1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych łącznie z dostawą tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy drukarek i kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy.
Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:
przeglądy okresowe,
regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład drukarek i kserokopiarek.
Całkowita ilość drukarek do konserwacji - 208 szt.
Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 46 szt.
Planowana ilość tonerów do drukarek - 2 317 szt.
Planowana ilość tonerów do kserokopiarek - 610 szt.
Całkowita ilość taśm do drukarek - 20 szt.
Całkowita ilość tuszy do drukarek - 12 szt.
W przypadku konieczności naprawy drukarek i kserokopiarek objętych gwarancją usługa naprawy będzie zlecana Gwarantowi.
W/w drukarki i kserokopiarki będą podlegały obsłudze technicznej, tj. naprawom i konserwacji z chwilą upływu terminu gwarancji.
2. ZAKRES DOSTAWY I USŁUGI OBEJMUJE:
2.1. Konserwacja i przegląd kserokopiarek realizowane zawsze na zlecenie Zamawiającego będzie się odbywać co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:
• demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych,
• czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
• czyszczenie zespołu czyszczącego bębna,
• czyszczenie zespołu optyki,
• czyszczenie kaset papieru,
• czyszczenie filtrów,
• czyszczenie drogi transportu papieru,
• czyszczenie napędu głównego,
• czyszczenie sekcji grzejnej,
• czyszczenie sekcji pobierania papieru,
• demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w,
• regulacja jakości kopii,
• dokonanie przeglądu sprawności działania urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu.
2.2. Konserwacja drukarek igłowych realizowana zawsze na zlecenie Zamawiającego obejmuje:
• Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej,
• Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, oraz kurzu),
• Mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych (rolki, paski, wałek, itp.),
• Czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska, itp.),
• Smarowanie,
• Regulacja luzów,
• Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru,
• Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu taśmy barwiącej,
• Czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego,
• Kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy,
• Regulacja docisku głowicy do wałka,
• Smarowanie wałka prowadzącego głowicę,
• Przemycie igieł, dyszy głowicy, kalibracja głowicy,
• Sprawdzenie i testowanie drukarki.
2.3. Konserwacja drukarek laserowych realizowana zawsze na zlecenie Zamawiającego obejmuje:
• Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej
• Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
• Czyszczenie zespołu optyki,
• Czyszczenie kaset papieru,
• Czyszczenie drogi transportu papieru,
• Czyszczenie sekcji grzejnej,
• Czyszczenie sekcji pobierania papieru.
• Demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w.
• Sprawdzenie działania drukarki.
2.4. Naprawa drukarek obejmuje następujące czynności:
• Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.6.
• Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.6.
• Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie.
• Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
2.5. Naprawa kserokopiarek obejmuje następujące czynności:
• Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.6.
• Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.6.
• Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie.
• Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
2.6. Dostawa części zamiennych do drukarek i kserokopiarek wraz z ich wymianą obejmuje:
Zadanie 1
• Rolki poboru papieru,
• Fuser,
• Separator papieru,
• Moduł lasera,
• Bęben lub zespół bębna,
• Wałek dociskowy,
• Tuleję wałka dociskowego,
• Lampa skanera,
• Developer,
• Głowicę [dotyczy drukarek laserowych],
• Mechanizm prowadzenia papieru [dotyczy drukarek laserowych],
Zadanie 2
• Zespół bębna,
• Zespół wywołujący,
• Sekcja utrwalania,
• Zespoły przeglądowe,
2.7. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do drukarek obejmuje:
• Tonery,
• Taśmy (zadanie 1),
• Tusze (zadanie 1).
2.8. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do kserokopiarek obejmuje tonery.
2.9. Materiały eksploatacyjne (tonery, taśmy i tusze) do drukarek i kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania:
• być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
• posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
• posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
• posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
• spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
- jakość - praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu,
- wydajność - zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
• nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
• nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
• nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
• nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
2.10. Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w SIWZ w pkt 1 opis przedmiotu zamówienia ppkt 2.4 - dotyczące drukarek, a w ppkt. 2.5 - dotyczące kserokopiarek.
2.11. W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w ppkt 2.4, 2.5 (usterka niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu).
2.12. Instalacja drukarki lub kserokopiarki obejmuje przeniesienie z pokoju do pokoju lub z jednostki organizacyjnej do innej jednostki organizacyjnej oraz ponowne podłączenie drukarki lub kserokopiarki do komputera lub do sieci.
