Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, projektora multimedialnego, ekranu projekcyjnego, elektrycznego i stolika projekcyjnego w ramach projektu: „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie puckim- etap I” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 5.2 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020 z podziałem na dwie Części: Część 1: „Dostawa pięciu komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem.” Część 2: „Dostawa projektora multimedialnego, ekranu elektrycznego i stolika projekcyjnego.”

Data publikacji 2017-09-25
Data zakończenia 2017-10-03 00:00:00
Instytucja Powiat Puck
Miejscowość Puck
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592567-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, projektora multimedialnego, ekranu projekcyjnego, elektrycznego i stolika projekcyjnego w ramach projektu: „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie puckim- etap I” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 5.2 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020 z podziałem na dwie Części:
Część 1: „Dostawa pięciu komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem.”
Część 2: „Dostawa projektora multimedialnego, ekranu elektrycznego i stolika projekcyjnego.”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1.1 do SIWZ (Formularz Techniczny Oferty –Specyfikacja Techniczna Sprzętu.)
3. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w Formularzu Technicznym Oferty –Specyfikacja Techniczna Sprzętu.
4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.

1) Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na okres minimum 24 miesięcy oraz rozszerzoną rękojmię od daty podpisania przez Strony, Protokołu Odbioru: Końcowego, na warunkach określonych we Wzorze Umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ)
2) Warunki serwisu:
a) czas przystąpienia do naprawy (podjęcie działań naprawczych) przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną: maksymalnie 72 godziny;
b) w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz jego ponowne uruchomienie.
5. Rozwiązania równoważne
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
Wskazanie w SIWZ przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów opisanych w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu (Załącznik nr 1.1 do SIWZ), ze wskazaniem nazwy i pozycji ww. Załączniku Nr 1.1 do SIWZ, których dotyczy.
3) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
4) Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu (Załącznik nr 1.1 do SIWZ) dopisuje wyrazy "lub równoważne"
6. Wizja lokalna.
1) Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu objętego przedmiotem zamówienia celem sprawdzenia miejsca planowanych dostaw instalacji i uruchomienia sprzętu elektronicznego i oprogramowania objętego przedmiotem zamówienia.
2) Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia odbywa się na koszt własny Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05f88aa7-23f6-422b-9287-352e53942531
Biuletyn 592567-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Puck
Regon 19168639000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Orzeszkowej
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Puck
Zamawiajacy kod pocztowy 84100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 734 202
Zamawiajacy fax 586 734 191
Zamawiajacy email org@starostwo.puck.pl
Adres strony url www.bip.starostwo.puck.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie puckim- etap I” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 5.2 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.starostwo.puck.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.starostwo.puck.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku ul. E. Orzeszkowej 5 84-100 Puck
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, projektora multimedialnego, ekranu projekcyjnego, elektrycznego i stolika projekcyjnego w ramach projektu: „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie puckim- etap I” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 5.2 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020 z podziałem na dwie Części: Część 1: „Dostawa pięciu komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem.” Część 2: „Dostawa projektora multimedialnego, ekranu elektrycznego i stolika projekcyjnego.”
