Dostawa mebli i wyposażenia do Laboratorium Mikrobiologicznego i Metabolomiki na rzecz projektu: Regionalne Centrum Badań i Transferu Wiedzy Żywność dla Zdrowia. Inwestycja w aparaturę badawczą tworzącą powiązania kooperacyjne pomiędzy jednostką naukowo-badawczą a przedsiębiorstwami - etap II, realizowanego w ramach programu RPO WiM, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.1.3 Umowa nr UDA-RPWM WND-RPWM.01.01.03-28-003;12 z dn. 29.08.2012r dla IRZiBŻ PAN w Olsztynie.

Data publikacji 2012-12-11
Data zakończenia 2012-12-19 12:00:00
Instytucja Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble laboratoryjne,
  • Stoły laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 503548 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 391800007, 391810004, 391412004, 391411003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do Laboratorium Mikrobiologicznego i Metabolomiki w Instytucie Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie. Zamówienie nie zostało podzielone na Części.

A. Wyposażenie Laboratorium Mikrobiologicznego:
a) Pomieszczenie 221 - Dygestorium 1500 - szt. 1; Laboratoryjny stół przyścienny ze stanowiskiem do mycia - szt. 1; Laboratoryjny stół wyspowy z nadstawką - szt. 1; Laboratoryjny stół przyścienny kątowy-kombinowany - szt. 1; Szafka wisząca 0600 - szt. 5; Laboratoryjny stół przyścienny kątowy - szt. 1; Regał wiszący 0600 - szt. 1; Taboret laboratoryjny wysoki z oparciem - szt. 2; Taboret laboratoryjny wysoki - szt. 2; Taboret laboratoryjny niski - szt. 1;
b) Pomieszczenie 229 - Dygestorium 1200 - szt. 1; Laboratoryjny stół przyścienny ze stanowiskiem do mycia - szt. 1; Laboratoryjny stół przyścienny kątowy-kombinowany - szt. 1; Szafka wisząca 0600 - szt. 2; Taboret laboratoryjny wysoki z oparciem - szt. 2; Taboret laboratoryjny wysoki - szt. 3;
c) Pomieszczenie 218 - Szafka Laboratoryjna odzieżowa 0300 - szt. 1; Szafka dygestoryjna do przechowywania odczynników - szt. 1; Laboratoryjny stół przyścienny - szt. 1; Laboratoryjny stół przyścienny kątowy - szt. 1; Szafka wisząca 0600 - szt. 4; Okap laboratoryjny - szt. 4; Stelaż nastołowy laboratoryjny 0700 - szt. 4; Stelaż nastołowy laboratoryjny 0300 - szt. 4; Taboret laboratoryjny wysoki - szt. 2;
d) Pomieszczenie 119 - Szafa laboratoryjna przeszklona 0630 - szt. 1; Regał laboratoryjny 0600 - szt. 1; Szafa laboratoryjna przeszklona 0900 - szt. 2; Laboratoryjny stół przyścienny - szt. 2; Regał laboratoryjny 1450 - szt.1; Taboret laboratoryjny wysoki - szt. 2; Taboret laboratoryjny niski z oparciem - szt. 2;
e) Koszt transportu i montażu mebli i dygestorium wraz z przyłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej, wodno kanalizacyjnej i wentylacyjnej pokrywa firma dostarczająca produkty
f) Cena podana w ofercie powinna zawierać wyszczególnione ceny cząstkowe na poszczególne zestawy mebli wraz z ceną transportu i montażu.
g) Kolorystyka mebli - szary lub niebieski

