Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych ramach Projektu „Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim”.

Data publikacji 2017-09-26
Data zakończenia 2017-10-04 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 2
Miejscowość Nowy Dwór Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593639-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w ramach Projektu „Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim”, wg wykazu:
1. Mapy turystyczne (15 szt)
2. Szafka do przechowywania map ściennych 1 szt.
3. Szafka do prezentacji map ściennych i plansz 1szt
4. Fantom do nauki reanimacji-zestaw (1szt.)
5. Biurko pod komputer. Stolik komputerowy - 1 szt.
6. Szafka na książki-Regał 190 - 1 szt.
7. Szafka na książki-Szafa z witryną- 1 szt.
8. Krzesło obrotowe - 1 szt.
9. Stoliki -stoły 1-osobowe, rozm. 6 - 20 szt.
10. Krzesła rozm. 6 - 20 szt.
11. Flipchart Mobilny- 1 szt.
12. Ekran ścienny - 1 szt.
13. Telefon/Fax
14. Bindownica
15. Kasa fiskalna
16. Drukarka fiskalna
17. Czytnik kart płatniczych

2. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ przedstawiony w pliku typu exel.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Zespołu Szkól Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54, 82-100 Nowy Dwór Gdański, dokona jego montażu i uruchomienia na własny koszt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6eb7e264-5a2b-4806-93aa-3c184914e511
Biuletyn 593639-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Nr 2
Regon 19716100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 54
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Gdański
Zamawiajacy kod pocztowy 82100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 552 472 491
Zamawiajacy fax 552 472 924
Zamawiajacy email wiolettaprzyborowska@wp.pl
Adres strony url http://zs2ndg.szkolnastrona.pl/bip/,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Nazwa projektu: Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkół nr 2 wraz z zapleczem sanitarno – socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim Nazwa programu Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zs2ndg.szkolnastrona.pl/bip/,
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemna oferta przesłana pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych ramach Projektu „Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim”.
Numer referencyjny Sprawa nr 02/RPO.4.1/09/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w ramach Projektu „Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim”, wg wykazu: 1. Mapy turystyczne (15 szt) 2. Szafka do przechowywania map ściennych 1 szt. 3. Szafka do prezentacji map ściennych i plansz 1szt 4. Fantom do nauki reanimacji-zestaw (1szt.) 5. Biurko pod komputer. Stolik komputerowy - 1 szt. 6. Szafka na książki-Regał 190 - 1 szt. 7. Szafka na książki-Szafa z witryną- 1 szt. 8. Krzesło obrotowe - 1 szt. 9. Stoliki -stoły 1-osobowe, rozm. 6 - 20 szt. 10. Krzesła rozm. 6 - 20 szt. 11. Flipchart Mobilny- 1 szt. 12. Ekran ścienny - 1 szt. 13. Telefon/Fax 14. Bindownica 15. Kasa fiskalna 16. Drukarka fiskalna 17. Czytnik kart płatniczych 2. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ przedstawiony w pliku typu exel. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Zespołu Szkól Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54, 82-100 Nowy Dwór Gdański, dokona jego montażu i uruchomienia na własny koszt.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Umowa o udzielenie zamówienia zostanie zawarta na czas oznaczony. 2. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest dzień zawarcia umowy. 3. Termin realizacji zamówienia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek spełnia wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności, wykonał minimum 2 dostawy sprzętu edukacyjnego odpowiadające swoim rodzajem, ilością i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co zamawiający rozumie dostawy sprzętu edukacyjnego z określeniem terminu realizacji zamówienia, wartości, ilości i nazwie odbiorcy dostawy o wartości nie mniejszej niż: 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 4) W wypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne wskazany warunek musi spełniać przynajmniej jeden z nich, dostawy nie podlegają zsumowaniu. 5) Wraz z załączeniem do oferty „wykazu dostaw”, wykonawca przedstawia dowody potwierdzające że dostawy te zostały zrealizowane z należytą starannością. 3. Zamawiający nie zastrzegł w ogłoszeniu o zamówieniu, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych. 4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy niezachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa powyżej
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z zapisami SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z zapisami SIWZ
Zakresie kryteriow selekcji Zgodnie z zapisami SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z zapisami SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z zapisami SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 9 Zmiany umowy 1. Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie. 2. Klauzula waloryzacyjna: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, na zasadach określonych w art. 142 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zmianami), lecz tylko w przypadku, gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zmiany mogą dotyczyć także: przedmiotu zamówienia; terminu wykonania umowy; ustalonego wynagrodzenia; w sytuacji gdy: 1) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) zmiany przepisów prawnych w tym zmiany stawki podatku VAT; 3) sytuacji niezależnych od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy, w tym termin wykonania. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły wyższej. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej; 4) gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej; 5) przerwy w realizacji dostawy powstałej z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 6) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania postępowania: danych, lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; 7) produkcja przedmiotów objętych umową została wstrzymana przez właściwe organy, co uniemożliwia terminową realizację przedmiotu umowy. 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 -6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Zmiana umowy dla swej ważności wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.
IV 4 4 data 2017-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Numer umowy o dofinansowanie: RPPM.04.01.00-22-0021/16-00
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)