Budowa systemu e-usług dla mieszkańców w Przedsiębiorstwie Usług Komunalnych „USKOM” Sp. z o.o. w Kożuchowie. Przetarg 2.

Data publikacji 2017-09-27
Data zakończenia 2017-10-27 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "USKOM" Sp. z o. o.
Miejscowość Kożuchów
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594334-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego wraz z platformą e-usług oraz sprzętu i oprogramowania, zgodnego z niniejszym opisem.
Przedmiot Zamówienia obejmuje:
a) dostawę serwera bazy danych, serwera systemu informacji przestrzennej GIS,
b) dostawę oprogramowania specjalistycznego e-platformy E-BOK i GIS wraz z aktualizacjami oprogramowania oraz przeniesieniem obecnie posiadanej bazy danych,
c) dostawę serwera oprogramowania serwerowego Internetowego Biura Obsługi Klienta,
d) wykonanie e-portalu – opracowanie strony www, dostosowanej do dyrektywy WCGA 2.0,
e) usługa szkolenia z zakresu obsługi internetowej platformy e-usług.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 19882e25-7551-4605-ac31-3a816d5d691d
Biuletyn 594334-N-2017
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "USKOM" Sp. z o. o.
Regon 97039766700000
Zamawiajacy adres ulica Elektryczna
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Kożuchów
Zamawiajacy kod pocztowy 67-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 68 3552208
Zamawiajacy fax 68 3552208 wew. 20
Zamawiajacy email sekretariat@uskom.eu
Adres strony url www.uskom.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uskom.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej , listownie lub osobiscie lub przez kuriera do siedziby zamawiajacego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „USKOM” Sp. z o. o. w Kożuchowie ul. Elektryczna 9, 67-120 Kożuchów.
Nazwa nadana zamowieniu Budowa systemu e-usług dla mieszkańców w Przedsiębiorstwie Usług Komunalnych „USKOM” Sp. z o.o. w Kożuchowie. Przetarg 2.
Numer referencyjny RPO-P/3/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego wraz z platformą e-usług oraz sprzętu i oprogramowania, zgodnego z niniejszym opisem. Przedmiot Zamówienia obejmuje: a) dostawę serwera bazy danych, serwera systemu informacji przestrzennej GIS, b) dostawę oprogramowania specjalistycznego e-platformy E-BOK i GIS wraz z aktualizacjami oprogramowania oraz przeniesieniem obecnie posiadanej bazy danych, c) dostawę serwera oprogramowania serwerowego Internetowego Biura Obsługi Klienta, d) wykonanie e-portalu – opracowanie strony www, dostosowanej do dyrektywy WCGA 2.0, e) usługa szkolenia z zakresu obsługi internetowej platformy e-usług.
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: a) jedną usługę polegającą na dostawie i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP o wartości nie mniejszej, niż 200 000 zł netto, b) jedną usługę polegającą na dostawie i wdrożeniu systemu informacji przestrzennej o wartości nie mniejszej, niż 200 000 zł netto, c) jedną usługę polegającą na wdrożeniu e – usług na poziome interakcji minimum 3. Poziom trzeci – rozumiany jako jednostronna interakcja dwukierunkowa, dająca możliwość wyszukania informacji oraz pobrania i odesłania przez internet wypełnionych i podpisanych formularzy. Wykonawca może także wykazać wykonanie ww. usług łącznie w ramach jednej lub dwóch umów.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu - wykazu wykonanych usług nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (Załącznik nr 4), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym do wodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - karty produktowe oferowanych serwerów lub specyfikację techniczną producenta serwerów lub specyfikację urządzeń potwierdzoną przez autoryzowanego przedstawiciela producenta, z których będzie wynikać, że oferowane serwery spełniają wymogi SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wadium w wysokości 11 000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian niniejszej Umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć w szczególności zmianę danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmianę osób wskazanych do kontaktów między Stronami, zmianę osób pełniących funkcje kierownicze w ramach realizacji zamówienia. 2. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, o której mowa art. 144 uPzp: 3. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. 3.1 Zmiana terminu wykonania Umowy jest możliwa w przypadku: a) wystąpienia opóźnień w wykonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji lub podmioty trzecie, niezależne od Stron Umowy, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; b) wystąpienia okoliczności związanych z wdrażaniem przedmiotu Umowy, niezależnych od stron Umowy, których doświadczony Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty; c) konieczności wprowadzenia modyfikacji przyjętych rozwiązań technicznych obejmujących przedmiot Umowy; d) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia w sytuacjach, o których mowa poniżej w pkt. 3.2. e) opóźnień w realizacji prac lub wstrzymaniem prac z powodu Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca będzie uprawniony do wystąpienia do Zamawiającego o wydłużenie terminu wykonania umowy o czas opóźnień lub wstrzymania prac. 3.2 Zmiana zakresu rzeczowego zamówienia jest możliwa w przypadku: a) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy; b) wystąpienia niemożliwych do wyeliminowania przeszkód, wymuszających wprowadzenie modyfikacji zakładanych rozwiązań technicznych obejmujących przedmiot Umowy, 3.3 Zmiana dotycząca realizacji dodatkowych dostaw lub usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym jest możliwa, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; a) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; b) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie. 3.4 Zmiana wysokości wynagrodzenia, jest możliwa w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT; b) wprowadzenia zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw lub usług, o których mowa powyżej w pkt. 3.3. 4. Określając warunki dokonania zmiany niniejszej Umowy, Strony sporządzają Protokół negocjacji, biorąc pod uwagę w szczególności: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, o ile występuje, d) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, o ile występuje, e) czas wykonania zmiany, f) wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy.
IV 4 4 data 2017-10-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30 dni
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)