Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup nowości wydawniczych do szkół prowadzonych przez Powiat Głogowski w podziale na części”.
Zamówienie zostało podzielone na 19 części:
Część I – Zakup nowości wydawniczych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Głogowie, ul. Perseusza 7, 67-200 Głogów;
Część II – Zakup nowości wydawniczych do Szkoły Podstawowej nr 8 w Głogowie, ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów;
Część III – Zakup nowości wydawniczych do Gimnazjum nr 7 w Głogowie, ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów;
Część IV – Zakup nowości wydawniczych do Gimnazjum Dwujęzycznego w Głogowie, ul. Jedności Robotniczej 10, 67-200 Głogów;
Część V - Zakup nowości wydawniczych do II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, ul. Ignacego Daszyńskiego 15, 67-200 Głogów;
Część VI- Zakup nowości wydawniczych do Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. Księdza Jana Twardowskiego w Głogowie, ul. Perseusza 5, 67-200 Głogów;
Część VII- Zakup nowości wydawniczych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte w Głogowie, ul. Wita Stwosza 3a , 67-200 Głogów:
Część VIII- Zakup nowości wydawniczych do I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie, ul. Jedności Robotniczej 10, 67-200 Głogów;
Część IX- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 2 w Głogowie, ul. Perseusza 5, 67-200 Głogów;
Część X- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 1 w Głogowie, ul. Wita Stwosza 3a , 67-200 Głogów;
Część XI- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 4 w Głogowie, ul. Karola Miarki 1, 67-200 Głogów;
Część XII- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 5 w Głogowie, ul. Piastowska 2A, 67-200 Głogów;
Część XIII- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 3 w Głogowie, Plac Jana z Głogowa 7, 67-200 Głogów;
Część XIV- Zakup nowości wydawniczych do Specjalnej Branżowej Szkoły I Stopnia w Głogowie, ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów;
Część XV – Zakup nowości wydawniczych do Branżowej Szkoły I Stopnia nr 1 w Głogowie, ul. Perseusza 5, 67-200 Głogów;
Część XVI- Zakup nowości wydawniczych do Branżowej Szkoły I Stopnia nr 3 w Głogowie, ul. Karola Miarki 1, 67-200 Głogów;
Część XVII- Zakup nowości wydawniczych do Branżowej Szkoły I Stopnia nr 4 w Głogowie, ul. Piastowska 2A, 67-200 Głogów;
Część XVIII- Zakup nowości wydawniczych Branżowej Szkoły I Stopnia nr 2 w Głogowie, Plac Jana z Głogowa 7, 67-200 Głogów;
Część XIX- Zakup nowości wydawniczych do Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym , ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów.
3.3. Na zakres dostawy do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia składa się w szczególności:
3.3.1. Dostawa nowości wydawniczych co do asortymentu i ilości pozycji zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w załącznikach do SIWZ dla określonych części.
3.3.2. Nowości wydawnicze mają być nowe, nieużywane w oryginalnych opakowaniach (jeśli dotyczy).
3.3.3. Zamawiający żąda dostawy zgodnej pod względem jakości i zgodnej z obowiązującymi na rynku wydawniczym standardami, bez wad i pomyłek wydawcy, a także uszkodzeń mechanicznych. Zamawiający zastrzega sobie, że w razie uchybień i braków, np. brak stron w dostarczonych książkach, puste strony, itp. Wykonawca zobowiązany jest do jak najszybszej wymiany wadliwego towaru na towar pełnowartościowy bez zmiany cen, nawet w wypadku wydań nowszych.
3.3.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i postanowieniami projektu umowy.
3.3.5. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć towar spełniający wymogi techniczno – wydawnicze wskazanym w załącznikach do SIWZ dla określonych części.
3.3.6. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie do poszczególnym placówek oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w godzinach od 8.00 do 14:00.
3.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy ma zastosowanie do wszystkich części zamówienia.
3.5. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
3.6. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 ustawy pzp.
3.7. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określają:
- Załącznik nr 3 do SIWZ – projekt umowy,
- Załącznik nr 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia – wykaz pozycji nowości ksiązkowych dla poszczególnych części zamówienia,
|
GuidZP400 |
27b28089-4842-4209-99d8-cdad7d8e53f2
|
Biuletyn |
593399-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Głogowski
|
Regon |
39065211100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Głogów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
767 282 801
|
Zamawiajacy fax |
767 282 817
|
Zamawiajacy email |
bp@powiat.glogow.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.glogow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiat.glogow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów - sekretariat pok. nr 103 (I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup nowości wydawniczych do szkół prowadzonych przez Powiat Głogowski w podziale na części
|
Numer referencyjny |
BP.272.16.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup nowości wydawniczych do szkół prowadzonych przez Powiat Głogowski w podziale na części”.