B. Wyposażenie Laboratorium Metabolomiki:
a) Pomieszczenie 204 - Dygestorium - szt. 2; Szafa do przechowywania butli z azotem - szt. 2; Laboratoryjny stół wyspowy z nadstawką i stanowiskiem do mycia - szt. 1; Laboratoryjny stół wyspowy z nadstawką - szt. 1; Laboratoryjny stół przyścienny bez nadstawki - szt. 2; Szafka wisząca 0900 - szt. 2; Szafka wisząca 0600 - szt. 2; Blat - Ceramika lita wielko-gabarytowa z podniesionym obrzeżem na podłożu żelbetonowym - szt. 1; Prysznic bezpieczeństwa nad drzwiami - szt. 1; Szafa do przechowywania odczynników - szt. 1; Regał magazynowy - szt. 3; Szafa laboratoryjna z nadstawką 0800 - szt. 2; Szafa laboratoryjna 600 - szt. 1; Laboratoryjny stół przyścienny - szt. 1;
b) Pomieszczenie 207 - Laboratoryjny stół przyścienny kątowy-kombinowany - szt. 1; Laboratoryjny stół przyścienny ze stanowiskiem do mycia - szt. 1; Ramię odciągowe - szt. 4; Stół laboratoryjny jezdny - szt. 5; Biurko laboratoryjne - szt. 1; Półka naścienna pod drukarkę - szt. 1; Taboret laboratoryjny wysoki z oparciem - szt. 10; Stół jezdny z blatem ze stali KO - szt. 2;
c) Koszt transportu i montażu mebli i dygestorium wraz z przyłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej, wodno kanalizacyjnej i wentylacyjnej pokrywa firma dostarczająca produkty
d) Cena podana w ofercie powinna zawierać wyszczególnione ceny cząstkowe na poszczególne zestawy mebli wraz z ceną transportu i montażu.
e) Kolorystyka mebli - niebieski

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Podanie nazw, znaków towarowych lub pochodzenia mebli lub dygestorium wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia ma na celu określenie ich cech technicznych i jakościowych, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, może zaoferować meble i wyposażenie o parametrach wyższych lub rozwiązaniach technologicznych lepszych, w tym korzystniejszych dla środowiska. Udowodnienie rozwiązania równoważnego lub lepszego leży po stronie Wykonawcy i musi mieć odzwierciedlenie w załączonych do oferty materiałach producenta.

