Dostawa sprzętu medycznego

Data publikacji 2017-09-28
Data zakończenia 2017-10-11 00:00:00
Instytucja Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594696-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa - 4 części zamowienia :
1. Urządzeń do automatycznej kompresji klatki piersiowej - 5 szt.
2. krzesełek kardiologicznych z systemem schodowym - 2 sztuki
3. respiratorów transportowych - 2 sztuki
4. defibrylatorów transportowych - 3 sztuki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4596c0f9-4351-4bb6-bf61-73ef91636f7e
Biuletyn 594696-N-2017
Zamawiajacy nazwa Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
Regon 35156485428000
Zamawiajacy adres ulica ul. Łazarza
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 244 200
Zamawiajacy fax 124 244 300
Zamawiajacy email logistyka@kpr.med.pl
Adres strony url www.kpr.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kpr.med.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krakiowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego
Numer referencyjny 11/SPMED/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Dostawa - 4 części zamowienia : 1. Urządzeń do automatycznej kompresji klatki piersiowej - 5 szt. 2. krzesełek kardiologicznych z systemem schodowym - 2 sztuki 3. respiratorów transportowych - 2 sztuki 4. defibrylatorów transportowych - 3 sztuki
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 478878,50
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Deklaracja Zgodności lub Certyfikat CE zgodności z Dyrektywą 93/42/EEC na oferowane urządzenie - dotyczy części nr 1 ,2,3,4 zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części nr 1 : 6000,00 PLN dla części nr 2 : 150,00 PLN dla części nr 3 : 700,00 PLN dla części nr 4: 3000,00 PLN 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 11.10.2017r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 4. Wadium może być wnoszone : 1) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: Bank BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna, nr 13 1600 1013 1845 5013 2000 0001, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy w tym zmian podatku VATi cen urzędowych; 2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie; 3) oczywistych omyłek pisarskich w treści niniejszej umowy. 4) zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego z przyczyn wynikających z wystąpienia siły wyższej.
IV 6 1 srodki ochrony Część oferty, co do której Wykonawca zastrzega poufność należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem „Zastrzeżona część oferty” – jednocześnie wykazując przy tym, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji –Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Uwaga! W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.
IV 4 4 data 2017-10-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)