Zamówienie zostało podzielone na 19 części:
Część I – Zakup nowości wydawniczych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Głogowie, ul. Perseusza 7, 67-200 Głogów;
Część II – Zakup nowości wydawniczych do Szkoły Podstawowej nr 8 w Głogowie, ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów;
Część III – Zakup nowości wydawniczych do Gimnazjum nr 7 w Głogowie, ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów;
Część IV – Zakup nowości wydawniczych do Gimnazjum Dwujęzycznego w Głogowie, ul. Jedności Robotniczej 10, 67-200 Głogów;
Część V - Zakup nowości wydawniczych do II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, ul. Ignacego Daszyńskiego 15, 67-200 Głogów;
Część VI- Zakup nowości wydawniczych do Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. Księdza Jana Twardowskiego w Głogowie, ul. Perseusza 5, 67-200 Głogów;
Część VII- Zakup nowości wydawniczych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte w Głogowie, ul. Wita Stwosza 3a , 67-200 Głogów:
Część VIII- Zakup nowości wydawniczych do I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie, ul. Jedności Robotniczej 10, 67-200 Głogów;
Część IX- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 2 w Głogowie, ul. Perseusza 5, 67-200 Głogów;
Część X- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 1 w Głogowie, ul. Wita Stwosza 3a , 67-200 Głogów;
Część XI- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 4 w Głogowie, ul. Karola Miarki 1, 67-200 Głogów;
Część XII- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 5 w Głogowie, ul. Piastowska 2A, 67-200 Głogów;
Część XIII- Zakup nowości wydawniczych do Technikum nr 3 w Głogowie, Plac Jana z Głogowa 7, 67-200 Głogów;
Część XIV- Zakup nowości wydawniczych do Specjalnej Branżowej Szkoły I Stopnia w Głogowie, ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów;
Część XV – Zakup nowości wydawniczych do Branżowej Szkoły I Stopnia nr 1 w Głogowie, ul. Perseusza 5, 67-200 Głogów;
Część XVI- Zakup nowości wydawniczych do Branżowej Szkoły I Stopnia nr 3 w Głogowie, ul. Karola Miarki 1, 67-200 Głogów;
Część XVII- Zakup nowości wydawniczych do Branżowej Szkoły I Stopnia nr 4 w Głogowie, ul. Piastowska 2A, 67-200 Głogów;
Część XVIII- Zakup nowości wydawniczych Branżowej Szkoły I Stopnia nr 2 w Głogowie, Plac Jana z Głogowa 7, 67-200 Głogów;
Część XIX- Zakup nowości wydawniczych do Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym , ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów.
3.3. Na zakres dostawy do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia składa się w szczególności:
3.3.1. Dostawa nowości wydawniczych co do asortymentu i ilości pozycji zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w załącznikach do SIWZ dla określonych części.
3.3.2. Nowości wydawnicze mają być nowe, nieużywane w oryginalnych opakowaniach (jeśli dotyczy).
3.3.3. Zamawiający żąda dostawy zgodnej pod względem jakości i zgodnej z obowiązującymi na rynku wydawniczym standardami, bez wad i pomyłek wydawcy, a także uszkodzeń mechanicznych. Zamawiający zastrzega sobie, że w razie uchybień i braków, np. brak stron w dostarczonych książkach, puste strony, itp. Wykonawca zobowiązany jest do jak najszybszej wymiany wadliwego towaru na towar pełnowartościowy bez zmiany cen, nawet w wypadku wydań nowszych.
3.3.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i postanowieniami projektu umowy.
3.3.5. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć towar spełniający wymogi techniczno – wydawnicze wskazanym w załącznikach do SIWZ dla określonych części.
3.3.6. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru na własny koszt w uzgodnionym z Zamawiającym terminie do poszczególnym placówek oraz rozładowania go i ustawienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Dostawa odbędzie się w godzinach od 8.00 do 14:00.
3.4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy ma zastosowanie do wszystkich części zamówienia.
3.5. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
3.6. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 ustawy pzp.
3.7. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określają:
- Załącznik nr 3 do SIWZ – projekt umowy,
- Załącznik nr 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia – wykaz pozycji nowości ksiązkowych dla poszczególnych części zamówienia,
|
Cpv glowny przedmiot |
22113000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
157618,98
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-11-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył:
-odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.3.2.2. składa:
-dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument, o którym mowa w powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ – Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia składa jedno oświadczenie własne, w którym wymienia części, których dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Kompletna oferta dla każdej części zamówienia odrębnie musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w ilości zależnej od ilości części na którą składa ofertę wraz ze szczegółowym cennikiem przedstawionym na podstawie załącznika dla konkretnej części;
b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ- Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia składa jedno oświadczenie własne, w którym wymienia części, których dotyczy;
- Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dla każdego z podwykonawców, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
w odniesieniu do podwykonawcy,
- Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego
z podmiotów, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w odniesieniu do innego podmiotu,
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie,
o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału;
e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu,
z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo;
f) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w szczególności:
- zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
- zmiany określone w opisie przedmiotu zamówienia dotyczące zwiększenia/zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu,
- zamiana produktu w przypadku niedostępności na rynku,
- wystąpienie okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
- wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego.
Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 ustawy PZP przewiduje możliwość zmiany asortymentu dostawy za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej przez Wykonawcę na piśmie przeszkody w postaci wyczerpania nakładu danej pozycji i braku wznowień tej pozycji lub zmian ilościowych, przy czym wymagane jest pisemne potwierdzenie tej przeszkody ze strony wydawnictwa. W takiej sytuacji nie dopuszcza się zmiany cen na wyższe.
|
IV 4 4 data |
2017-10-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|