Dostawa sprzętu informatycznego

Data publikacji 2017-09-27
Data zakończenia 2017-10-05 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593610-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie niżej wymienionego sprzętu informatycznego.
Część nr 1 – System kopii zapasowej
1. Macierz dyskowa – 1 szt.
2. Dyski do macierzy – 14 szt.
3. Switch dedykowany – 1 szt.
Część nr 2 – Oprogramowanie A
1. Veeam Agent MS Windows – 16 szt.
2. Veeam Agent Linux – 4 szt.
Część nr 3 – Laptop 2w1
1. Laptop z ekranem dotykowym 13 cali 2w1 – 1 szt.
Część nr 4 – Rozbudowa Dell US
1. Dysk HDD SAS 2TB – 88 szt.
2. Pamięć RAM – 44 szt.
3. Karta sieciowa – 22 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostarczone produkty muszą być nowe, nieużywane, pełnowartościowe, kompletne, sprawne technicznie, pozbawione wad prawnych i dopuszczone do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Do dostarczonych produktów muszą być dołączone niezbędne dokumentacje techniczne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz gwarancje. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w terminie do 30.11.2017 r. z prawa opcji w zakresie zakupu dodatkowych 30 sztuk dysków HDD SAS 2TB – część nr 4. Wykonawca dostarczy dodatkowe dyski najpóźniej do dnia 20.12.2017r

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5b3b11e-6dbd-48a3-aa66-41fb9bf9139b
Biuletyn 593610-N-2017
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Regon 102080300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Roosevelta
Zamawiajacy adres numer domu 1,2
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-525
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 091 4803600, 4803751
Zamawiajacy fax 914 803 656
Zamawiajacy email przetargi@zp.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2 70-525 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego
Numer referencyjny 3201-ILZ.260.44.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie niżej wymienionego sprzętu informatycznego. Część nr 1 – System kopii zapasowej 1. Macierz dyskowa – 1 szt. 2. Dyski do macierzy – 14 szt. 3. Switch dedykowany – 1 szt. Część nr 2 – Oprogramowanie A 1. Veeam Agent MS Windows – 16 szt. 2. Veeam Agent Linux – 4 szt. Część nr 3 – Laptop 2w1 1. Laptop z ekranem dotykowym 13 cali 2w1 – 1 szt. Część nr 4 – Rozbudowa Dell US 1. Dysk HDD SAS 2TB – 88 szt. 2. Pamięć RAM – 44 szt. 3. Karta sieciowa – 22 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostarczone produkty muszą być nowe, nieużywane, pełnowartościowe, kompletne, sprawne technicznie, pozbawione wad prawnych i dopuszczone do sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Do dostarczonych produktów muszą być dołączone niezbędne dokumentacje techniczne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz gwarancje. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w terminie do 30.11.2017 r. z prawa opcji w zakresie zakupu dodatkowych 30 sztuk dysków HDD SAS 2TB – część nr 4. Wykonawca dostarczy dodatkowe dyski najpóźniej do dnia 20.12.2017r
Cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał minimum dwa zamówienia, których przedmiotem była sprzedaż wraz z dostawą podzespołów komputerowych w szczególności: dysków, kart graficznych, płyt głównych, pamięci RAM, kart sieciowych, macierzy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości minimum: dla części 1 – 45.000 zł brutto każda, dla części 4 – 100.000 zł brutto każda.W przypadku składania oferty na część 1 oraz na część 4, wystarczające jest wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał 2 dostawy, o wartościach minimalnych 100.000 zł brutto każda. Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie w odniesieniu do części 2 i 3
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716) - wzór stanowi załącznik nr 5 do siwz
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.; 2) dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czy dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Czy wadium 1
Wadium 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: 1) dla części nr 1 w wysokości: 1.000,00 zł 2) dla części nr 4 w wysokości: 3.000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2016r. poz. 359) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer 32 1010 1599 0026 4213 9120 0000, z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu na dostawę sprzętu informatycznego – część nr …”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty (np. w odrębnej kopercie). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: a) nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), b) obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, c) stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w:  art. 46 ust. 4a ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy p.z.p., pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy p.z.p.;  art. 46 ust. 5 ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na „pierwsze żądanie” beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Odmowa wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie powoduje utraty wadium. 14. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)