Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSiR, w roku 2018.
Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje formularzy cenowych dla części na które składa ofertę, pominięcie pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ.
I część: sukcesywne dostawy produktów mięsnych i wędlin, do restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ,
KOD CPV:
15130000-8 produkty mięsne
15110000-2 mięso
15131130-5 wędliny
II część: sukcesywne dostawy warzyw i owoców, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ,
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia na dostawę warzyw i owoców, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 1 lodówka o pojemności 750 l, które na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia.
KOD CPV:
15300000-1 owoce warzywa i inne produkty
III część: sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 3 do SIWZ,
KOD CPV:
15511000-3 mleko
15500000-3 przetwory mleczne
IV część: sukcesywne dostawy napojów alkoholowych i piwa, dla:
a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, oraz Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi- załącznik nr 4 do SIWZ,
KOD CPV:
15910000-0 destylowane napoje alkoholowe
15930000-6 wina
15960000-5 piwo słodowe
15961000-2 piwo
V część: sukcesywne dostawy napojów bezalkoholowych, dla:
a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98
b) Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a,
c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1,
d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Chwiałkowskiego 34, zgodnie z załączonym formularzam cenowym- załącznik nr 5 do SIWZ,
KOD CPV:
15980000-1 napoje bezalkoholowe
15981000-8 wody mineralne
15982100-6 soki ze świeżych owoców
VI część: sukcesywne dostawy ryb, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 6 do SIWZ,
KOD CPV:
03311000-2 ryby
- VII część: sukcesywne dostawy przetworów, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 7 do SIWZ,
KOD CPV:
15330000-0 przetworzone owoce i warzywa
15331135-2 grzyby przetworzone
- VIII część: sukcesywne dostawy mrożonek, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 8 do SIWZ,
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia na dostawę mrożonek, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 5 sztuk zamrażarek o pojemności 280 dm³ każda, które na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia.
KOD CPV:
15331170-9 warzywa mrożone
15896000-5 produkty głęboko zamrożone
- IX część: sukcesywne dostawy przypraw, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 9 do SIWZ,
KOD CPV:
15870000-7 przyprawy i przyprawy korzenne
- X część: sukcesywne dostawy artykułów suchych, dla:
a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98,
b) Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a,
c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1,
d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Chwiałkowskiego 34, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 10 do SIWZ,
KOD CPV:
15861000-1 kawa
15863000-5 herbata
15613311-1 płatki kukurydziane
15612200-3 mąki zbożowe
15613310-4 gotowe zboża śniadaniowe
15613310-4 ryż
Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części zamówienia.
Oferowane artykuły spożywcze i towary winny spełniać aktualne polskie normy oraz być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać aktualny termin przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu, wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie ( tego samego dnia lub w dniu następnym max 24 godziny od złożenia zamówienia), również w soboty do magazynu Oddziału, który dokonał zamówienia lub w inne miejsce wskazane przez Kierownika zamawiającego Oddziału.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionego towaru w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od zapotrzebowania. |
GuidZP400 |
e73a13f4-023e-4d42-9ead-378808267ea0
|
Biuletyn |
634201-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chwiałkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61553
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 357 901
|
Zamawiajacy fax |
618 334 651
|
Zamawiajacy email |
zp@posir.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.posir.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.posir.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chwiałkowskiego 34,61-553 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSiR, w roku 2018.
|
Numer referencyjny |
DT.212.57.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Oddziałów POSiR, w roku 2018.
Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje formularzy cenowych dla części na które składa ofertę, pominięcie pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ.
I część: sukcesywne dostawy produktów mięsnych i wędlin, do restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ,
KOD CPV:
15130000-8 produkty mięsne
15110000-2 mięso
15131130-5 wędliny
II część: sukcesywne dostawy warzyw i owoców, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ,
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia na dostawę warzyw i owoców, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 1 lodówka o pojemności 750 l, które na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia.
KOD CPV:
15300000-1 owoce warzywa i inne produkty
III część: sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 3 do SIWZ,
KOD CPV:
15511000-3 mleko
15500000-3 przetwory mleczne
IV część: sukcesywne dostawy napojów alkoholowych i piwa, dla:
a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, oraz Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi- załącznik nr 4 do SIWZ,
KOD CPV:
15910000-0 destylowane napoje alkoholowe
15930000-6 wina
15960000-5 piwo słodowe
15961000-2 piwo
V część: sukcesywne dostawy napojów bezalkoholowych, dla:
a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98
b) Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a,
c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1,
d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Chwiałkowskiego 34, zgodnie z załączonym formularzam cenowym- załącznik nr 5 do SIWZ,
KOD CPV:
15980000-1 napoje bezalkoholowe
15981000-8 wody mineralne
15982100-6 soki ze świeżych owoców
VI część: sukcesywne dostawy ryb, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 6 do SIWZ,
KOD CPV:
03311000-2 ryby
- VII część: sukcesywne dostawy przetworów, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 7 do SIWZ,
KOD CPV:
15330000-0 przetworzone owoce i warzywa
15331135-2 grzyby przetworzone
- VIII część: sukcesywne dostawy mrożonek, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 8 do SIWZ,
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia na dostawę mrożonek, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 5 sztuk zamrażarek o pojemności 280 dm³ każda, które na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia.
