Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wewnętrznych wolnowiszących rolet okiennych do Samorządowego Publicznego Przedszkola w Strawczynie w ramach projektu pn. „Bajkowe Przedszkole w Strawczynie”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego Poddziałanie 8.3.1 Upowszechnianie i wzrost jakości edukacji przedszkolnej.
Dostawa i montaż dotyczy:
- 11 rolet wolnowiszących sterowanych radiowo o wymiarach: 216 cm x 260 cm – 3 szt, 217 cm x 260 cm – 1 szt., 168 cm x 260 cm – 1 szt., 261 cm x 260 cm – 6 szt.
- 3 rolet z mechanizmem łańcuszkowym o wymiarach: 168 cm x 260 cm, 250 cm x 260 cm, 92 cm x 260 cm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6
2. Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, rozładować, wnieść, dokonać montażu i uruchomić przedmiot zamówienia w terminie od podpisania umowy do dnia 31.10.2017 r.
2) zapewnić co najmniej dwóm osobom wskazanym przez Zamawiającego instruktaż z obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia. Instruktaż zostanie przeprowadzony przed podpisaniem protokołu odbiorczego na dostarczonym i uruchomionym sprzęcie.
3) w razie potrzeby umożliwić użytkownikowi konsultację techniczną drogą telefoniczną lub elektroniczną,
4) udzielić Zamawiającemu min. 24 miesięcznej gwarancji (na materiały, mechanizmy, usługę montażu) licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń
3. Rolety wewnętrzne będące przedmiotem zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia.
4. Wykonawca zagwarantuje, że rolety wewnętrzne, będące przedmiotem zamówienia, mają być zaopatrzone w akcesoria, instrukcje obsługi i inne elementy niezbędne do jego uruchomienia i eksploatacji.
5. Oferowane rolety wewnętrzne muszą mieć zapewnioną obsługę serwisową, realizowaną bezpośrednio przez przedstawiciela autoryzowanego producenta urządzenia, bez udziału stron trzecich, w terminie maksymalnie 24 godzin od zgłoszenia awarii.
6. Kolor rolet wybierze Zamawiający na etapie podpisywania umowy (odcienie szarości lub beży)
7. Wykonawca dostarczy własnym transportem, na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia pod adres: Samorządowe Publiczne Przedszkole w Strawczynie, ul. Żeromskiego 16A, 26-067 Strawczyn
Przed złożeniem oferty przez Wykonawcę, Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej.
|
GuidZP400 |
2430c229-b130-4773-a090-2269aed1fc13
|
Biuletyn |
592909-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Strawczyn
|
Regon |
29101079000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stefana Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Strawczyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26067
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 038 002
|
Zamawiajacy fax |
413 038 157
|
Zamawiajacy email |
gmina@strawczyn.pl
|
Adres strony url |
http://www.strawczyn.4bip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy o dofinansowanie projektu: „Bajkowe przedszkole w Strawczynie”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://strawczyn.4bip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Strawczyn, ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, pok. nr 3 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA I MONTAŻ ROLET DO PRZEDSZKOLA PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 16A W STRAWCZYNIE
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.29.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wewnętrznych wolnowiszących rolet okiennych do Samorządowego Publicznego Przedszkola w Strawczynie w ramach projektu pn. „Bajkowe Przedszkole w Strawczynie”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego Poddziałanie 8.3.1 Upowszechnianie i wzrost jakości edukacji przedszkolnej.
Dostawa i montaż dotyczy:
- 11 rolet wolnowiszących sterowanych radiowo o wymiarach: 216 cm x 260 cm – 3 szt, 217 cm x 260 cm – 1 szt., 168 cm x 260 cm – 1 szt., 261 cm x 260 cm – 6 szt.
- 3 rolet z mechanizmem łańcuszkowym o wymiarach: 168 cm x 260 cm, 250 cm x 260 cm, 92 cm x 260 cm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6
2. Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, rozładować, wnieść, dokonać montażu i uruchomić przedmiot zamówienia w terminie od podpisania umowy do dnia 31.10.2017 r.
2) zapewnić co najmniej dwóm osobom wskazanym przez Zamawiającego instruktaż z obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia. Instruktaż zostanie przeprowadzony przed podpisaniem protokołu odbiorczego na dostarczonym i uruchomionym sprzęcie.
3) w razie potrzeby umożliwić użytkownikowi konsultację techniczną drogą telefoniczną lub elektroniczną,
4) udzielić Zamawiającemu min. 24 miesięcznej gwarancji (na materiały, mechanizmy, usługę montażu) licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń
3. Rolety wewnętrzne będące przedmiotem zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia.
4. Wykonawca zagwarantuje, że rolety wewnętrzne, będące przedmiotem zamówienia, mają być zaopatrzone w akcesoria, instrukcje obsługi i inne elementy niezbędne do jego uruchomienia i eksploatacji.
5. Oferowane rolety wewnętrzne muszą mieć zapewnioną obsługę serwisową, realizowaną bezpośrednio przez przedstawiciela autoryzowanego producenta urządzenia, bez udziału stron trzecich, w terminie maksymalnie 24 godzin od zgłoszenia awarii.
6. Kolor rolet wybierze Zamawiający na etapie podpisywania umowy (odcienie szarości lub beży)
7. Wykonawca dostarczy własnym transportem, na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia pod adres: Samorządowe Publiczne Przedszkole w Strawczynie, ul. Żeromskiego 16A, 26-067 Strawczyn
Przed złożeniem oferty przez Wykonawcę, Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej.
|
Cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-31T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5.1.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1.4. w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
5.1.1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.4. lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.1.1.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.1.1.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1.1.1. lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.1.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.1.1.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6. Załącznik nr 6 - Zestawienie rolet
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|