DOSTAWA AGREGATU CHŁODNICZEGO, MASZYN DO KROJENIA JARZYN, KOCIOŁKÓW, KOMÓR CHŁODNICZYCH I KOTŁÓW WARZELNYCH - SPRAWA NR 120/2017

Data publikacji 2017-09-26
Data zakończenia 2017-10-10 00:00:00
Instytucja 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593677-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa agregatu chłodniczego, maszyn do krojenia jarzyn, kociołków, komór chłodniczych i kotłów warzelnych, w ilościach, rodzaju i parametrach określonych w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ, oraz na warunkach określonych w Załączniku Nr 3 do SIWZ stanowiącym Ogólne Warunki Umowy.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZE WSKAZANIEM JM, ZAKRESU PODSTAWOWEGO, ZAKRESU PRAWA OPCJI ORAZ ILOŚCI OGÓŁEM:
1) Agregat chłodniczy do komory stałej - kg - ZAKRES PODSTAWOWY - 1, ZAKRES PRAWA OPCJI - 0, ZAKRES PRAWA OPCJI 1;
2) Maszyna do krojenia jarzyn MKJ - kg- ZAKRES PODSTAWOWY - 2, ZAKRES PRAWA OPCJI- 4, ILOŚCI OGÓŁEM -6;
3) Kociołki przechylne 3X30 l. elektryczne - kg - ZAKRES PODSTAWOWY - 1, ZAKRES PRAWA OPCJI- 0, ILOŚCI OGÓŁEM -1;
4) Kociołki przechylne 3X30 l. parowe - kg - ZAKRES PODSTAWOWY - 2, ZAKRES PRAWA OPCJI- 0, ILOŚCI OGÓŁEM -2;
5. Komora chłodnicza 4,5 m³ - kg - ZAKRES PODSTAWOWY - 1, ZAKRES PRAWA OPCJI- 0, ILOŚCI OGÓŁEM -1;
6. Komora chłodnicza 7 - 7,5 m³ - kg - ZAKRES PODSTAWOWY - 3, ZAKRES PRAWA OPCJI- 0, ILOŚCI OGÓŁEM -3;
7. Kotły warzelne 250l.-elektryczne - kg ZAKRES PODSTAWOWY - 2, ZAKRES PRAWA OPCJI- 0, ILOŚCI OGÓŁEM -2;
8. Kotły warzelne 300 l. - parowe - kg ZAKRES PODSTAWOWY - 5, ZAKRES PRAWA OPCJI- 1, ILOŚCI OGÓŁEM -6;
9. Kotły warzelne 350 l. - parowe - kg ZAKRES PODSTAWOWY - 2, ZAKRES PRAWA OPCJI- 0, ILOŚCI OGÓŁEM -2;

Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
 dostawę
 rozładunek
 wniesienie i ustawienie we wskazanym miejscu
 dla komór chłodniczych (pozycja asortymentowa nr 5 i 6) dokonanie przed dostawą i instalacją pomiarów, oględziny miejsca ustawienia
 montaż / instalację urządzenia w miejscu wskazanym w Rozdziale III ust. 4 SIWZ w okresie 48-m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru dostawy (o ile dotyczy danego urządzenia)
 szkolenie personelu z obsługi urządzenia (o ile dotyczy danego urządzenia)
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy PZP)
polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli kolumna „ZAKRES PODSTAWOWY” – gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wykazane w tabeli kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie w wyniku pojawienia się bieżących potrzeb. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem w okresie obowiązywania umowy. Zgłoszenie Zamawiającego (faks lub elektronicznie lub pisemnie) jest wiążące dla Wykonawcy i nie wymaga dodatkowo aneksu.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2017 r., nie noszący znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe, właściwości określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
4. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, funkcjach, kolorystyce, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
5. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub
w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.
6. Sprzęt elektryczny winien być oznaczony znakiem CE (bezpośrednio na sprzęcie, a w przypadku braku takiej możliwości na jego opakowaniu, instrukcji obsługi lub świadectwie gwarancyjnym).
7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone w Załączniku
nr 1 do SIWZ i nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności
i przeznaczenia.
8. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to
w gestii Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić rozładunek oraz wniesienie dostarczonego przedmiotu zamówienia do pomieszczenia magazynu, w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego.
10. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność
za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia.
11. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w Załącznikach nr 1 do SIWZ) znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia
12. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w SIWZ pod warunkiem, że sprzęt o rozwiązaniach równoważnych ma nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie zawężenia funkcji danego urządzenia.
Zaoferowane produkty nie mogą być w standardzie jakościowym gorsze niż określił to Zamawiający.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w Załączniku nr 1 do SIWZ
Od każdego z Wykonawców składających ofertę równoważną - Zamawiający wymaga na podstawie
§ 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, informacji
o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 z podaniem nazwy handlowej i producenta.
Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej wyszczególnione przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ i dane identyfikujące produkt.
Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą opisów i materiałów jak powyżej – w tym przypadku Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje produkt handlowy określony przez Zamawiającego poprzez odniesienie do konkretnego produktu, danego producenta.
Nie załączenie opisów, o których mowa, nie wskazanie zastosowania równoważności powoduje uznanie, iż Wykonawca oferuje produkty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego bez zastosowania równoważności.
13. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej wyszczególniono w tabeli Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
14. Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji od daty rozpoczęcia eksploatacji urządzeń, maksymalnie do 36 miesięcy (przy uwzględnieniu gwarancji na przechowywanie w warunkach magazynowych przez okres maksymalnie do 48-m-cy od daty protokolarnego odbioru urządzeń).
15. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają OWU stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 c162fb9b-acb3-4265-9622-862dd0f7bc7c
Biuletyn 593677-N-2017
Zamawiajacy nazwa 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 34090727700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czwartaków
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 48 32 90, 261 48 32 00
Zamawiajacy fax 261 48 32 22
Zamawiajacy email 13wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej narzedzia NIE DOTYCZY
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe zamawiajacy NIE DOTYCZY
Rodzaj zamawiajacego 3
Wspolne udzielanie zamowienia NIE DOTYCZY
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.13wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.13wog.wp.mil.pl
Dostep do dokumentow ograniczony NIE DOTYCZY
Oferty wnioski dostepne NIE DOTYCZY
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny NIE DOTYCZY
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać tylko w formie pisemnej i identyfikacją sprawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, budynek nr 1, pomieszczenie nr 7, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz
Komunikacja elektroniczna wymaga NIE DOTYCZY
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA AGREGATU CHŁODNICZEGO, MASZYN DO KROJENIA JARZYN, KOCIOŁKÓW, KOMÓR CHŁODNICZYCH I KOTŁÓW WARZELNYCH - SPRAWA NR 120/2017
Numer referencyjny 120/2017
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa agregatu chłodniczego, maszyn do krojenia jarzyn, kociołków, komór chłodniczych i kotłów warzelnych, w ilościach, rodzaju i parametrach określonych w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ, oraz na warunkach określonych w Załączniku Nr 3 do SIWZ stanowiącym Ogólne Warunki Umowy. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZE WSKAZANIEM JM, ZAKRESU PODSTAWOWEGO, ZAKRESU PRAWA OPCJI ORAZ ILOŚCI OGÓŁEM: 1) Agregat chłodniczy do komory stałej - kg - ZAKRES PODSTAWOWY - 1, ZAKRES PRAWA OPCJI - 0, ZAKRES PRAWA OPCJI 1; 2) Maszyna do krojenia jarzyn MKJ - kg- ZAKRES PODSTAWOWY - 2, ZAKRES PRAWA OPCJI- 4, ILOŚCI OGÓŁEM -6; 3) Kociołki przechylne 3X30 l. elektryczne - kg - ZAKRES PODSTAWOWY - 1, ZAKRES PRAWA OPCJI- 0, ILOŚCI OGÓŁEM -1; 4) Kociołki przechylne 3X30 l. parowe - kg - ZAKRES PODSTAWOWY - 2, ZAKRES PRAWA OPCJI- 0, ILOŚCI OGÓŁEM -2; 5. Komora chłodnicza 4,5 m³ - kg - ZAKRES PODSTAWOWY - 1, ZAKRES PRAWA OPCJI- 0, ILOŚCI OGÓŁEM -1; 6. Komora chłodnicza 7 - 7,5 m³ - kg - ZAKRES PODSTAWOWY - 3, ZAKRES PRAWA OPCJI- 0, ILOŚCI OGÓŁEM -3; 7. Kotły warzelne 250l.