KOD CPV:
15331170-9 warzywa mrożone
15896000-5 produkty głęboko zamrożone
- IX część: sukcesywne dostawy przypraw, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 9 do SIWZ,
KOD CPV:
15870000-7 przyprawy i przyprawy korzenne
- X część: sukcesywne dostawy artykułów suchych, dla:
a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98,
b) Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a,
c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1,
d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Chwiałkowskiego 34, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 10 do SIWZ,
KOD CPV:
15861000-1 kawa
15863000-5 herbata
15613311-1 płatki kukurydziane
15612200-3 mąki zbożowe
15613310-4 gotowe zboża śniadaniowe
15613310-4 ryż
Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części zamówienia.
Oferowane artykuły spożywcze i towary winny spełniać aktualne polskie normy oraz być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać aktualny termin przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu, wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie ( tego samego dnia lub w dniu następnym max 24 godziny od złożenia zamówienia), również w soboty do magazynu Oddziału, który dokonał zamówienia lub w inne miejsce wskazane przez Kierownika zamawiającego Oddziału.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionego towaru w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od zapotrzebowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, co najmniej 1 dostawę o wartości w ciągu roku minimum:
dla części I- 70 000,00 zł brutto, produktów mięsnych i wędlin,
dla części II – 50 000,00 zł brutto, warzyw i owoców,
dla części III- 40 000,00 zł brutto, mleka i przetworów mlecznych,
dla części V – 40 000,00 zł brutto, napojów bezalkoholowych,
dla części VI- 15 000,00 zł brutto, ryb,
dla części VII – 10 000, 00 zł brutto, przetworów owocowo- warzywnych,
dla części VIII- 10 000, 00 zł brutto , artykułów mrożonych,
dla części IX – 5 000,00 zł brutto, przypraw,
dla części X- 20 000, 00 zł brutto artykułów spożywczych w tym kawy, herbaty,
z załączeniem dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie.
W przypadku dostawy wykonywanej (tj. rozpoczętej, a nie zakończonej) na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia będzie zaliczona wyłącznie jej zrealizowana część. Tylko wartość tej części może być przez Wykonawcę wskazana na poczet wymaganej, dla celów wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, łącznej wartości dostawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów składa powyższy dokument dotyczący tych podmiotów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) Wykazu dostaw, załącznik nr 12 do SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzacz których dostawy te zostały wykonane.
3) Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich. W celu oceny, czy Wykonawca, polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda dokumentów,w szczególności zobowiązania, które określają: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionego towaru w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od zapotrzebowania.
|
IV 4 4 data |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy produktów mięsnych i wędlin, do restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15130000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy produktów mięsnych i wędlin, do restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ,
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia na dostawę warzyw i owoców, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 1 lodówka o pojemności 750 l, które na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15511000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy napojów alkoholowych i piwa, dla: a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15910000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy napojów alkoholowych i piwa, dla: a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, oraz Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi- załącznik nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy napojów bezalkoholowych, dla: a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98 b) Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15980000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy napojów bezalkoholowych, dla: a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98 b) Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1, d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Chwiałkowskiego 34, zgodnie z załączonym formularzam cenowym- załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy ryb, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03311000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy ryb, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy przetworów, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15330000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy przetworów, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 7 do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy mrożonek, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy mrożonek, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 8 do SIWZ, Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia na dostawę mrożonek, zapewni do użytkowania przez Zamawiającego nieodpłatnie, przez cały okres trwania umowy, minimum 5 sztuk zamrażarek o pojemności 280 dm³ każda, które na swój koszt i niebezpieczeństwo dostarczy i zamontuje w miejscu realizacji zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy przypraw, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15870000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy przypraw, dla restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 9 do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy artykułów suchych, dla: a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98, b) Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15861000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy artykułów suchych, dla: a) restauracji „RYCERSKA” znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98, b) Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, os. Piastowskie 106 a, c) Młodzieżowego Ośrodka Sportowego w Poznaniu, ul. Gdańska 1, d) Dyrekcji POSiR w Poznaniu, ul. Chwiałkowskiego 34, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr 10 do SIWZ,
|
| |