GuidZP400 |
6eb7e264-5a2b-4806-93aa-3c184914e511
|
Biuletyn |
593639-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Nr 2
|
Regon |
19716100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Gdański
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
552 472 491
|
Zamawiajacy fax |
552 472 924
|
Zamawiajacy email |
wiolettaprzyborowska@wp.pl
|
Adres strony url |
http://zs2ndg.szkolnastrona.pl/bip/,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Nazwa projektu: Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkół nr 2 wraz z zapleczem sanitarno – socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim Nazwa programu Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zs2ndg.szkolnastrona.pl/bip/,
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemna oferta przesłana pocztą, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych ramach Projektu „Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim”.
|
Numer referencyjny |
Sprawa nr 02/RPO.4.1/09/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w ramach Projektu „Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim”, wg wykazu:
1. Mapy turystyczne (15 szt)
2. Szafka do przechowywania map ściennych 1 szt.
3. Szafka do prezentacji map ściennych i plansz 1szt
4. Fantom do nauki reanimacji-zestaw (1szt.)
5. Biurko pod komputer. Stolik komputerowy - 1 szt.
6. Szafka na książki-Regał 190 - 1 szt.
7. Szafka na książki-Szafa z witryną- 1 szt.
8. Krzesło obrotowe - 1 szt.
9. Stoliki -stoły 1-osobowe, rozm. 6 - 20 szt.
10. Krzesła rozm. 6 - 20 szt.
11. Flipchart Mobilny- 1 szt.
12. Ekran ścienny - 1 szt.
13. Telefon/Fax
14. Bindownica
15. Kasa fiskalna
16. Drukarka fiskalna
17. Czytnik kart płatniczych
2. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ przedstawiony w pliku typu exel.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Zespołu Szkól Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54, 82-100 Nowy Dwór Gdański, dokona jego montażu i uruchomienia na własny koszt.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Umowa o udzielenie zamówienia zostanie zawarta na czas oznaczony.
2. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest dzień zawarcia umowy.
3. Termin realizacji zamówienia wynosi do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek spełnia wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności, wykonał minimum 2 dostawy sprzętu edukacyjnego odpowiadające swoim rodzajem, ilością i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co zamawiający rozumie dostawy sprzętu edukacyjnego z określeniem terminu realizacji zamówienia, wartości, ilości i nazwie odbiorcy dostawy o wartości nie mniejszej niż: 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
4) W wypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne wskazany warunek musi spełniać przynajmniej jeden z nich, dostawy nie podlegają zsumowaniu.
5) Wraz z załączeniem do oferty „wykazu dostaw”, wykonawca przedstawia dowody potwierdzające że dostawy te zostały zrealizowane z należytą starannością.
3. Zamawiający nie zastrzegł w ogłoszeniu o zamówieniu, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych.
4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy niezachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa powyżej
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z zapisami SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z zapisami SIWZ
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zgodnie z zapisami SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zgodnie z zapisami SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z zapisami SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§ 9
Zmiany umowy
1. Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie.
2. Klauzula waloryzacyjna: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, na zasadach określonych w art. 142 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zmianami), lecz tylko w przypadku, gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Zmiany mogą dotyczyć także: przedmiotu zamówienia; terminu wykonania umowy; ustalonego wynagrodzenia; w sytuacji gdy:
1) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
2) zmiany przepisów prawnych w tym zmiany stawki podatku VAT;
3) sytuacji niezależnych od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy, w tym termin wykonania. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły wyższej. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej;
4) gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej;
5) przerwy w realizacji dostawy powstałej z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
6) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania postępowania: danych, lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów;
7) produkcja przedmiotów objętych umową została wstrzymana przez właściwe organy, co uniemożliwia terminową realizację przedmiotu umowy.
4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 -6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
5. Zmiana umowy dla swej ważności wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.
|
IV 4 4 data |
2017-10-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Numer umowy o dofinansowanie: RPPM.04.01.00-22-0021/16-00
|