-elektryczne - kg ZAKRES PODSTAWOWY - 2, ZAKRES PRAWA OPCJI- 0, ILOŚCI OGÓŁEM -2; 8. Kotły warzelne 300 l. - parowe - kg ZAKRES PODSTAWOWY - 5, ZAKRES PRAWA OPCJI- 1, ILOŚCI OGÓŁEM -6; 9. Kotły warzelne 350 l. - parowe - kg ZAKRES PODSTAWOWY - 2, ZAKRES PRAWA OPCJI- 0, ILOŚCI OGÓŁEM -2; Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:  dostawę  rozładunek  wniesienie i ustawienie we wskazanym miejscu  dla komór chłodniczych (pozycja asortymentowa nr 5 i 6) dokonanie przed dostawą i instalacją pomiarów, oględziny miejsca ustawienia  montaż / instalację urządzenia w miejscu wskazanym w Rozdziale III ust. 4 SIWZ w okresie 48-m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru dostawy (o ile dotyczy danego urządzenia)  szkolenie personelu z obsługi urządzenia (o ile dotyczy danego urządzenia) 2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy PZP) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli kolumna „ZAKRES PODSTAWOWY” – gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wykazane w tabeli kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie w wyniku pojawienia się bieżących potrzeb. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem w okresie obowiązywania umowy. Zgłoszenie Zamawiającego (faks lub elektronicznie lub pisemnie) jest wiążące dla Wykonawcy i nie wymaga dodatkowo aneksu. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2017 r., nie noszący znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe, właściwości określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 4. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, funkcjach, kolorystyce, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 5. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 6. Sprzęt elektryczny winien być oznaczony znakiem CE (bezpośrednio na sprzęcie, a w przypadku braku takiej możliwości na jego opakowaniu, instrukcji obsługi lub świadectwie gwarancyjnym). 7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach przewyższających wymagania Zamawiającego spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone w Załączniku nr 1 do SIWZ i nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i przeznaczenia. 8. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić rozładunek oraz wniesienie dostarczonego przedmiotu zamówienia do pomieszczenia magazynu, w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego. 10. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia. 11. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w Załącznikach nr 1 do SIWZ) znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia 12. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w SIWZ pod warunkiem, że sprzęt o rozwiązaniach równoważnych ma nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie zawężenia funkcji danego urządzenia. Zaoferowane produkty nie mogą być w standardzie jakościowym gorsze niż określił to Zamawiający. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w Załączniku nr 1 do SIWZ Od każdego z Wykonawców składających ofertę równoważną - Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 z podaniem nazwy handlowej i producenta. Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej wyszczególnione przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ i dane identyfikujące produkt. Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą opisów i materiałów jak powyżej – w tym przypadku Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje produkt handlowy określony przez Zamawiającego poprzez odniesienie do konkretnego produktu, danego producenta. Nie załączenie opisów, o których mowa, nie wskazanie zastosowania równoważności powoduje uznanie, iż Wykonawca oferuje produkty zgodnie z wymaganiami Zamawiającego bez zastosowania równoważności. 13. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej wyszczególniono w tabeli Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 14. Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji od daty rozpoczęcia eksploatacji urządzeń, maksymalnie do 36 miesięcy (przy uwzględnieniu gwarancji na przechowywanie w warunkach magazynowych przez okres maksymalnie do 48-m-cy od daty protokolarnego odbioru urządzeń). 15. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają OWU stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39711000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst NIE DOTYCZY
