Dostawy cukru

Data publikacji 2017-12-15
Data zakończenia 2017-12-22 00:00:00
Instytucja Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633442-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia: Dostawy cukru.
1. Cukier biały w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 80000 opakowań. CPV: 15831200-4.
2. Cukier waniliowy w opakowaniu 30g-40g, ilość szacunkowa 5000 opakowań. CPV:15831000-2.
3. Kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
1) 15831200-4 cukier biały,
2) 15831000-2 cukier.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub rozwiązań równoważnych.
7. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
8. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy po uzyskaniu zgody od zamawiającego).
10. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie:
1) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1;
2) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4;
3) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8;
4) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27;
5) Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4;
6) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22;
7) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17;
8) Zakładu Karnego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46;
9) Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53;
10) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10;
11) Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276;
12) Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo;
13) Oddziału Zewnętrznego w Czersku, ul. Dworcowa 29, Czersk;
14) Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie, gm. Sicienko.
11. Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, nie mniej niż 3 razy w tygodniu, w godz. 8:00-12:00.
12. Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e0a6e97e-092e-4dfb-b1ac-9c65f2c820de
Biuletyn 633442-N-2017
Zamawiajacy nazwa Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA
Regon 22115068800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kurkowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 728 70 00
Zamawiajacy fax 58 728 70 01
Zamawiajacy email e.wierzbicka@igbbaltica.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.igbbaltica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny igb
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy cukru
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia: Dostawy cukru. 1. Cukier biały w opakowaniu 1 kg, ilość szacunkowa 80000 opakowań. CPV: 15831200-4. 2. Cukier waniliowy w opakowaniu 30g-40g, ilość szacunkowa 5000 opakowań. CPV:15831000-2. 3. Kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 1) 15831200-4 cukier biały, 2) 15831000-2 cukier. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub rozwiązań równoważnych. 7. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 8. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem przydatności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy po uzyskaniu zgody od zamawiającego). 10. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: 1) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1; 2) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4; 3) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8; 4) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27; 5) Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4; 6) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22; 7) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17; 8) Zakładu Karnego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46; 9) Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53; 10) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10; 11) Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276; 12) Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo; 13) Oddziału Zewnętrznego w Czersku, ul. Dworcowa 29, Czersk; 14) Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie, gm. Sicienko. 11. Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, nie mniej niż 3 razy w tygodniu, w godz. 8:00-12:00. 12. Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe:
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe:
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe:
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. a) W przypadku wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. dokument składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w formie oryginału oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego; 5) zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3; 7) dopisania do § 5 pkt 1 ppkt 1 magazynu zlokalizowanego w OZ w Chełmnie, ul. 22 stycznia 3a.
IV 4 4 data 2017-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria 60% cena
Znaczenie 0,00
  
Kryteria 40%termin real.rekl.
Znaczenie 0,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)