2.13. Drukarki i kserokopiarki zainstalowane są we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych znajdujących się na terenie Gdańska:
Zarząd ul. Partyzantów 74,
Dział Umów i Rozliczeń ul. Partyzantów 74,
Dział Eksploatacji ul. Partyzantów 74,
Dział Windykacji ul. Partyzantów 74,
Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1,
Dział Nieruchomości ul. Dyrekcyjna 6,
BOM nr 1 ul. Sienna 6,
BOM nr 2 ul. Zielona 8/9,
BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167,
BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44,
BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12,
BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31.
Dział Utrzymania Porządku i Czystości ul. Floriańska 2
Grupa Remontowa ul. Floriańska 2
|
GuidZP400 |
0ebba492-b189-4480-aca3-a5c1213274ca
|
Biuletyn |
634849-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
|
Regon |
19281776900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
74
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80254
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 3201032, 3200220, 3023282
|
Zamawiajacy fax |
583 458 235
|
Zamawiajacy email |
nz@gznk.pl
|
Adres strony url |
www.gznk.pl
|
Adres strony internetowej |
www.gznk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gznk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gznk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - pocztą lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek i kserokopiarek oraz ich naprawa i konserwacja w 2018 r.
|
Numer referencyjny |
87/17/A
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych łącznie z dostawą tonerów i taśm do drukarek i kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy drukarek i kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy.
Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:
przeglądy okresowe,
regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład drukarek i kserokopiarek.
Całkowita ilość drukarek do konserwacji - 208 szt.
Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 46 szt.
Planowana ilość tonerów do drukarek - 2 317 szt.
Planowana ilość tonerów do kserokopiarek - 610 szt.
Całkowita ilość taśm do drukarek - 20 szt.
Całkowita ilość tuszy do drukarek - 12 szt.
W przypadku konieczności naprawy drukarek i kserokopiarek objętych gwarancją usługa naprawy będzie zlecana Gwarantowi.
W/w drukarki i kserokopiarki będą podlegały obsłudze technicznej, tj. naprawom i konserwacji z chwilą upływu terminu gwarancji.
2. ZAKRES DOSTAWY I USŁUGI OBEJMUJE:
2.1. Konserwacja i przegląd kserokopiarek realizowane zawsze na zlecenie Zamawiającego będzie się odbywać co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:
• demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych,
• czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
• czyszczenie zespołu czyszczącego bębna,
• czyszczenie zespołu optyki,
• czyszczenie kaset papieru,
• czyszczenie filtrów,
• czyszczenie drogi transportu papieru,
• czyszczenie napędu głównego,
• czyszczenie sekcji grzejnej,
• czyszczenie sekcji pobierania papieru,
• demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w,
• regulacja jakości kopii,
• dokonanie przeglądu sprawności działania urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu.
2.2. Konserwacja drukarek igłowych realizowana zawsze na zlecenie Zamawiającego obejmuje:
• Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej,
• Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, oraz kurzu),
• Mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych (rolki, paski, wałek, itp.),
• Czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska, itp.),
• Smarowanie,
• Regulacja luzów,
• Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru,
• Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu taśmy barwiącej,
• Czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego,
• Kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy,
• Regulacja docisku głowicy do wałka,
• Smarowanie wałka prowadzącego głowicę,
• Przemycie igieł, dyszy głowicy, kalibracja głowicy,
• Sprawdzenie i testowanie drukarki.
2.3. Konserwacja drukarek laserowych realizowana zawsze na zlecenie Zamawiającego obejmuje:
• Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej
• Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
• Czyszczenie zespołu optyki,
• Czyszczenie kaset papieru,
• Czyszczenie drogi transportu papieru,
• Czyszczenie sekcji grzejnej,
• Czyszczenie sekcji pobierania papieru.
• Demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w.
• Sprawdzenie działania drukarki.
2.4. Naprawa drukarek obejmuje następujące czynności:
• Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.6.
• Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.6.
• Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie.
• Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
2.5. Naprawa kserokopiarek obejmuje następujące czynności:
• Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 2.6.
• Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 2.6.
• Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie.
• Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
2.6. Dostawa części zamiennych do drukarek i kserokopiarek wraz z ich wymianą obejmuje:
Zadanie 1
• Rolki poboru papieru,
• Fuser,
• Separator papieru,
• Moduł lasera,
• Bęben lub zespół bębna,
• Wałek dociskowy,
• Tuleję wałka dociskowego,
• Lampa skanera,
• Developer,
• Głowicę [dotyczy drukarek laserowych],
• Mechanizm prowadzenia papieru [dotyczy drukarek laserowych],
Zadanie 2
• Zespół bębna,
• Zespół wywołujący,
• Sekcja utrwalania,
• Zespoły przeglądowe,
2.7. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do drukarek obejmuje:
• Tonery,
• Taśmy (zadanie 1),
• Tusze (zadanie 1).