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamówienie publiczne będzie zrealizowane w sposób jednorazowy w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w jednym z dni roboczych od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-14.00 W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji krótszego niż wymagany będzie on obowiązywał zgodnie z treścią oferty Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) – Załącznik nr 4 do SIWZ - wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca wskazuje dane w zakresie, o którym mowa powyżej w treści oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.); 2) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.); 3) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.); 4) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.); 5) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.); 6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.); 7) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow NIE DOTYCZY
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen NIE DOTYCZY
Zakresie warunkow udzialu NIE DOTYCZY
Zakresie kryteriow selekcji NIE DOTYCZY
Wykaz potwierdzenie okolicznosci NIE DOTYCZY
Inne dokumenty niewymienione Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy; 4) W przypadku ofert sprzętu równoważnego (innego niż wskazał to Zamawiający) Wykonawca, który oferuje równoważność winien załączyć; szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, który jest równoważny oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w SIWZ (Wykonawcy lub producenta), nazwa handlowa produktu, nazwa producenta, zobrazowanie produktu np. folder, katalog, rysunek, wydruki internetowe itp. – dokumenty – informacje wymagane Rozdziałem III ust. 13 SIWZ Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości: 4.800,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale IX. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w Rozdziale VIII ust. 4 pkt. 2-5 SIWZ, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 4 pkt 2-5 SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
Przewiduje udzielenie zaliczek NIE DOTYCZY
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Znaczenie warunkow wykonawcow NIE DOTYCZY
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Aukcja elektroniczna 1
Elementy aukcji elektronicznej NIE DOTYCZY
Informaje udostepnione wykonawcom NIE DOTYCZY
Informaje przebiegu aukcji NIE DOTYCZY
Warunki do licytacji NIE DOTYCZY
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego NIE DOTYCZY
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja NIE DOTYCZY
Warunki zamkniecia aukcji NIE DOTYCZY
IV 3 1 minimalne wymagania NIE DOTYCZY
IV 3 1 etapy negocjacji NIE DOTYCZY
IV 3 1 dodatkowe informacje NIE DOTYCZY
IV 3 2 opis potrzeb NIE DOTYCZY
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod NIE DOTYCZY
IV 3 2 wstepny harmonogram NIE DOTYCZY
IV 3 2 EtapyDialogu NIE DOTYCZY
IV 3 2 DodatkoweInformacje NIE DOTYCZY
IV 3 3 ElementyOpisu NIE DOTYCZY
IV 3 3 DodatkoweInfo NIE DOTYCZY
IV 4 8 NIE DOTYCZY
IV 4 9 NIE DOTYCZY
IV 4 13 NIE DOTYCZY
IV IstotnePostanowienia NIE DOTYCZY
IV 4 14 NIE DOTYCZY
IV LicytacjeDodatkoweInformacje NIE DOTYCZY
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia o równych lub wyższych parametrach przy zachowaniu cen wskazanych w umowie w sytuacji, gdy dostawa oferowanego przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiana określona powyżej wymaga pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę zmiany ze wskazaniem parametrów produktu nowo zaproponowanego, ze wskazaniem producenta, nazwy handlowej oraz uzasadnieniem przyczyny zmiany i faktu niemożliwości przewidzenia tej zmiany przez Wykonawcę na etapie składania oferty. Zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego i sporządzenia aneksu. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, pkt. 5, pkt. 6 Ustawy.
IV 6 1 sposob udostepniania NIE DOTYCZY
IV 6 1 srodki ochrony NIE DOTYCZY
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 6 2 Powody NIE DOTYCZY
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn.zm) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6. Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otworzona przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy.6. Kopertę należy opisać hasłem: „OFERTA PRZETARGOWA: „DOSTAWA AGREGATU CHŁODNICZEGO, MASZYN DO KROJENIA JARZYN, KOCIOŁKÓW, KOMÓR CHŁODNICZYCH I KOTŁÓW WARZELNYCH” – sprawa numer 120/2017 nie otwierać do dnia 10.10.2017 r. do godziny 11.00” Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Brak prawidłowego oznakowania może spowodować uznanie przez Zamawiającego otrzymania zwykłej korespondencji nie stanowiącej oferty w postępowaniu Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 18, pom. 02, poziom kondygnacyjny „-1” - w dniu 10.10.2017 r. o godz. 11.00.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)