„Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów – Dzienny Dom ”SENIOR-WIGOR” – dostawa materiałów budowlanych oraz wykonanie posadzek

Data publikacji 2017-09-26
Data zakończenia 2017-10-04 00:00:00
Instytucja Gmina Sarnaki
Miejscowość Sarnaki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593469-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 440000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do wykonania zadania pn. ,,Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów- Dzienny Dom ”SENIOR-WIGOR” wraz z wykonaniem posadzek.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b293ef7-407a-49ef-a2ae-95e5b9478618
Biuletyn 593469-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Sarnaki
Regon 3023768700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Berka Joselewicza
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Sarnaki
Zamawiajacy kod pocztowy 08220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 833 599 198
Zamawiajacy fax 833 599 198
Zamawiajacy email urzad.gminy4@wp.pl
Adres strony url www.e-bip.pl/Start/34
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.e-bip.pl/Start/34
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.e-bip.pl/Start/34
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Sarnaki, ul. Berka Joselewicza 3, 08-220 Sarnaki
Nazwa nadana zamowieniu „Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów – Dzienny Dom ”SENIOR-WIGOR” – dostawa materiałów budowlanych oraz wykonanie posadzek
Numer referencyjny ZPiI.271.8.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do wykonania zadania pn. ,,Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów- Dzienny Dom ”SENIOR-WIGOR” wraz z wykonaniem posadzek.
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający, zgodnie z art. 67 ust. 1. pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych przewiduje zamówienia uzupełniające w kwocie nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na częściowej wymianie dostarczonych produktów albo zwiększenie bieżących dostaw t.j. wymiana zbyt dużej ilości dostarczonych materiałów, które nie zostaną wykorzystane na inne, których Zamawiający nie był w stanie określić na etapie sporządzania SIWZ, lub dostarczenie dodatkowej ilości materiałów określonych w niniejszej SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z art. 24 ust. 5 pkt 8 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw),notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kornicy, Oddział w Sarnakach nr 41 8048 0000 0000 1658 2000 0030 z dopiskiem Wadium – „Remont, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku szkoły na Ośrodek Wsparcia Dziennego dla Seniorów – Dzienny Dom ”SENIOR-WIGOR” – dostawa materiałów budowlanych oraz wykonanie posadzek. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, b) termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty. W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej formie i do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3, albo Wykonawca nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą , Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy; Zamawiający jest obowiązany zwrócić wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 9.6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, oraz gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania przedmiotu zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wprowadzonych na wniosek Zamawiającego, Zmianę terminu wykonania umowy dopuszcza się w przypadku: a) wydłużonego postępowania przetargowego, b) wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym, d) postojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń, e) wstrzymania robót przez uprawnione organy z przyczyn nie wynikających z winy którejkolwiek ze stron umowy, f) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac.
IV 4 4 data 2017-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)