Przetarg nieograniczony na usługę świadczenia dostępu do systemu usług terminalowych

Data publikacji 2017-12-15
Data zakończenia 2017-12-22 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Usługi przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633513-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723180007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest stała usługa świadczenia dostępu do systemu usług terminalowych na okres 36 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia jest wyszczególniony w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca powinien złożyć ofertę wraz z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 oraz załącznikami 2 od specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f360743-70a7-4d73-b78f-4a447230a55b
Biuletyn 633513-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
Regon 28861000000
Zamawiajacy adres ulica M. Skłodowskiej - Curie
Zamawiajacy adres numer domu 24A
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-276
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 831 83 88
Zamawiajacy fax 85 831 86 91
Zamawiajacy email zamowienia@poczta-usk.pl
Adres strony url www.usk.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.usk.bialystok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usk.bialystok.pl
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na usługę świadczenia dostępu do systemu usług terminalowych
Numer referencyjny 91/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest stała usługa świadczenia dostępu do systemu usług terminalowych na okres 36 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia jest wyszczególniony w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca powinien złożyć ofertę wraz z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 oraz załącznikami 2 od specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 72318000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty, które Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. 2. Podpisane przez Wykonawcę Załączniki nr 2 do SIWZ. 3. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ. 5. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2). Oświadczenia i dokumentów, które wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we Wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas reakcji na zgłoszenie serwisowe
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Uruchomienie usługi od dnia podpisania umowy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)