Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

Data publikacji 2017-08-18
Data zakończenia 2017-08-28 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573027-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391510005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załącznikach I - V do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem:

Część I zamówienia – Załącznik I do SIWZ: Dostawa mebli wraz z montażem do basenu oraz pokoi biurowych.
Basen
1. Regał – 1 szt.
2. Półka (1350x300) – 2 szt.
3. Półka – 1 szt.
POKÓJ 127
1. Podnóżek – szt. 2,
POKÓJ 129
1. Obudowa parapetów – szt. 2,
2. Mały kontener z szufladą – szt. 1.
POKÓJ 131
1. Obudowa parapetów – szt. 2.
MKZL
1. Stół laboratoryjny – szt. 3,
2. Stół laboratoryjny – szt. 1.
Część II zamówienia – Załącznik II do SIWZ: Dostawa mebli wraz z montażem do pomieszczenia 712
1. Regał A – 1 szt
2. Regał B – 1 szt
3. Regał C – 1 szt
4. Regał D – 1 szt
5. Regał E – 1 szt
6. Szafka na korespondencję – 1 szt
7. Półka stojąca – 1 szt
Część III zamówienia- Załącznik III do SIWZ: Dostawa mebli do pokoi 103 i 107.
POKÓJ 103
1. Szafa z półkami i nadstawką – szt. 3,
2. Nadstawka 500x1120x400 – szt. 1,
3. Nadstawka narożna – szt. 1,
4. Nadstawka 500x900x400 – szt. 1,
5. Maskownica – szt. 1.
POKÓJ 107
1. Zabudowa gospodarcza – szt. 1,
2. Biblioteczka – szt. 1,
3. Komoda – szt. 1,
4. Biurko – szt. 1,
5. Stolik – szt. 1,
6. Regał na książki – szt. 1
7. Mały słupek pod drukarkę.
Część IV zamówienia - Załącznik IV do SIWZ: Dostawa krzeseł wraz z montażem do pokoju 227.
POKÓJ 227
1. Krzesło stacjonarne – szt. 4,
2. Fotel obrotowy – szt. 1.
Część V zamówienia – Załącznik V do SIWZ: Dostawa mebli do pokoju 126
POKÓJ 126
1. Regał A – szt. 1,
2. Regał B – szt. 1,
3. Regał C – szt. 1,
4. Regał D – szt. 1,
5. Regał E – szt. 1
6. Stół – szt. 1.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d750c0d1-4111-4ecf-97e8-211dc6efa15a
Biuletyn 573027-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Regon 162000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42686
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 348 61 52
Zamawiajacy fax +48 58 347 24 45
Zamawiajacy email boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A, pok. 127
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny CRZP/156/009/D/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załącznikach I - V do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: Część I zamówienia – Załącznik I do SIWZ: Dostawa mebli wraz z montażem do basenu oraz pokoi biurowych. Basen 1. Regał – 1 szt. 2. Półka (1350x300) – 2 szt. 3. Półka – 1 szt. POKÓJ 127 1. Podnóżek – szt. 2, POKÓJ 129 1. Obudowa parapetów – szt. 2, 2. Mały kontener z szufladą – szt. 1. POKÓJ 131 1. Obudowa parapetów – szt. 2. MKZL 1. Stół laboratoryjny – szt. 3, 2. Stół laboratoryjny – szt. 1. Część II zamówienia – Załącznik II do SIWZ: Dostawa mebli wraz z montażem do pomieszczenia 712 1. Regał A – 1 szt 2. Regał B – 1 szt 3. Regał C – 1 szt 4. Regał D – 1 szt 5. Regał E – 1 szt 6. Szafka na korespondencję – 1 szt 7. Półka stojąca – 1 szt Część III zamówienia- Załącznik III do SIWZ: Dostawa mebli do pokoi 103 i 107. POKÓJ 103 1. Szafa z półkami i nadstawką – szt. 3, 2. Nadstawka 500x1120x400 – szt. 1, 3. Nadstawka narożna – szt. 1, 4. Nadstawka 500x900x400 – szt. 1, 5. Maskownica – szt. 1. POKÓJ 107 1. Zabudowa gospodarcza – szt. 1, 2. Biblioteczka – szt. 1, 3. Komoda – szt. 1, 4. Biurko – szt. 1, 5. Stolik – szt. 1, 6. Regał na książki – szt. 1 7. Mały słupek pod drukarkę. Część IV zamówienia - Załącznik IV do SIWZ: Dostawa krzeseł wraz z montażem do pokoju 227. POKÓJ 227 1. Krzesło stacjonarne – szt. 4, 2. Fotel obrotowy – szt. 1. Część V zamówienia – Załącznik V do SIWZ: Dostawa mebli do pokoju 126 POKÓJ 126 1. Regał A – szt. 1, 2. Regał B – szt. 1, 3. Regał C – szt. 1, 4. Regał D – szt. 1, 5. Regał E – szt. 1 6. Stół – szt. 1.
Cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: opisu zastosowanych w ofercie produktów i materiałów zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane krzesła spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty opisy własne i karty katalogowe oferowanych foteli i krzeseł, zawierające fotografie oraz potwierdzające wszystkie opisane parametry, z podaniem modelu, typu oraz producenta oferowanych wyrobów. Autentyczność opisów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących: Terminu: Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: - działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy); W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała. W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o więcej niż 30 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli wraz z montażem do basenu oraz pokoi biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7270,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załącznikach I - V do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: Część I zamówienia – Załącznik I do SIWZ: Dostawa mebli wraz z montażem do basenu oraz pokoi biurowych. Basen 1. Regał – 1 szt. 2. Półka (1350x300) – 2 szt. 3. Półka – 1 szt. POKÓJ 127 1. Podnóżek – szt. 2, POKÓJ 129 1. Obudowa parapetów – szt. 2, 2. Mały kontener z szufladą – szt. 1. POKÓJ 131 1. Obudowa parapetów – szt. 2. MKZL 1. Stół laboratoryjny – szt. 3, 2. Stół laboratoryjny – szt. 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli wraz z montażem do pomieszczenia 712
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11600,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku II do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: Część II zamówienia – Załącznik II do SIWZ: Dostawa mebli wraz z montażem do pomieszczenia 712 1. Regał A – 1 szt 2. Regał B – 1 szt 3. Regał C – 1 szt 4. Regał D – 1 szt 5. Regał E – 1 szt 6. Szafka na korespondencję – 1 szt 7. Półka stojąca – 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli wraz z montażem do pokoi 103 i 107
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15250,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku III do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: Część III zamówienia- Załącznik III do SIWZ: Dostawa mebli do pokoi 103 i 107. POKÓJ 103 1. Szafa z półkami i nadstawką – szt. 3, 2. Nadstawka 500x1120x400 – szt. 1, 3. Nadstawka narożna – szt. 1, 4. Nadstawka 500x900x400 – szt. 1, 5. Maskownica – szt. 1. POKÓJ 107 1. Zabudowa gospodarcza – szt. 1, 2. Biblioteczka – szt. 1, 3. Komoda – szt. 1, 4. Biurko – szt. 1, 5. Stolik – szt. 1, 6. Regał na książki – szt. 1 7. Mały słupek pod drukarkę.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł do pokoju 227
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3405,82
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załącznikach IV do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: Część IV zamówienia - Załącznik IV do SIWZ: Dostawa krzeseł wraz z montażem do pokoju 227. 1. Krzesło stacjonarne – szt. 4, 2. Fotel obrotowy – szt. 1.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mebli wraz z montażem do pokoju 126
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6700,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku V do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: Część V zamówienia – Załącznik V do SIWZ: Dostawa mebli do pokoju 126 POKÓJ 126 1. Regał A – szt. 1, 2. Regał B – szt. 1, 3. Regał C – szt. 1, 4. Regał D – szt. 1, 5. Regał E – szt. 1 6. Stół – szt. 1.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji na meble/krzesła
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)