GuidZP400 |
19882e25-7551-4605-ac31-3a816d5d691d
|
Biuletyn |
594334-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "USKOM" Sp. z o. o.
|
Regon |
97039766700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Elektryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kożuchów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
68 3552208
|
Zamawiajacy fax |
68 3552208 wew. 20
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@uskom.eu
|
Adres strony url |
www.uskom.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uskom.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej , listownie lub osobiscie lub przez kuriera do siedziby zamawiajacego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „USKOM” Sp. z o. o. w Kożuchowie ul. Elektryczna 9, 67-120 Kożuchów.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Budowa systemu e-usług dla mieszkańców w Przedsiębiorstwie Usług Komunalnych „USKOM” Sp. z o.o. w Kożuchowie. Przetarg 2.
|
Numer referencyjny |
RPO-P/3/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego wraz z platformą e-usług oraz sprzętu i oprogramowania, zgodnego z niniejszym opisem.
Przedmiot Zamówienia obejmuje:
a) dostawę serwera bazy danych, serwera systemu informacji przestrzennej GIS,
b) dostawę oprogramowania specjalistycznego e-platformy E-BOK i GIS wraz z aktualizacjami oprogramowania oraz przeniesieniem obecnie posiadanej bazy danych,
c) dostawę serwera oprogramowania serwerowego Internetowego Biura Obsługi Klienta,
d) wykonanie e-portalu – opracowanie strony www, dostosowanej do dyrektywy WCGA 2.0,
e) usługa szkolenia z zakresu obsługi internetowej platformy e-usług.
|
Cpv glowny przedmiot |
72268000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a) jedną usługę polegającą na dostawie i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP o wartości nie mniejszej, niż 200 000 zł netto,
b) jedną usługę polegającą na dostawie i wdrożeniu systemu informacji przestrzennej o wartości nie mniejszej, niż 200 000 zł netto,
c) jedną usługę polegającą na wdrożeniu e – usług na poziome interakcji minimum 3.
Poziom trzeci – rozumiany jako jednostronna interakcja dwukierunkowa, dająca możliwość wyszukania informacji oraz pobrania i odesłania przez internet wypełnionych i podpisanych formularzy.
Wykonawca może także wykazać wykonanie ww. usług łącznie w ramach jednej lub dwóch umów.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykazu wykonanych usług nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (Załącznik nr 4), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym do wodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- karty produktowe oferowanych serwerów lub specyfikację techniczną producenta serwerów lub specyfikację urządzeń potwierdzoną przez autoryzowanego przedstawiciela producenta, z których będzie wynikać, że oferowane serwery spełniają wymogi SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium w wysokości 11 000,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian niniejszej Umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć w szczególności zmianę danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmianę osób wskazanych do kontaktów między Stronami, zmianę osób pełniących funkcje kierownicze w ramach realizacji zamówienia.
2. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, o której mowa art. 144 uPzp:
3. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia.
3.1 Zmiana terminu wykonania Umowy jest możliwa w przypadku:
a) wystąpienia opóźnień w wykonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji lub podmioty trzecie, niezależne od Stron Umowy, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
b) wystąpienia okoliczności związanych z wdrażaniem przedmiotu Umowy, niezależnych od stron Umowy, których doświadczony Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty;
c) konieczności wprowadzenia modyfikacji przyjętych rozwiązań technicznych obejmujących przedmiot Umowy;
d) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia w sytuacjach, o których mowa poniżej w pkt. 3.2.
e) opóźnień w realizacji prac lub wstrzymaniem prac z powodu Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca będzie uprawniony do wystąpienia do Zamawiającego o wydłużenie terminu wykonania umowy o czas opóźnień lub wstrzymania prac.
3.2 Zmiana zakresu rzeczowego zamówienia jest możliwa w przypadku:
a) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
b) wystąpienia niemożliwych do wyeliminowania przeszkód, wymuszających wprowadzenie modyfikacji zakładanych rozwiązań technicznych obejmujących przedmiot Umowy,
3.3 Zmiana dotycząca realizacji dodatkowych dostaw lub usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym jest możliwa, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
a) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;
b) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
3.4 Zmiana wysokości wynagrodzenia, jest możliwa w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT;
b) wprowadzenia zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw lub usług, o których mowa powyżej w pkt. 3.3.
4. Określając warunki dokonania zmiany niniejszej Umowy, Strony sporządzają Protokół negocjacji, biorąc pod uwagę w szczególności:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, o ile występuje,
d) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, o ile występuje,
e) czas wykonania zmiany,
f) wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|