1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych, sprzętu łączności i inżynieryjnego dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2a, 2b i 2c do SIWZ odpowiednio dla Części.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ odpowiednio dla Części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 3 części.
Część 1 – dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych,
Część 2 – dostawa akumulatorów do sprzętu łączności,
Część 3 – dostawa akumulatorów do sprzętu inżynieryjnego,
4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy Części I, II i III):
1) Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.
2) Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
3) Towar musi spełniać warunki techniczne normy PN-EN 50342-1:2007 na spełnienie warunków odnośnie szczelności, hermetyczności obudów, odporność na wstrząsy i wibracje (dotyczy tylko akumulatorów rozruchowych).
4) Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data produkcji itp. bez konieczności naruszania opakowania.
5) Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami.
6) Do każdego akumulatora Wykonawca dostarczy indywidualną kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi w języku polskim,
7) Okres gwarancji na oferowany towar musi być zgodny z gwarancją zadeklarowaną w złożonej przez Wykonawcę ofercie, liczony od daty przyjęcia towaru przez Zamawiającego.
8) Towar musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w I kwartale 2017r.
9) Na każdym egzemplarzu musi być umieszczona data produkcji akumulatora (data formowania).
UWAGA:
a) W przypadku umieszczenia przez producenta daty produkcji w formie kodowanej, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy informację dotyczącą sposobu kodowania daty przez producenta akumulatorów wraz ze szczegółowym opisem systemu kodowania, który umożliwi sprawdzenie daty produkcji zgodnie z zapisami SIWZ.
b) W przypadku nie dostarczenia Zamawiającemu informacji umożliwiających sprawdzenie daty produkcji zakodowanej przez producenta, Zamawiający może odmówić przyjęcia partii towaru, dla której sprawdzenie daty produkcji było niemożliwe lub wstrzymać płatność za tę partię towaru do czasu dostarczenia ww. informacji.
5. Prawo Opcji (dotyczy Części I)
1) Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w części dotyczącej zamówienia podstawowego zgodnie z Załącznikiem nr 2a do SIWZ oraz przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym.
2) Wyszczególnienie asortymentowo – ilościowe w zamówieniu opcjonalnym zawiera maksymalny zakres zwiększenia zamówienia, co oznacza, że Zamawiający w ramach prawa opcji dla własnych potrzeb może zamówić ilości nie większe niż wyszczególnione w zamówieniu opcjonalnym w Załączniku nr 2a.
3) W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie o asortymencie i zamawianych ilościach w terminie 5 dni kalendarzowych przed złożeniem zamówienia.
4) Dostawa asortymentu wskazanego w zamówieniu opcjonalnym przesłanym Wykonawcy nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia jednak nie później niż do dnia 31.10.2017r.
5) Miejsce dostawy towaru zamawianego w ramach prawa opcji jest takie same jak dla dostawy towaru w ramach zamówienia podstawowego dla Części I.
6) Zamawiający zastrzega, że nie ma obowiązku korzystania z prawa opcji, jednocześnie informuje, że uruchomienie prawa opcji nie oznacza obowiązku korzystania z pełnego zakresu opcji wskazanej w Załączniku 2a do SIWZ, Zamawiający może zamówić tyko wybrany asortyment wskazany w zamówieniu opcjonalnym.
INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający:
1. nie przewiduje udzielenia zamówień wykonawcy, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w zw. z art. 36 ust2 pkt3 ustawy Pzp
2. nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, tj. oferty przewidującej odmienny niż określony przez Zamawiającego sposób wykonania zamówienia (art. 36 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp);
3. nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp);
4. nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp);
5. nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt 8 ustawy Pzp);
6. nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp);
7. nie przewiduje zastosowania wymogów, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp.
|
GuidZP400 |
194e83ba-0902-420b-9e37-c7d38a66c005
|
Biuletyn |
594095-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
142917040
|
Zamawiajacy adres ulica |
Juzistek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zegrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261883896
|
Zamawiajacy fax |
261883868
|
Zamawiajacy email |
jw4809.zp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, kancelaria jawna pokój nr 43, budynek nr 220.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych, sprzętu łączności i inżynieryjnego dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
|
Numer referencyjny |
ZP/58/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych, sprzętu łączności i inżynieryjnego dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2a, 2b i 2c do SIWZ odpowiednio dla Części.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ odpowiednio dla Części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 3 części.
