GuidZP400 |
803d811a-acbb-419f-b15c-e25aaa75ec7a
|
Biuletyn |
545982-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
|
Regon |
2114648600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jastrzębia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53148
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 333-09-30, 333 09 40,
|
Zamawiajacy fax |
71 332 37 76
|
Zamawiajacy email |
krepa@fos.wroc.pl,
|
Adres strony url |
www.wfosigw.wroclaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa osoba prawne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wfosigw.wroclaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie pisemnych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Jastrzębia 24, 53-148 Wrocław, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
NAJEM I SERWIS WIELOFUNKCYJNYCH URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU
|
Numer referencyjny |
WOA.2710.5.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest najem i serwis wielofunkcyjnych urządzeń drukujących na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Przewidywany termin wykonania zamówienia – 48 miesięcy licząc od daty podpisania umowy.
II.5) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego w celu przygotowania się wykonawców do udziału w dialogu lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu :
1. Zamówienie obejmuje:
1) najem fabrycznie nowych, pięciu wielofunkcyjnych urządzeń drukujących;
2) dostawę oprogramowania do urządzeń objętych umową najmu;
3) serwis urządzeń objętych umową najmu;
4) możliwość zakupu urządzeń wraz z przekazaniem praw do korzystania z licencji na oprogramowanie po zakończeniu umowy.
2. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
1) dostarczenia, instalacji i uruchomienia w siedzibie zamawiającego pięciu wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w strukturze IT zamawiającego, w sposób umożliwiający ich użytkowanie bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych czynności, w tym dokonywania dodatkowych zakupów przez zamawiającego;
2) zainstalowania w każdym z najmowanych urządzeń wymaganego oprogramowania;
3) wykonywania w czasie obowiązywania umowy kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń polegającej w szczególności na:
a) wykonywaniu przeglądów technicznych urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną, wymogami określonymi przez producenta i instrukcjami obsługi,
b) dokonywaniu napraw, regulacji oraz kontroli stanu technicznego urządzeń,
c) dostarczaniu i wymianie wszelkich materiałów eksploatacyjnych
(z wyłączeniem papieru), części zamiennych zużywalnych niezbędnych dla prawidłowego i ciągłego funkcjonowania urządzeń,
d) niezwłocznego odbioru od zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych,
e) przeszkolenia wyznaczonych pracowników zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń.
3. Zamówienie będzie realizowane w poszczególnych Oddziałach WFOŚiGW
we Wrocławiu:
a) WFOŚiGW we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu, ul. Kolejowa 8, 58-310 Szczawno Zdrój - 1 urządzenie wielofunkcyjne.
b) WFOŚiGW we Wrocławiu, Oddział w Jeleniej Górze, Pl. Ratuszowy 31/32, 58-500 Jelenia Góra - 2 urządzenia wielofunkcyjne.
c) WFOŚiGW we Wrocławiu, Oddział w Legnicy, ul. Okrzei 16, 59-220 Legnica
- 2 urządzenia wielofunkcyjne.
4. Zamawiający szacuje, że ilość wydruków / kopii w czasie trwania umowy na wszystkich pięciu urządzeniach wyniesie łącznie 370 000 stron A4 czarno białych oraz 230 000 stron A4 kolorowych.
5. Wymagania jakościowe i funkcjonalne dotyczące urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania zostały zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego www.wfosigw.wroclaw. Zamawiający informuje, że mogą one zostać zmienione w wyniku przeprowadzonego dialogu.