Dodatkowe wymagania:
1. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy i montażu mebli i wyposażenia bezpośrednio do Laboratorium Mikrobiologicznego(pokoje: 221, 229, 218, 119) i Laboratorium Metabolomiki (pokoje: 204, 207) w siedzibie Zamawiającego, wskazanego w umowie.
2. Meble i wyposażenie powinny być produktami wysokiej jakości, muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów użytkowanie, nieuszkodzone, wolne od wad materiałowych i prawnych.
3. Meble i wyposażenie musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagania i normy określone w opisach technicznych.
4. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej na terenie budynku Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk przy ul. Tuwima 10 w Olsztynie, celem sprawdzenia zapoznania się z układem Laboratorium Mikrobiologicznego i Laboratorium Metabolomiki, jego lokalizacją, sugerowanym przez Zamawiającego miejscem montażu mebli i wyposażenia. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej na terenie Instytutu, z zachowaniem formy pisemnej - dopuszcza się przekazanie informacji faxem.: 89 5240124 lub e-mailem: a.szymkiewicz@pan.olsztyn.pl lub k.szerejko@pan.olsztyn.pl.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy i montażu.
6. Okres gwarancji na meble i wyposażenie nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Warunki gwarancji został zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 5 do siwz.
7. Po dostarczeniu i montażu w siedzibie Zamawiającego mebli i wyposażenia, powinny być one gotowe do użytkowania i poprawnej, bezkolizyjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów w załączniku nr 1 - specyfikacja. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia użytkowania i prawidłowej pracy konieczne było instalowanie dodatkowych elementów (urządzeń), w późniejszym czasie, szczególnie za dodatkową opłatą.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonych mebli i wyposażenia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk
Ulica ul. Tuwima 10
Nr domu 10
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-747
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 089 5234692
Fax 089 5234693
Internet www.pan.olstyn.pl
Regon 00128934000000
E-mail przetargi@pan.olsztyn.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa Jednostka Naukowa
Rodzaj zam inny Państwowa Jednostka Naukowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 01/03/2013
Wadium Zamawiający nie ustanawia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Potencjał Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wymagane złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oferowane meble muszą być wykonane zgodnie z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, dotyczącymi mebli laboratoryjnych oraz posiadać atest higieny. 1. Dokument potwierdzający, że dostarczone meble wykonane zostaną przez wykonawcę posiadającego aktualny certyfikat PN EN ISO 9001:2009 w zakresie projektowania, montażu i serwisu mebli i urządzeń laboratoryjnych i medycznych. 2. Certyfikat lub Świadectwo z badań - dotyczący dostarczanych mebli -przeprowadzonych w oparciu o normy PN-EN 13 150:2004, PN-EN 14056:2005, PN-EN 14 727:2006 wystawionych przez niezależną instytucję uprawnioną do przeprowadzania tego typu badań. 3. Atest higieniczny na dostarczane blaty laboratoryjne z ceramiki litej wielkogabarytowej na podłożu z płyty wiórowej laminowanej - wystawiony przez uprawnioną do tego typu badań niezależną instytucję. 4. Atest higieniczny na dostarczane blaty laboratoryjne z ceramiki litej wielkogabarytowej na podłożu żelbetowym - wystawiony przez uprawnioną do tego typu badań niezależną instytucję 5. Atest higieniczny na płytę wiórową melaminową z której wykonywane będą meble w zakresie grubości 6.0 - 40.0 mm. 6. Świadectwo Jakości zdrowotnej na dostarczane blaty z konglomeratu kwarcowo - granitowego wystawione przez niezależną uprawniona do tego typu badan instytucję.
Inne dokumenty a) formularze: specyfikacji - załącznik nr 1, oferty - załącznik nr 2, b) dokumenty wymienione w rozdziale IX SIWZ, Wykonawcy zagraniczni z uwzględnieniem opisu dokumentów w rozdziale X SIWZ, c) wypełnione załączniki nr 3, 4 do SIWZ e)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, o ile ofertę składa pełnomocnik. f)umowa spółki cywilnej - jeżeli dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących: 1. dla zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia: -ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej; 2. dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególności: -niedostępność na rynku urządzenia wskazanego w dokumentacji przetargowej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku urządzenia. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określone w specyfikacji - załącznik nr 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji sprzętu zaoferowanego; wypełnioną specyfikację na nowy sprzęt (załącznik nr 1) wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów.; -pojawieniem się na rynku urządzenia nowszej generacji (bądź w nowszej technologii) pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określono w specyfikacji - załącznik nr 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o rozpoczęciu i prowadzeniu produkcji urządzeń nowej generacji lub nowej technologii; wypełnioną specyfikację na nowy sprzęt (załącznik nr 1) wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów.; 3. dla pozostałych zmian: -zmiana sposobu dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 4. nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami. 5. Zmiany treści umowy, określonych w pkt. 1 - 3, pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://www.pan.olsztyn.pl/bip/
Adres uzyskania siwz Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ul. Bydgoska 7; 10-243 Olsztyn pokój B25
Data składania wniosków 19/12/2012
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ul. Bydgoska 7; 10-243 Olsztyn pokój B25
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Regionalne Centrum Badań i Transferu Wiedzy Żywność dla Zdrowia. Inwestycja w aparaturę badawczą tworzącą powiązania kooperacyjne pomiędzy jednostką naukowo-badawczą a przedsiębiorstwami - etap II, realizowanego w ramach programu RPO WiM, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.1.3 Umowa nr UDA- RPWMUDA-RPWM WND-RPWM.01.01.03-28-003;12 z dn. 29.08.2012r dla IRZiBŻ PAN w Olsztynie.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)