Różne produkty spożywcze

Data publikacji 2017-12-19
Data zakończenia 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Brzesko
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634373-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Produkty spożywcze będące przedmiotem umowy mają być dobrej jakości, świeże, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi, oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu, w zależności od rodzaju asortymentu.
2.Produkty spożywcze należy dostarczać w zamkniętych i nie uszkodzonych opakowaniach , które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu.
3..Produkty spożywcze dostarczać należy pierwszego gatunku ,niezabrudzone mechanicznie, spełniające
wymagania jakościowe, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia
( produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące- data liczona od daty dostarczenia towaru).
4.Produkty spożywcze dostarczane będą do magazynu spożywczego, środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości.
4.Dostawa produktów spożywczych odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP w odpowiednich opakowaniach, w sposób zapobiegającymi utracie walorów smakowych i odżywczych .
5.Produkty spożywcze należy dostarczać w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy).
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3ab529b-52e4-40ec-a43d-3878e2bae19a
Biuletyn 634373-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Brzesko
Zamawiajacy kod pocztowy 32800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy fax 146 621 155
Zamawiajacy email ZOZ.brzesko@pro.onet.pl.
Adres strony url www.spzoz-brzesko.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-brzesko.pl ( Zamówienia Publiczne)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-brzesko.pl (Zamówienia Publiczne)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą,kurerem lub dostarczyć osobiscie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku ul.Kosciuszki 68 ,32-800 Brzesko ,Dział Zamówień Publicznycvh pokój 386
Nazwa nadana zamowieniu Różne produkty spożywcze
Numer referencyjny DZP-271-31/17
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Produkty spożywcze będące przedmiotem umowy mają być dobrej jakości, świeże, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi, oraz okresem przydatności do spożycia dla danego produktu, w zależności od rodzaju asortymentu. 2.Produkty spożywcze należy dostarczać w zamkniętych i nie uszkodzonych opakowaniach , które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informację w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu. 3..Produkty spożywcze dostarczać należy pierwszego gatunku ,niezabrudzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia ( produkty sypkie i przyprawy min. 3 miesiące- data liczona od daty dostarczenia towaru). 4.Produkty spożywcze dostarczane będą do magazynu spożywczego, środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej ich jakości. 4.Dostawa produktów spożywczych odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP w odpowiednich opakowaniach, w sposób zapobiegającymi utracie walorów smakowych i odżywczych . 5.Produkty spożywcze należy dostarczać w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy). 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr: 4 do niniejszej SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr: 4 do niniejszej SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) posiadają aktualny wpis do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp. 2) złożą oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr: 3 do niniejszej specyfikacji.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.6.1.1) i 6.2,1), wykonawca może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 6.3, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt.6.3.1). Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171 z późn. zm.); Zamawiający może wykluczyć z postępowania wykonawcę jeżeli zajdą okoliczności wskazane w art.24 ust.5.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp tj. zwiększenia wartości umowy do wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie, poprzez dokupienie asortymentu objętego niniejszą umową. Zmiana umowy nastąpi po zawarciu stosownego aneksu do umowy
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)