GuidZP400 |
9ba702dc-4ca7-400a-85e3-d34afb95d635
|
Biuletyn |
633646-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
|
Regon |
27621529300014
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dworcowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pilchowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44145
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 331 99 03
|
Zamawiajacy fax |
32 331 99 08
|
Zamawiajacy email |
szpital@szpital-pilchowice.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-pilchowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-pilchowice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-pilchowice.pl , www.propublico.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie osobiście, lub za pomocą operatora pocztowego, kuriera w sekretariacie Szpitala
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach, 44-145 Pilchowice, ul. Dworcowa 31, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy posiłków dla pacjentów Szpitala w Pilchowicach postępowanie II
|
Numer referencyjny |
18/ZP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy posiłków, w zakres zamówienia wchodzi:
a) przygotowanie i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc im. św. Józefa w Pilchowicach
b) doposażenie kuchenki oddziałowej w 2 wózki bemarowe do dystrybucji posiłków 1 szt. 2x1/1 GN oraz 1 szt. 3x1/1 GN (opis sprzętu znajduje się w Załączniku nr 1). Sprzęt do dystrybucji należy dostarczyć do Zamawiającego do 30.01.2018r. Po zakończeniu umowy bemary zostaną przekazane Wykonawcy.
Zamawiający żywienie chorych opiera na następujących dietach:
a) Dieta podstawowa.
b) Dieta łatwo strawna.
c) Dieta łatwo strawna z ograniczeniem tłuszczu
d) Dieta łatwo strawna z ograniczeniem substancji pobudzających wydzielanie soku żołądkowego.
e) Dieta łatwo strawna papkowata.
f) Dieta łatwo strawna płynna.
g) Dieta łatwo strawna płynna wzmocniona.
h) Dieta do żywienia przez sondę.
i) Dieta bogatobiałkowa.
j) Dieta z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów.
k) Dieta wysokokaloryczna.
l) Dieta niskokaloryczna 1200; 1500 kcal.
m) Dieta niskocholesterolowa
n) Dieta niskopurynowa.
o) Dieta niskosodowa.
Zamawiający dopuszcza wystąpienie innych diet wyżej nie wymienionych, w przypadku specjalnych zaleceń lekarskich (np. dieta bezmleczna, niskobiałkowa, bezglutenowa, wegetariańska). Diety te będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie zaleceń specjalisty ds. żywienia Zamawiającego.
Szczegóły, opisy gramaturę posiłków, opis bemaru zawiera Szczegółowy Opis Zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15894220-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem decyzji lub inny dokumentu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą zakład, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność, w zakresie przygotowywania posiłków od surowca do gotowej potrawy, w rozumieniu ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże się posiadaniem Polisy OC w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 250 000. zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki przynajmniej dwie usługi kompleksowego przygotowania, dostarczania posiłków dla placówek lecznictwa zamkniętego, realizowanego nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował niezbędnymi do wykonania usługi środkami technicznymi, w okresie przewidzianym na realizację zamówienia. Wymagane jest wykazanie dysponowania minimum następującymi środkami: - min. 2 środki transportowe (samochody) posiadające decyzje lub inne dokumenty Inspekcji Sanitarnej na przewóz żywności, - kuchnia do przygotowywania gorących posiłków posiadająca decyzje lub inne dokumenty Inspekcji Sanitarnej dopuszczające jej działalność,3. - kuchnię awaryjną.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysonował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min.: dietetykiem lub dietetykami - doświadczenie jednej osoby minimum 2 lata w sporządzaniu jadłospisów dla placówek medycznych.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:
1. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
2. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
3. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.,
4. Wykaz wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
5. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
6. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. (jeśli dotyczy)
7. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (jeśli dotyczy)
8. do oferty Wykonawca winien dołączyć pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
1. Dopuszczalne są zmiany (w formie aneksu do umowy) wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 umowy w przypadku wystąpienia zmian przepisów wskazanych w art., 142 ust. 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
- stawki podatku od towarów i usług (wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy się nie zmieni, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów),
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 pkt. 1 umowy obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1.
|
IV 4 4 data |
2017-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|