Numer referencyjny WZ.272.2.13.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, projektora multimedialnego, ekranu projekcyjnego, elektrycznego i stolika projekcyjnego w ramach projektu: „Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w powiecie puckim- etap I” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 5.2 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020 z podziałem na dwie Części: Część 1: „Dostawa pięciu komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem.” Część 2: „Dostawa projektora multimedialnego, ekranu elektrycznego i stolika projekcyjnego.” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1.1 do SIWZ (Formularz Techniczny Oferty –Specyfikacja Techniczna Sprzętu.) 3. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w Formularzu Technicznym Oferty –Specyfikacja Techniczna Sprzętu. 4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 1) Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na okres minimum 24 miesięcy oraz rozszerzoną rękojmię od daty podpisania przez Strony, Protokołu Odbioru: Końcowego, na warunkach określonych we Wzorze Umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ) 2) Warunki serwisu: a) czas przystąpienia do naprawy (podjęcie działań naprawczych) przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną: maksymalnie 72 godziny; b) w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz jego ponowne uruchomienie. 5. Rozwiązania równoważne 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w SIWZ przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów opisanych w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu (Załącznik nr 1.1 do SIWZ), ze wskazaniem nazwy i pozycji ww. Załączniku Nr 1.1 do SIWZ, których dotyczy. 3) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 4) Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w w SIWZ, w szczególności w Formularzu Technicznym oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu (Załącznik nr 1.1 do SIWZ) dopisuje wyrazy "lub równoważne" 6. Wizja lokalna. 1) Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu objętego przedmiotem zamówienia celem sprawdzenia miejsca planowanych dostaw instalacji i uruchomienia sprzętu elektronicznego i oprogramowania objętego przedmiotem zamówienia. 2) Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia odbywa się na koszt własny Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 33
Informacje na temat katalogow Dotyczy Części 1 i Części 2 zamówienia: Ponieważ termin stanowi jedno z kryteriów oceny ofert okres realizacji zamówienia może zostać skrócony do 16dni od dnia zawarcia Umowy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia: a) dłuższy niż 21 dni kalendarzowych oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ, b) krótszy niż 16 dni kalendarzowych, Zamawiający wpisze ten termin do postanowień Umowy (§ 3 ust. 1 Wzoru Umowy) natomiast dla celów oceny ofert uzna, iż Wykonawca zaoferował 16 dniowy termin wykonania zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1b ustawy dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Dla Części I –Komputery przenośne Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 zamówienie (umowę), które obejmowało dostawę co najmniej 3 komputerów przenośnych lub/i stacjonarnych wraz z podłączeniem i uruchomieniem, a wartość zamówienia (umowy) wynosiła co najmniej 30 000,00 PLN brutto*. 2) Dla Części II –Dostawa projektora multimedialnego, ekranu projekcyjnego, elektrycznego i stolika projekcyjnego- Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 zamówienie (umowę), które obejmowało dostawę co najmniej 1 projektora lub/i 1 ekranu projekcyjnego, elektrycznego, a wartość zamówienia (umowy) wynosiła co najmniej 15 000,00 PLN brutto*. *W przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen (Odpowiednio określone w SIWZ w rozdz. X CZĘŚĆ B numeracja niniejsza w związku z tym zaczyna się od ust. 7, odniesienie z SIWZ). 7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów: 1) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz 2) potwierdzających brak podstaw wykluczenia  określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, w SIWZ i w ustawie. 8. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdz. VIII SIWZ Zamawiający żąda odpowiednio dla każdej z dwóch Części zamówienia następujących dokumentów: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, podmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 10. Dla wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy, określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia — niżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie; w przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, niżej wymieniony dokument składany jest w odniesieniu do każdego z tych podmiotów): 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 11. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład Wzoru Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. UWAGA: Powyższy dokument składany jest przez Wykonawców bez wezwania Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.wladyslawowo.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 10 nin. Rozdz. X, Część B— składa dokument lub dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 13. Dokumenty, o których mowa w ust. 12 nin. Rozdz. X, Część B powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 12 nin. Rozdz. X, Część B, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ust. 13 stosuje się. 15. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 16. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów. 17. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), zwanego dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów".
