Zakup materiałów eksploatacyjnych

Data publikacji 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-14 11:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 1158
Miejscowość Łask
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 494012 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
2. Zamówienie podzielono na części:
2.1. część I - materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących.
2.2. część II - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek.
3. Zamawiający wymaga aby wszystkie materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe (nie może być to sprzęt po naprawie, regeneracji, renowacji). Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
4. Asortyment ilościowy zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
2. Zamówienie podzielono na części:
3.2.1. część I - materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących.
3.2.2. część II - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek.
3. Zamawiający wymaga aby wszystkie materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe (nie może być to sprzęt po naprawie, regeneracji, renowacji). Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
4. Asortyment ilościowy zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
2. Zamówienie podzielono na części:
3.2.1. część I - materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących.
3.2.2. część II - materiały eksploatacyjne do kserokopiarek.
3. Zamawiający wymaga aby wszystkie materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe (nie może być to sprzęt po naprawie, regeneracji, renowacji). Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
4. Asortyment ilościowy zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 1158
Ulica ul. 9 Maja
Miejscowość Łask
Kod Pocztowy 98-100
Województwo łódzkie
Tel 043 6770900
Fax 043 6770709
Regon 73009757200000
E-mail przetargi32blott@sp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/12/2012
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. jeżeli dane Wykonawcy nie podlegają ujawnieniu w ewidencji lub rejestrze - inny dokument oznaczający Wykonawcę, przewidziany prawem (odpis lub kserokopie poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.przedstawią oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do realizacji zamówienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. przedstawią oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. przedstawią oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zadania. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. przedstawią oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty Oferta musi zawierać: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik 1; 2. wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 4; 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2; 4. parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 3; 5. oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści punktu 6.3. SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.32blot.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Jednostka Wojskowa 1158 ul. 9-go Maja 95 98-100 Łask
Data składania wniosków 14/12/2012
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie 1 SIWZ, lub składać osobiście w kancelarii jawnej w budynku sztabu jednostki pokój nr 127.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)