GuidZP400 |
3395daec-7c8c-4521-8ad3-19f1f1ec9147
|
Biuletyn |
597287-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
|
Regon |
301591815
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jackowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-509
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 410 508, 612 269 228
|
Zamawiajacy fax |
618 410 629
|
Zamawiajacy email |
anna.wojtkowiak@podgik.powiat.poznan.pl, agnieszka.paprzycka-lesnik@podgik.powiat.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.bip.podgik-poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.podgik-poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.podgik-poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oryginał oferty należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18, pokój nr 219
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18, pokój nr 219
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń komputerowych a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu – z podziałem na 7 następujących części: 1. Dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu; 2. Dostawa fabrycznie nowego zintegrowanego komputera typu All-in-One (AiO) do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu; 3. Dostawa licencji Microsoft Windows Server Core do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu. 4. Dostawa fabrycznie nowych wentylatorów na procesory AMD do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu. 5. Dostawa fabrycznie nowych klawiatur ergonomicznych PC do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu. 6. Dostawa fabrycznie nowych dysków do komputerów do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu. 7. Dostawa fabrycznie nowego komputera przenośnego - laptopa do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu.
|
Numer referencyjny |
GKG,GO.2110.7.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń komputerowych a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu – z podziałem na 7 następujących części:
1. Dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 10 szt.;
2. Dostawa fabrycznie nowego zintegrowanego komputera typu All-in-One (AiO) do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 1szt.;
3. Dostawa licencji Microsoft Windows Server Core do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 30 szt.
4. Dostawa fabrycznie nowych wentylatorów na procesory AMD do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 10szt..
5. Dostawa fabrycznie nowych klawiatur ergonomicznych PC do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 10szt..
6. Dostawa fabrycznie nowych dysków do komputerów do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 2 szt..
7. Dostawa fabrycznie nowego komputera przenośnego - laptopa do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 1 szt..
|
Cpv glowny przedmiot |
30214000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie musi być zrealizowane w terminie:
1) Części: I, II, IV, V, VI, VII zamówienia - zamówienia zostaną zrealizowane w terminie do 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy.
2) Część III zamówienia - zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy. Faktyczny termin zależeć będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu dostawy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw, których zakres merytoryczny odpowiada częściom przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 3 SIWZ, Wykonawca winien przedłożyć:
- wykaz wykonanych dostaw (minimum dwie dostawy, których zakres merytoryczny odpowiada częściom przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 5.
Przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty, wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ma obowiązek złożyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, następujące oświadczenia – dotyczy tylko części I, II i VII przedmiotu zamówienia:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych,
b) Oświadczenie Wykonawcy, że firma serwisująca posiada aktualną autoryzację producenta sprzętu,
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz ofertowy – o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 2.
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy);
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. VII ust. 2 SIWZ (jeżeli dotyczy).
5) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 85 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 6. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie.
6) Dla części I, II, VII przedmiotu zamówienia każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) oświadczenie wykonawcy - szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu (należy podać nazwę i symbol oferowanego sprzętu oraz szczegółową konfigurację parametrów technicznych wraz z wymienionymi nazwami i charakterystyką techniczną poszczególnych podzespołów) - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 1a dla części I, Załącznik nr 1b dla części II, Załącznik nr 1g dla części VII,
b) Certyfikat ISO9001 dla sprzętu,
c) Deklarację zgodności CE,
d) Certyfikat TCO - dla monitora – tylko dla części I i II,
e) Certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej, EnergyStar zgodny z normą 6.1, wystarczy oświadczenie producenta zestawu
f) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej, wystarczy oświadczenie producenta zestawu,
g) Raport badawczy wystawiony przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą lub oświadczenie producenta o spełnianiu norm w zakresie: Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie: 21 dB dla części I przedmiotu zamówienia, 20 dB dla części II i VII przedmiotu zamówienia,
h) link strony z dostępem do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera.
7) Dla części III-VI przedmiotu zamówienia każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) oświadczenie wykonawcy - szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu/licencji (należy podać nazwę i symbol oferowanego sprzętu oraz szczegółową konfigurację parametrów technicznych wraz z wymienionymi nazwami i charakterystyką techniczną poszczególnych podzespołów) - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, odpowiednio Załączniki nr 1c, 1d, 1e, 1f.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a zmiany nie są zmianami istotnymi w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy
|
IV 4 4 data |
2017-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, z zastrzeżeniem uwzględnionym w zapisach specyfikacji ilościowo-jakościowej (załącznik nr 1 do SIWZ) dotyczącej:
1) komputerów stacjonarnych - w zakresie systemu operacyjnego oraz aplikacji Office,
2) komputera zintegrowanego typu All-in-One (AiO) - w zakresie systemu operacyjnego oraz aplikacji Office
3) licencji Microsoft Windows Server Core,
4) komputera przenośnego – laptopa - w zakresie systemu operacyjnego oraz aplikacji Office.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Uwaga: w przypadku, jeżeli suma cen najkorzystniejszych ofert na poszczególne części zamówienia przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie całości zamówienia, przyjęte zostaną do realizacji części zamówienia wg następującej kolejności: 1. Część I przedmiotu zamówienia, 2. Część III przedmiotu zamówienia, 3. Część IV przedmiotu zamówienia, 4. Część V przedmiotu zamówienia, 5. Część VI przedmiotu zamówienia, 6. Część VII przedmiotu zamówienia, 7. Część II przedmiotu zamówienia.
|