GuidZP400 |
4596c0f9-4351-4bb6-bf61-73ef91636f7e
|
Biuletyn |
594696-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
|
Regon |
35156485428000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Łazarza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31530
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 244 200
|
Zamawiajacy fax |
124 244 300
|
Zamawiajacy email |
logistyka@kpr.med.pl
|
Adres strony url |
www.kpr.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kpr.med.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krakiowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
11/SPMED/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa - 4 części zamowienia :
1. Urządzeń do automatycznej kompresji klatki piersiowej - 5 szt.
2. krzesełek kardiologicznych z systemem schodowym - 2 sztuki
3. respiratorów transportowych - 2 sztuki
4. defibrylatorów transportowych - 3 sztuki
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
478878,50
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Deklaracja Zgodności lub Certyfikat CE zgodności z Dyrektywą 93/42/EEC na oferowane urządzenie - dotyczy części nr 1 ,2,3,4 zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:
dla części nr 1 : 6000,00 PLN
dla części nr 2 : 150,00 PLN
dla części nr 3 : 700,00 PLN
dla części nr 4: 3000,00 PLN
2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania.
3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 11.10.2017r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego).
4. Wadium może być wnoszone :
1) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: Bank BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna, nr 13 1600 1013 1845 5013 2000 0001,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy w tym zmian podatku VATi cen urzędowych;
2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do
dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej
umowie;
3) oczywistych omyłek pisarskich w treści niniejszej umowy.
4) zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego z przyczyn wynikających z wystąpienia siły wyższej.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Część oferty, co do której Wykonawca zastrzega poufność należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem „Zastrzeżona część oferty” – jednocześnie wykazując przy tym, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji –Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
Uwaga!
W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.
|
IV 4 4 data |
2017-10-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|