GuidZP400 |
c9440f4c-a4d1-4ede-a005-0e21474d3fe1
|
Biuletyn |
590733-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Wspólnych w Katowicach
|
Regon |
-
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wita Stwosza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2051120
|
Zamawiajacy email |
cuw@cuw.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.cuw.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wzrost dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w rozbudowywanych przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny: -, ul. Wita Stwosza 7, , 40-040 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 205 11 20, e-mail: cuw@cuw.katowice.pl
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cuw.katowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cuw.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert w niniejszym przetargu nieograniczonym może odbywać sie wyłącznie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Adres: 40-040 Katowice, ul. Wita Stwosza 7, kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia wraz z montażem przedmiotu zamówienia (w elementach) w rozbudowanej części budynku miejskiego Przedszkola Nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach z siedzibą przy ul. Koraszewskiego 6 w ramach realizacji projektu pn. „Wzrost dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w rozbudowywanych przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest miasto Katowice”
|
Numer referencyjny |
ZP/919/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z montażem przedmiotu zamówienia (w elementach) w rozbudowanej części budynku Miejskiego Przedszkola Nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach przy ul. Koraszewskiego 6, 40-750 Katowice
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część 1 zamówienia: obejmująca dostawę wyposażenia sal – zabawki, pomoce edukacyjne i rehabilitacyjne
Część 2 zamówienia obejmująca dostawę wraz z instalacją urządzeń multimedialnych (tablicy multimedialnej, projektora, odtwarzacza DVD).
Część 3 zamówienia obejmująca dostawę wyposażenia Sali doświadczania świata.
Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
39300000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać podany przez Wykonawcę w ofercie, gdyż będzie podlegał ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert i zostanie określony w umowie na podstawie oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Brak
|
Zakresie warunkow udzialu |
Brak
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Brak
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. braku podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Ponadto do oferty należy załączyć:
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
- Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – odpowiednio: załącznik nr 6, 6a, 6b do SIWZ;
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w niżej określonej sytuacji:
a) Zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić:
1. W przypadku braku na rynku artykułu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) a istnieje możliwość zastąpienia go artykułem równoważnym tego samego producenta, o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu.
b) Inne zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku:
1. zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.);
2. zmiany nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy.
2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że została przewidziana w umowie.
3. Dopuszcza się zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego wywołane przyczynami
zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodującą zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
|
IV 4 4 data |
2017-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|