Część 1 – dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych,
Część 2 – dostawa akumulatorów do sprzętu łączności,
Część 3 – dostawa akumulatorów do sprzętu inżynieryjnego,
4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy Części I, II i III):
1) Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.
2) Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
3) Towar musi spełniać warunki techniczne normy PN-EN 50342-1:2007 na spełnienie warunków odnośnie szczelności, hermetyczności obudów, odporność na wstrząsy i wibracje (dotyczy tylko akumulatorów rozruchowych).
4) Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data produkcji itp. bez konieczności naruszania opakowania.
5) Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami.
6) Do każdego akumulatora Wykonawca dostarczy indywidualną kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi w języku polskim,
7) Okres gwarancji na oferowany towar musi być zgodny z gwarancją zadeklarowaną w złożonej przez Wykonawcę ofercie, liczony od daty przyjęcia towaru przez Zamawiającego.
8) Towar musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w I kwartale 2017r.
9) Na każdym egzemplarzu musi być umieszczona data produkcji akumulatora (data formowania).
UWAGA:
a) W przypadku umieszczenia przez producenta daty produkcji w formie kodowanej, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy informację dotyczącą sposobu kodowania daty przez producenta akumulatorów wraz ze szczegółowym opisem systemu kodowania, który umożliwi sprawdzenie daty produkcji zgodnie z zapisami SIWZ.
b) W przypadku nie dostarczenia Zamawiającemu informacji umożliwiających sprawdzenie daty produkcji zakodowanej przez producenta, Zamawiający może odmówić przyjęcia partii towaru, dla której sprawdzenie daty produkcji było niemożliwe lub wstrzymać płatność za tę partię towaru do czasu dostarczenia ww. informacji.
5. Prawo Opcji (dotyczy Części I)
1) Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w części dotyczącej zamówienia podstawowego zgodnie z Załącznikiem nr 2a do SIWZ oraz przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym.
2) Wyszczególnienie asortymentowo – ilościowe w zamówieniu opcjonalnym zawiera maksymalny zakres zwiększenia zamówienia, co oznacza, że Zamawiający w ramach prawa opcji dla własnych potrzeb może zamówić ilości nie większe niż wyszczególnione w zamówieniu opcjonalnym w Załączniku nr 2a.
3) W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie o asortymencie i zamawianych ilościach w terminie 5 dni kalendarzowych przed złożeniem zamówienia.
4) Dostawa asortymentu wskazanego w zamówieniu opcjonalnym przesłanym Wykonawcy nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia jednak nie później niż do dnia 31.10.2017r.
5) Miejsce dostawy towaru zamawianego w ramach prawa opcji jest takie same jak dla dostawy towaru w ramach zamówienia podstawowego dla Części I.
6) Zamawiający zastrzega, że nie ma obowiązku korzystania z prawa opcji, jednocześnie informuje, że uruchomienie prawa opcji nie oznacza obowiązku korzystania z pełnego zakresu opcji wskazanej w Załączniku 2a do SIWZ, Zamawiający może zamówić tyko wybrany asortyment wskazany w zamówieniu opcjonalnym.
INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający:
1. nie przewiduje udzielenia zamówień wykonawcy, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w zw. z art. 36 ust2 pkt3 ustawy Pzp
2. nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, tj. oferty przewidującej odmienny niż określony przez Zamawiającego sposób wykonania zamówienia (art. 36 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp);
3. nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp);
4. nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp);
5. nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt 8 ustawy Pzp);
6. nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp);
7. nie przewiduje zastosowania wymogów, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
31430000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ;
2) Formularz/e cenowy/e - wypełnione i podpisane wg wzoru określonego w Załączniku nr 2a i 2b i 2c do SIWZ odpowiednio dla Części;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności i jest dopuszczalna jedynie w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy Pzp, a mianowicie:
1) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy;
2) wystąpienia siły wyższej (rozumiana, jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ – odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy;
3) rezygnacji Zamawiającego z części przedmiotu umowy – zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy;
4) zmiany w zakresie podwykonawców, wskazanych w ofercie do realizacji części zamówienia, na wniosek złożony przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca powołał się na spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 22a ustawy Pzp, nowo wskazany podwykonawca wykaże spełnienie tych warunków;
5) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ – przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych;
6) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku przez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto).
2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|