Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – 2018 rok – pakiety.

Data publikacji 2017-12-19
Data zakończenia 2017-12-27 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 50
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633664-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151311006, 153300000, 158110006, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – 2018 rok – pakiety.
Pakiet nr 1 - garmażerka - załącznik nr 4.1
Pakiet nr 2 - art. pakowane - załącznik nr 4.2
Pakiet nr 3 - mięso, wędliny - załącznik nr 4.3
Pakiet nr 4 - mrożone - załącznik nr 4.4
Pakiet nr 5 - pieczywo - załącznik nr 4.5
Pakiet nr 6 - warzywa i owoce - załącznik nr 4.6
2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Adres dostaw: Szkoła Podstawowa nr 50 ul. Czeska 38, 51-113 Wrocław
4. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.5 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0dca3345-320a-4e36-b064-d7bae2a7cbaa
Biuletyn 633664-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 50
Regon 100290000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czeska
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51113
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 798 43 54
Zamawiajacy email kierownik@sp50.wroclaw.pl
Adres strony url http://sp50.wroclaw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy DOTYCZY SEKCJI I.1) E-MAIL - WSZELKIE ZAPYTANIA PROSZĘ KIEROWAĆ NA ADRES: tgg27@wp.pl
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła Podstawowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://sp50.wroclaw.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sp50.wroclaw.pl/
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 50 ul. Czeska 38, 51-113 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – 2018 rok – pakiety.
Numer referencyjny 1/SP/D/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych – 2018 rok – pakiety. Pakiet nr 1 - garmażerka - załącznik nr 4.1 Pakiet nr 2 - art. pakowane - załącznik nr 4.2 Pakiet nr 3 - mięso, wędliny - załącznik nr 4.3 Pakiet nr 4 - mrożone - załącznik nr 4.4 Pakiet nr 5 - pieczywo - załącznik nr 4.5 Pakiet nr 6 - warzywa i owoce - załącznik nr 4.6 2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 4 opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Adres dostaw: Szkoła Podstawowa nr 50 ul. Czeska 38, 51-113 Wrocław 4. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Załącznik nr 4.1-4.5 Opis Przedmiotu Zamówienia, potwierdzając spełnienie wymogów Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 31.12.2018 lub do terminu, w którym zostanie wyczerpana kwota brutto przeznaczona na realizacje zamówienia w danym pakiecie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 1.2. W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 3.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (jeżeli Wykonawca jest podmiotem krajowym Zamawiający samodzielnie pobierze dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych) 3.2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 3.1. niniejszego rozdziału i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. 3.3. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.4. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca przedstawia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca wraz z ofertą przedkłada opis przedmiotu zamówienia (w zależności od wybranego przez siebie pakietu) w zakresie pakietu nr 1-5 pozwalającego stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia charakteryzując go wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu poprzez podanie producenta – odpowiednio wypełniony i podpisany Załącznik nr 4.1-4.5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi się składać z: 7.1. oświadczenia i dokumentu/-ów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 i 2 SIWZ (w tym odpowiednio wypełniony i podpisany Załącznik nr 4.1-4.5 do SIWZ); 7.2. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 7.3. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 3 SIWZ); 7.4. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 8 SIWZ). Wykonawca wraz z ofertą przedkłada opis przedmiotu zamówienia (w zależności od wybranego przez siebie pakietu) w zakresie pakietu nr 1-5 pozwalającego stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia charakteryzując go wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu poprzez podanie producenta – odpowiednio wypełniony i podpisany Załącznik nr 4.1-4.5 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: - podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; - zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; - w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; - w przypadku niewyczerpania całości przedmiotu umowy i maksymalnego wynagrodzenia w terminie jej zawarcia, możliwość przedłużenia terminu realizacji dostawy o maksymalnie 6 miesięcy.
IV 4 4 data 2017-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - garmażerka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 - garmażerka
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - art. pakowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 - art. pakowane
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - mięso, wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 - mięso, wędliny
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 - mrożone
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 - pieczywo
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 - owoce i warzywa
  

Criterion

Kryteria cena brutto za całość przedmiotu zamówienia
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)