II. 6) Zamawiający nie przewiduje nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu usługi na najem i serwis urządzeń wielofunkcyjnych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP
|
Okres w miesiacach |
48
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada odpowiednie doświadczenie, tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje nadal, minimum jedną usługę najmu i serwisu przynajmniej dwóch urządzeń wielofunkcyjnych przez okres min. 24 m-cy, odpowiadających rodzajem urządzeniom objętym niniejszym zamówieniem jednostkom administracji publicznej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzających wykonanie minimum jednej usługi najmu i serwisu na rzecz jednostek administracji publicznej przynajmniej dwóch urządzeń wielofunkcyjnych przez okres min. 24 m-cy, odpowiadających rodzajem urządzeniom objętym niniejszym zamówieniem z podaniem: ich wartości, przedmiotu (w tym ilości wynajmowanych i serwisowanych urządzeń), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dokumentów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
wykaz usług najmu i serwisu na rzecz jednostek administracji publicznej przynajmniej dwóch urządzeń wielofunkcyjnych przez okres min. 24 m-cy, odpowiadających rodzajem urządzeniom objętym niniejszym zamówieniem z podaniem: ich wartości, przedmiotu ( w tym ilości wynajmowanych i serwisowanych urządzeń), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wykonanych lub wykonywanych w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w dialogu według wzoru przygotowanego przez zamawiającego, zamieszczonego na stronie internetowej www.wfosigw.wroclaw.pl.
2. Zamawiający wymaga, aby wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca złożył oświadczenia określone w pkt III.3 ogłoszenia oraz dokumenty określone w pkt. III. 5.1. oraz III.5.2. ogłoszenia.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania przez zamawiającego informacji o wynikach spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Tryb udzielenia zamowienia |
3
|
Liczba wykonawcow |
3
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie 3.
1. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż 3., zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich wykonawców spełniających te warunki bez przyznawania punktów za spełnianie kryteriów selekcji. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż 3., zamawiający zaprosi do dialogu wykonawców wyłonionych na podstawie kryteriów selekcji.
2. Zamawiający zaprosi do udziału w dialogu 3 wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny w zakresie spełniania kryteriów selekcji wg następującego kryterium: Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje nadal na rzecz jednostek administracji publicznej, jedną usługę najmu i serwisu przynajmniej dwóch urządzeń wielofunkcyjnych przez okres min. 24 m-cy, odpowiadających rodzajowo urządzeniom objętym niniejszym zamówieniem otrzyma – 1 pkt. za każą kolejną usługę najmu i serwisu na rzecz jednostek administracji publicznej przynajmniej dwóch urządzeń wielofunkcyjnych przez okres min. 24 m-cy, odpowiadających rodzajem urządzeniom objętym niniejszym zamówieniem, którą wykonawca wykonał lub wykonuje nadal w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonawca otrzyma 5 pkt.
3. Zamawiający dokona oceny punktowej wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu, które zostały złożone przez wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania, wg następującego wzoru : Ocena punktowa wniosku = suma wszystkich otrzymanych punktów.
4. W przypadku uzyskania tej samej łącznej liczby punktów przez kilku wykonawców o kolejności w rankingu decydować będzie łączna liczba urządzeń wielofunkcyjnych odpowiadających rodzajowo urządzeniom objętym niniejszym zamówieniem, wynajmowanych i serwisowanych w ramach zamówień na usługi spełniające warunki określone w pkt III.1.1) ogłoszenia.
5. W następstwie czynności podjętych przez Zamawiającego, wynikających a art. 26 ust. 3 i art. 26 ust. 4, Wykonawca nie może uzupełnić złożonych informacji o dodatkowe zadanie, które nie zostało wykazane pierwotnie, w celu zwiększenia punktacji w kryteriach selekcji.
6. Ocena spełniania pozostałych warunków dokonana zostanie wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
7. Wykonawcę niezaproszonego do dialogu traktuje się jak wykluczonego
z postępowania.
|
IV 3 2 opis potrzeb |
1. Zamówienie obejmuje:
1) najem fabrycznie nowych, pięciu wielofunkcyjnych urządzeń drukujących;
2) dostawę oprogramowania do urządzeń objętych umową najmu;
3) serwis urządzeń objętych umową najmu;
4) możliwość zakupu urządzeń wraz z przekazaniem praw do korzystania z licencji na oprogramowanie po zakończeniu umowy.
2. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
1) dostarczenia, instalacji i uruchomienia w siedzibie zamawiającego pięciu wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w strukturze IT zamawiającego, w sposób umożliwiający ich użytkowanie bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych czynności, w tym dokonywania dodatkowych zakupów przez zamawiającego;
2) zainstalowania w każdym z najmowanych urządzeń wymaganego oprogramowania;
3) wykonywania w czasie obowiązywania umowy kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń polegającej w szczególności na:
a) wykonywaniu przeglądów technicznych urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną, wymogami określonymi przez producenta i instrukcjami obsługi,
b) dokonywaniu napraw, regulacji oraz kontroli stanu technicznego urządzeń,
c) dostarczaniu i wymianie wszelkich materiałów eksploatacyjnych
(z wyłączeniem papieru), części zamiennych zużywalnych niezbędnych dla prawidłowego i ciągłego funkcjonowania urządzeń,
d) niezwłocznego odbioru od zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych,
e) przeszkolenia wyznaczonych pracowników zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń.
3. Zamówienie będzie realizowane w poszczególnych Oddziałach WFOŚiGW
we Wrocławiu:
a) WFOŚiGW we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu, ul. Kolejowa 8, 58-310 Szczawno Zdrój - 1 urządzenie wielofunkcyjne.
b) WFOŚiGW we Wrocławiu, Oddział w Jeleniej Górze, Pl. Ratuszowy 31/32, 58-500 Jelenia Góra - 2 urządzenia wielofunkcyjne.
c) WFOŚiGW we Wrocławiu, Oddział w Legnicy, ul. Okrzei 16, 59-220 Legnica
- 2 urządzenia wielofunkcyjne.
4. Zamawiający szacuje, że ilość wydruków / kopii w czasie trwania umowy na wszystkich pięciu urządzeniach wyniesie łącznie 370 000 stron A4 czarno białych oraz 230 000 stron A4 kolorowych.
5. Wymagania jakościowe i funkcjonalne dotyczące urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania zostały zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego www.wfosigw.wroclaw. Zamawiający informuje, że mogą one zostać zmienione w wyniku przeprowadzonego dialogu.
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Zamawiający nie przewiduje nagród dla wykonawców, którzy przedstawią rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
- Złożenie przez wykonawców wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu w terminie określonym w pkt IV.4.1. ogłoszenia
- Ocena wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz przekazanie wykonawcom informacji o wynikach spełniania warunków udziału w postępowaniu
i wynikach oceny spełniania tych warunków – w terminie do 7 dni od daty określonej
pkt IV.4.1) ogłoszenia;
- Przekazanie przez wykonawców oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – w terminie 3 dni od daty przekazania informacji o wynikach spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- Ocena wykonawców w zakresie oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – w terminie 11 dni od daty określonej pkt IV.4.1) ogłoszenia;
- Zaproszenie wykonawców do dialogu konkurencyjnego - w terminie do 12 dni od daty określonej pkt IV.4.1) ogłoszenia;
- Prowadzenie dialogu konkurencyjnego oraz przekazanie wykonawcom informacji o zakończeniu dialogu konkurencyjnego - w terminie do 16 dni daty określonej pkt IV.4.1) ogłoszenia;
- Przekazanie wykonawcom zaproszenia do składania ofert wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - w terminie do 19 dni daty określonej pkt IV.4.1) ogłoszenia;
- Składanie ofert przez zaproszonych wykonawców - w terminie 10 dni od daty otrzymania zaproszenia do złożenia oferty;
- Ocena złożonych ofert i wybór oferty najkorzystniejszej - w terminie do 35 dni od daty określonej pkt IV.4.1) ogłoszenia;
- Zawarcie umowy z wybranym wykonawcą
Uwaga! Terminy wskazane w harmonogramie mogą ulec zmianom.
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
zamawiający nie przewiduje podziału dialogu na etapy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z SIWZ
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|