Dostawa prasy w 2013 roku dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu

Data publikacji 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-14 10:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 493810 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy i wydawnictw w 2013 roku na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, szczegółowo wskazanych w załącznikach do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Ulica Plac Teatralny 2
Nr domu 2
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 62 18 248
Fax 56 62 18 455
Internet www.kujawsko-pomorskie.pl
Regon 87112129000000
E-mail j.pawlak@kujawsko-pomorskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w sekcji III niniejszego ogłoszenia
Wiedza Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w sekcji III niniejszego ogłoszenia
Potencjał Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w sekcji III niniejszego ogłoszenia
Zdolne Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w sekcji III niniejszego ogłoszenia
Sytuacja Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w sekcji III niniejszego ogłoszenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający oświadczenie dotyczące podwykonawstwa, do którego powinny być dołączone wszystkie składane dokumenty w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu, 2. podpisany (zaparafowany) na każdej zapisanej stronie wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 3. wypełniony formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty w szczególności: a)wystąpienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą, b)opóźnień w realizacji zamówienia, powstałych z przyczyn zależnych wyłącznie od Zamawiającego, c)przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem, W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności. 2) sposobu płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności od uwarunkowań dotyczących dofinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej lub innej instytucji finansującej zamówienie, czy też zmiany terminów realizacji zamówienia. 3) wysokości wynagrodzenia, które może ulec zmianie w przypadku ustawowych zmian w obowiązujących przepisach w podatku od towarów i usług zarówno zmniejszenia jak i zwiększenia tej stawki. 4) miejsca dostaw prasy, ze względu na zmianę lokalizacji poszczególnych Departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Wykonawca zostanie poinformowany o ewentualnej zmianie lokalizacji z 7 dniowym wyprzedzeniem i będzie zobowiązany do dostarczania prasy pod nowy adres. Możliwe jest również wskazanie przez Zamawiającego dodatkowego miejsca dostawy prasy. 5) godziny dostaw prasy do poszczególnych miejsc docelowych, jeśli będzie to uzasadnione z przyczyn organizacyjnych, leżących po stronie Zamawiającego. 6) ilości zamawianych tytułów objętych prenumeratą w trakcie całego 2013 roku. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości zamawianych tytułów spowoduje odpowiednie pomniejszenie, bądź odpowiednie zwiększenie wynagrodzenia, o którym mowa w złożonej ofercie, o kwotę przewidzianą za te tytuły.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.kujawsko-pomorskie.pl
Adres uzyskania siwz Województwo Kujawsko-Pomorskie, Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, pok. 237
Data składania wniosków 14/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Województwo Kujawsko-Pomorskie, Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, pok. 237
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)