjny |
G-241-16/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej szesnastu systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 1, dwóch systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 2 oraz rozszerzenie posiadanej licencji systemu "Palo Alto Panorama" umożliwiający centralne zarządzanie minimum 100 urządzeniami.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części tj.:
a) 1 część : dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej szesnastu systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 1 przeznaczonych do Sądu Rejonowego w Grajewie, do Sądu Rejonowego w Łomży, do Sądu Rejonowego w Wysokim Mazowieckim, do Sądu Rejonowego w Zambrowie, do Sądu Rejonowego w Biskupcu, do Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim, do Sądu Rejonowego w Mrągowie, do Sądu Rejonowego w Piszu, do Sądu Rejonowego w Nidzicy, do Sądu Rejonowego w Bartoszycach, do Sądu Rejonowego w Szczytnie, do Sądu Rejonowego w Olsztynie ( 2 szt.), do Sądu Rejonowego w Ostrołęce , do Sądu Rejonowego w Przasnyszu, do Sądu Rejonowego w Wyszkowie.
b) 2 część : dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej dwóch systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 2 przeznaczonych do Sądu Rejonowego w Olsztynie i do Sądu Okręgowego w Olsztynie.
c) 3 część : rozszerzenie posiadanej przez Sąd Apelacyjny w Białymstoku licencji systemu "Palo Alto Panorama" umożliwiający centralne zarządzanie MINIMUM 100 urządzeniami.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia :
w części 1 zamówienia na sumę gwarancyjną 250 000,00 złotych;
w części 2 zamówienia na sumę gwarancyjną 120 000,00 złotych;
w części 3 zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W sytuacji gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia minimalna kwota ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności jest łączną sumą kwot ubezpieczenia dla części, na które wykonawca składa ofertę.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę, lub dostawę z instalacją, lub dostawę z instalacją oraz wdrożeniem systemu sieciowego obejmującego sprzęt sieci komputerowych wraz z oprogramowaniem o wartości :
w części 1 zamówienia nie mniejszej niż 250 000,00 złotych;
w części 2 zamówienia nie mniejszej niż 120 000,00 złotych;
w części 3 zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może udokumentować posiadanie zdolności technicznej i zawodowej poprzez wykazanie realizacji przynajmniej jednej w ciągu ostatnich trzech lat dostawy, lub dostawy z instalacją, lub dostawy z instalacją oraz wdrożeniem systemu sieciowego o wartości łącznej dla tych części, na które składa ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego; 4)dokumentów, na podstawie § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r, poz. 1126), w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, które określają w szczególności: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c.zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d.czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykazu dostaw, lub dostaw z instalacją, lub dostaw z instalacją oraz wdrożeniem systemu sieciowego obejmującego sprzęt sieci komputerowych wraz z oprogramowaniem o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 złotych dla 1 części zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż 120 000,00 złotych dla 2 części zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2.dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w ust. 2, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2)Formularz ofertowy wykonawcy – Załącznik nr 1 SIWZ. 3)Formularz porównawczy – Załącznik nr 8 SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości:
- 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych) w części 1 zamówienia;
- 1 500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) w części 2 zamówienia;
- w czści 3 zamówienia Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
W przypadku składania ofert w kilku częściach zamówienia kwoty wadium podlegają zsumowaniu dla części, dla których składana jest oferta.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rowoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w BGK nr 93 1130 1017 0021 1001 6890 0004 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. G-241-16/17 oraz numerem NIP Wykonawcy.
5. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w Sądzie Apelacyjnym w Białymstoku, ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok w kasie czynnej w dniach urzędowania sądu w godz.8.00 – 14.00.
6. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego .
7. Termin obowiązywania gwarancji (poręczenia) nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza ,z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy PZP.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, na podstawie art. 144 pkt.1 ust. 1 Pzp, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących wypadkach:
1) zmiany podmiotu, na rzecz którego ma być dokonana dostawa częściowa, pod warunkiem zmian organizacyjnych po stronie jednostek sądownictwa apelacji białostockiej;
2) zmiany lokalizacji dostaw częściowych pod warunkiem dokonania zmian organizacyjnych dotyczących jednostek sądownictwa apelacji białostockiej;
3) zmiany ilości urządzeń przypisanych do poszczególnych jednostek sądownictwa apelacji białostockiej określonych w Załączniku nr 3 do umowy pod warunkiem zmian w zapotrzebowanych ilościach urządzeń oraz pod warunkiem nie przekroczenia łącznej ilości urządzeń, które dostarczone zostaną na podstawie umowy;
4) zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w § 3 ust. 1 w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy;
5) zmiany zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami:
a) zmiany na model o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
b) niezmienności wynagrodzenia umownego;
c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta przedmiotu zamówienia lub autoryzowanego dystrybutora przedmiotu zamówienia potwierdzającego że:
- wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy;
- Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn;
d) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego urządzenia wymaganych na etapie składania ofert,
6) zmiany części składowych zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami:
a) zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
b) pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego;
c) zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie.
7) zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy pod warunkiem , że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia. /jeżeli dotyczy/.
Powyższe ewentualne zmiany zostaną wprowadzone aneksami i dokonane po przeprowadzeniu uzgodnień przez strony umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej szesnastu systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej szesnastu systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 1 przeznaczonych do Sądu Rejonowego w Grajewie, do Sądu Rejonowego w Łomży, do Sądu Rejonowego w Wysokim Mazowieckim, do Sądu Rejonowego w Zambrowie, do Sądu Rejonowego w Biskupcu, do Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim, do Sądu Rejonowego w Mrągowie, do Sądu Rejonowego w Piszu, do Sądu Rejonowego w Nidzicy, do Sądu Rejonowego w Bartoszycach, do Sądu Rejonowego w Szczytnie, do Sądu Rejonowego w Olsztynie ( 2 szt.), do Sądu Rejonowego w Ostrołęce , do Sądu Rejonowego w Przasnyszu, do Sądu Rejonowego w Wyszkowie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej dwóch systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa, instalacja oraz wdrożenie na potrzeby sądów apelacji białostockiej dwóch systemów zabezpieczających sieć komputerową specyfikacja 2 przeznaczonych do Sądu Rejonowego w Olsztynie i do Sądu Okręgowego w Olsztynie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Rozszerzenie posiadanej przez Sąd Apelacyjny w Białymstoku licencji systemu "Palo Alto Panorama" umożliwiający centralne zarządzanie MINIMUM 100 urządzeniami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48210000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Rozszerzenie posiadanej przez Sąd Apelacyjny w Białymstoku licencji systemu "Palo Alto Panorama" umożliwiający centralne zarządzanie MINIMUM 100 urządzeniami
|
| |