GuidZP400 |
428d2265-6e18-480d-91a2-fccf1ba780b0
|
Biuletyn |
594870-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
|
Regon |
00051417600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Basztowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-156
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 3921 338,
|
Zamawiajacy fax |
12 3921956
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.malopolska.uw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Fundusz Azylu, Migracji i Integracji
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
Przeprowadza wspolnie podmiot list |
nie dotyczy
|
Postepowanie wspolne tresc |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
malopolska.uw.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
malopolska.uw.gov.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie dotyczy
|
Oferty wnioski dostepne |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty w postępowaniu należy złożyć w wersji pisemnej (przesłać lub złożyć pod podanym niżej adresem)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie dotyczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
|
Numer referencyjny |
WL-IV.272.21.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części na jakie podzielony został przedmiot zamówienia
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części na jakie podzielony został przedmiot zamówienia
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie wraz z wniesieniem i montażem mebli biurowych, metalowych oraz foteli i krzeseł na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
nie dotyczy
|
Informacje na temat katalogow |
termin realizacji podany osobno dla części zamówienia
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia w pierwszej części zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają doświadczenie w realizacji dostaw mebli biurowych. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli w ciągu w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. mebli biurowych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda. Przez jedną dostawę należy rozumieć dostawę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku dostaw o wartości mniejszej niż wymagana. Należy załączyć dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza łączenia tego doświadczenia (wykazywania dwóch zamówień wykonanych przez dwa różne podmioty) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji polegania na zasobach innych podmiotów.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców. Oznacza to, że co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu min. 2 zamówień spełniających powyższe wymogi. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, doświadczenie polegające na wykonaniu min. 2 zamówień spełniających powyższe wymogi, musi zostać wykazane dla jednego podmiotu, który będzie realizował dostawy.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
-
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca w pierwszej części, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia przed udzieleniem zamówienia - w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni - aktualnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego oraz brak podstaw do wykluczenia, tj.:
1) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (w pierwszej części zamówienia):
wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (w formie oryginału) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (w formie oryginału). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie wyznaczonym na składanie ofert, Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) formularz oferty, wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz.
4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
5) formularz cenowy, sporządzony na podstawie druku stanowiącego załącznik nr 1A/B/C/D do siwz (w zależności od części na którą składana jest oferta),
6) JEŻELI DOTYCZY - zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przy realizacji zamówienia.
UWAGA!
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza także informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 3 i 4.
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna innego podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże, że spełnia warunki w postępowaniu w wymaganym przez zamawiającego zakresie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 3 i 4 (o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
IV 4 6 |
nie dotyczy
|
IV 4 7 |
nie dotyczy
|
IV 4 8 |
nie dotyczy
|
IV 4 9 |
nie dotyczy
|
IV 4 12 |
nie dotyczy
|
IV 4 13 |
nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
nie dotyczy
|
IV 4 14 |
nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w formie aneksu do umowy z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp, w szczególności w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia, przez jego przedłużenie, ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, związane z niemożliwością przygotowania miejsca dostawy oraz inne niezawinione przez strony przyczyny powodowane na przykład przez siłę wyższą,
b) wydłużenie terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę,
c) zmiany stawki podatku VAT, poprzez dostosowanie do aktualnie obowiązujących przepisów, z tym zastrzeżeniem iż wysokość ryczałtowego wynagrodzenie brutto nie ulegnie zmianie.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Postępowanie unieważnia się w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 i 1 a ustawy Pzp.
2. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|