postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego

Data publikacji 2017-09-27
Data zakończenia 2017-10-05 00:00:00
Instytucja Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594188-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad materiałów biurowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ, o parametrach zgodnych z wymogami Zamawiającego.
2. Okres przydatności do użycia zamawianych materiałów biurowych musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w jednej transzy, w terminie wskazanym w dziale V.
4. Zamawiający wyśle do Wykonawcy fax’em, e’mailem lub pisemnie zestawienie asortymentowo – ilościowe określające zamawiane materiały biurowe ze wskazaniem miejsca dostawy.
5. Zamówione materiały biurowe Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do lokalizacji:
• Siedziba główna UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków;
• Filia UPPK w Skawinie, ul. Ogrody 17;
• Filia UPPK w Słomnikach, ul. Kościuszki 64;
• Filia UPPK w Krzeszowicach, ul. Kolejowa 1;
• Archiwum Zakładowe w Skawinie, ul. Kopernika 13.
6. Wykonawca zrealizuje dostawę materiałów biurowych, tj. dowiezie i wniesie je do wskazanych pomieszczeń znajdujących się w lokalizacjach wskazanych powyżej,
w godz. 8.30 - 14.00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85b23689-6df6-4126-a761-fae2e2b0d29e
Biuletyn 594188-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Regon 35711718000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mazowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30019
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 2997425, 12 6237480
Zamawiajacy fax 126 325 215
Zamawiajacy email dnowak@uppk.pl oraz krkrpow@uppk.pl
Adres strony url http://uppk.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://uppk.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ul. Mazowiecka 21 30 – 019 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
Numer referencyjny ZP.2711.54.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad materiałów biurowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ, o parametrach zgodnych z wymogami Zamawiającego. 2. Okres przydatności do użycia zamawianych materiałów biurowych musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w jednej transzy, w terminie wskazanym w dziale V. 4. Zamawiający wyśle do Wykonawcy fax’em, e’mailem lub pisemnie zestawienie asortymentowo – ilościowe określające zamawiane materiały biurowe ze wskazaniem miejsca dostawy. 5. Zamówione materiały biurowe Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do lokalizacji: • Siedziba główna UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków; • Filia UPPK w Skawinie, ul. Ogrody 17; • Filia UPPK w Słomnikach, ul. Kościuszki 64; • Filia UPPK w Krzeszowicach, ul. Kolejowa 1; • Archiwum Zakładowe w Skawinie, ul. Kopernika 13. 6. Wykonawca zrealizuje dostawę materiałów biurowych, tj. dowiezie i wniesie je do wskazanych pomieszczeń znajdujących się w lokalizacjach wskazanych powyżej, w godz. 8.30 - 14.00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku szczegółowego
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku szczegółowego
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku szczegółowego
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie wstępne składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie to Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om zobowiązany jest wskazać te podmioty w punkcie 4 przedmiotowego oświadczenia. 2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j.: Dz. U. z 2016 roku, poz. 1829). 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ, informacji określonej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia udostępniony zostanie Wykonawcom do pobrania od momentu zamieszczenia powyższej informacji.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)