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdz. VIII SIWZ Zamawiający żąda odpowiednio dla każdej z dwóch Części zamówienia następujących dokumentów: 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, podmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę dla każdej z dwóch Części zamówienia. Jeżeli SIWZ nie stanowi inaczej, wymagania dotyczące sporządzenia ofert odnoszą się do obu części Zamówienia. 3. Oferta - osobno na każdą oferowaną Część zamówienia - zostanie sporządzona w języku polskim, zgodnie z treścią Formularza oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. W Formularzu Technicznym Oferty - Specyfikacja Techniczna Sprzętu stanowiącym integralną część Formularza Oferty Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę handlową (producent, typ, model) oraz wypełnić kolumny „Spełnienie przez Wykonawcę wymaganych parametrów” i „Oferowane parametry” to jest: 1) wypełnić wszystkie wykropkowane pola; 2) wstawić, odpowiednie wyrazy TAK lub NIE w kolumnach „Spełnienie przez Wykonawcę wymaganych parametrów” i podać „Oferowane parametry” (w zakresie wskazanym przez Zamawiającego). 3) Wypełniony przez Wykonawcę Formularz Oferty i Formularz Technicznym Oferty Specyfikacja Techniczna Sprzętu na oferowana część zamówienia ma być podpisany przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wraz z ofertą Wykonawca złoży także, sporządzone w języku polskim: 1) Oświadczenie; 2) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 3) Oświadczenie o powierzeniu podwykonawcom części zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom realizację części zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ 4) Inne dokumenty wymagane przez przepisy ustawy. Uwaga ! Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.). 6. Zamawiający wymaga, aby w formie pisemnej pod sankcją nieważności został złożony wypełniony Formularz oferty. 7. Wszystkie pełnomocnictwa, które Wykonawca załączy do oferty, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku, o którym mowa w § 10 ust. 1 rozporządzenia w sprawie dokumentów, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 9. Zaleca się, by wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty były parafowane własnoręcznie przez osobę/y podpisujące ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały przewidziane w §10 wzoru Umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) 1. O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie jej zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Jakakolwiek zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, będzie możliwa wyłącznie, jeżeli: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, bez zmiany ceny z oferty, 2) nastąpi zmiana w interpretacjach przepisów prawnych, księgowych lub skarbowych w szczególności wydanych przez skarbowe podmioty państwowe, lub też przez zewnętrzne instytucje audytorskie i prawne, które to opinie będą wymagały dostosowania Umowy w celu uzyskania zgodności z charakterem Umowy, bez zmiany cen określonych w ofercie Wykonawcy, 3) Sprzęt stanowiący przedmiot Umowy zostanie wycofany z rynku, zaprzestano jego produkcji, posiada wady ukryte lub charakteryzuje się dużą awaryjnością, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada cechy, parametry i funkcjonalności nie gorsze niż produkt będący przedmiotem Umowy i zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Powyższe zmiany nie wpłyną na warunki i zasady realizacji Umowy, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu, a wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu, 4) konieczne będą zmiany terminu realizacji Umowy z przyczyn określonych w § 9 Umowy oraz z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w takim przypadku wniosek Wykonawcy o dokonanie ewentualnej zmiany Umowy będzie musiał być szczegółowo uzasadniony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego, 5) Zmiana sposobu rozliczenia przedmiotu Umowy na żądanie Zamawiającego, 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany miejsca użytkowania Sprzętu i związanej z tym zmiany miejsca świadczenia usług stanowiących przedmiot Umowy – w takiej sytuacji zostanie wprowadzona nowa, aktualna lokalizacja poprzez pisemne powiadomienie przez Zamawiającego Wykonawcy. Tak dokonana zmiana miejsca użytkowania Sprzętu, świadczenia usług stanowiących przedmiot Umowy nie wymaga zmiany Umowy. 4. Z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 lit. a oraz art. 144 ust. 1a-1e Ustawy, Strony mogą dokonać zmian postanowień Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy wystąpi jedna z następujących okoliczności: 1) zmiana dotyczy realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; 3) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy; b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców (jeżeli Wykonawca powierza wykonanie zamówienia podwykonawcom); 4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e Ustawy; 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie. 5. Zmianę postanowień zawartych w Umowie uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter Umowy, w stosunku do charakteru Umowy w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru Umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści; b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną Umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w Umowie; c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z Umowy; d) polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4 Ustawy.
IV 4 4 data 2017-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Miejsce składania ofert: Starostwo Powiatowe w Pucku ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, sekretariat – I piętro budynku. Składanie ofert: bezpośrednio lub drogą pocztową. Czas urzędowania 7.30 do 15.30 w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2. Termin składania ofert upływa dnia 03.10.2017 r. o godz. 10:00. Decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego w sposób podany w ust. 1 3. Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Pucku, ul. Orzeszkowej 5, 84-100 Puck, sala konferencyjna – I piętro budynku, dnia 03.10.2017 r. o godz. 10.10. 4. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona, na zasadach określonych w art. 84 ust. 2 ustawy. 5. Otwarcie ofert jest jawne. 6. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie www.bip.wladyslawowo.pl informacje dotyczące: 1) - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) - ceny,
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)