2.8. Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą do kserokopiarek obejmuje tonery.
2.9. Materiały eksploatacyjne (tonery, taśmy i tusze) do drukarek i kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania:
• być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
• posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
• posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
• posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
• spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
- jakość - praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu,
- wydajność - zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
• nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
• nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
• nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
• nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
2.10. Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w SIWZ w pkt 1 opis przedmiotu zamówienia ppkt 2.4 - dotyczące drukarek, a w ppkt. 2.5 - dotyczące kserokopiarek.
2.11. W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w ppkt 2.4, 2.5 (usterka niestandardowa) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu).
2.12. Instalacja drukarki lub kserokopiarki obejmuje przeniesienie z pokoju do pokoju lub z jednostki organizacyjnej do innej jednostki organizacyjnej oraz ponowne podłączenie drukarki lub kserokopiarki do komputera lub do sieci.
2.13. Drukarki i kserokopiarki zainstalowane są we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych znajdujących się na terenie Gdańska:
Zarząd ul. Partyzantów 74,
Dział Umów i Rozliczeń ul. Partyzantów 74,
Dział Eksploatacji ul. Partyzantów 74,
Dział Windykacji ul. Partyzantów 74,
Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1,
Dział Nieruchomości ul. Dyrekcyjna 6,
BOM nr 1 ul. Sienna 6,
BOM nr 2 ul. Zielona 8/9,
BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167,
BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44,
BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12,
BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31.
Dział Utrzymania Porządku i Czystości ul. Floriańska 2
Grupa Remontowa ul. Floriańska 2
|
Cpv glowny przedmiot |
30121300-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej jeżeli:
a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
• minimum 2 dostawy polegające na dostawie tonerów do drukarek i/lub kserokopiarek o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto w ciągu 12 miesięcy każda dostawa.
• minimum 2 usługi polegające na konserwacji lub naprawie drukarek i/lub kserokopiarek o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto w ciągu 12 miesięcy każda usługa.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu oddzielnie w zakresie dostaw oraz oddzielnie w zakresie usług. Realizacją wymaganych usług winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum oraz realizacją wymaganych dostaw winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie po 1 usłudze oraz oddzielnie po 1 dostawie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 usług i/lub 2 dostaw w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi i dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
w przypadku składania oferty na zadanie 1:
3 osoby na stanowisku serwisanta z co najmniej trzyletnim doświadczeniem,
w przypadku składania oferty na zadanie 2:
3 osoby na stanowisku serwisanta z co najmniej trzyletnim doświadczeniem, które zostały przeszkolone w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert przez producenta lub przedstawiciela producenta w zakresie napraw drukarek Kyocera M 6026, Kyocera FSC 8020 mfp, Kyocera TA 2551 ci, napraw kserokopiarek Kyocera TA 3050 ci, Kyocera TA 3051 ci (wszystkie 3 osoby winny być przeszkolone w zakresie napraw każdej z wymienionych drukarek i kserokopiarek Kyocera).
W przypadku składania oferty na zadanie 1 oraz zadanie 2 Wykonawca musi wykazać 6 serwisantów, po 3 na każde zadanie, posiadających wymagane uprawnienia.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
4. Podać w złożonej ofercie czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonania usługi od zgłoszenia. Maksymalny czas przyjazdu winien wynosić 4 godziny. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty
5. Podać w wykazie zdolność zawodowa – wykaz osób okres doświadczenia osób na stanowisku serwisantów,
6. Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
7. Udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi, natomiast na dostarczone części zamienne - gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części.
8. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
9. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
10. Wykazać posiadanie na terenie Trójmiasta co najmniej jednego punktu serwisowego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
ZADANIE 1 – 1 600,00 zł
ZADANIE 2 – 3 200,00 zł
W przypadku składania oferty na dwa zadania oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na dwa zadania.
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
a) Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) Zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
d) Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2,
e) Łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
f) zmianie może ulec ilości drukarek i kserokopiarek w przypadku likwidacji eksploatowanego sprzętu,
g) zmianie może ulec przewidywana ilość dostawy poszczególnych rodzajów tonerów, taśm, pojemników z tuszem w przypadku wyłączenia sprzętu z eksploatacji lub wprowadzenia do eksploatacji nowego rodzaju sprzętu, w którym są stosowane te same rodzaje tonerów,
h) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
- proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
i) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
- w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zaw
2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
b) Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
- zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
- zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
- polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
|
IV 4 4 data |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2018-01-27T00:00:00+01:00
|
IV 6 6 |
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 29.12.2017 r. godzina 10:45,
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
|