WYBÓR DOSTAWCY POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO – PRZEDSZKOLNEGO NR 20 WE WROCŁAWIU

Data publikacji 2017-09-28
Data zakończenia 2017-10-06 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 22
Miejscowość WROCŁAW
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594939-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy pomocy dydaktycznych oraz
elementów wyposażenia sal dydaktycznych na rzecz Zamawiającego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia
obejmuje: 1) Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, do nowego
budynku Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Karpnickiej 2; 2) Rozładunek; 3) Wniesienie i
zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 4) Zmontowanie, ustawienie lub
zainstalowanie poszczególnych produktów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 3.
Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Towarowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8669042-78e2-4313-a96b-416028ee17f2
Biuletyn 594939-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 22
Regon 000693345
Zamawiajacy adres ulica STABLOWICKA
Zamawiajacy adres numer domu 143
Zamawiajacy miejscowosc WROCŁAW
Zamawiajacy kod pocztowy 54-062
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717986845, 717986845
Zamawiajacy fax 713543647
Zamawiajacy email sekretariat.sp022@wroclawskaedukacja.pl, mkurkowska0808@wroclawskaedukacja.pl
Adres strony url https://sp22.edupage.org/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://sp22.edupage.org/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://sp22.edupage.org/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zespoł Szkolno – Przedszkolny nr 20 we Wrocławiu, ul. Karpnicka 2, 54-062 Wrocław
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespoł Szkolno – Przedszkolny nr 20 we Wrocławiu, ul. Karpnicka 2, 54-062 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu WYBÓR DOSTAWCY POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO – PRZEDSZKOLNEGO NR 20 WE WROCŁAWIU
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal dydaktycznych na rzecz Zamawiającego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, do nowego budynku Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Karpnickiej 2; 2) Rozładunek; 3) Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 4) Zmontowanie, ustawienie lub zainstalowanie poszczególnych produktów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Towarowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami pomocy dydaktycznych i/lub zabawek o wartości co najmniej: CZĘŚĆ 2 - 20 000,00 zł brutto, CZĘŚĆ 8 - 100 000,00 zł brutto, CZĘŚĆ 15 - 10 000,00 zł brutto, CZĘŚĆ 16 - 70 000,00 zł brutto, CZĘŚĆ 17 - 20 000,00 zł brutto, 2. W przypadku pozostałych części zamówienia publicznego spełnianie warunków dotyczących Zdolności technicznej i zawodowej nie jest wymagane
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wydrukowany, parafowany i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: 1) Zmiana terminu realizacji zadania w przypadku zmian terminowych w harmonogramie pracy Zamawiającego lub z przyczyn obiektywnych niezależnych od Wykonawcy. 2) W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego; 3) Zmiany urzędowej stawki podatku VAT; 4) Przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji;
IV 4 4 data 2017-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)