GuidZP400 |
177b33d6-2540-432e-ba19-e99f56228447
|
Biuletyn |
634753-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej
|
Regon |
1226172500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powsińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
69/71
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-903
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 694 61 18
|
Zamawiajacy fax |
22 694 61 21
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
|
Adres strony url |
www.centrum.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytucja gospodarki budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.centrum.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.centrum.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71; 02-903 Warszawa; Wydział Zamówień Publicznych, pokój 104
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów nabiałowych
|
Numer referencyjny |
2017/39/ZBR/77/ZRP/205/KR-WŁ/II
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby obiektów Zamawiającego: Bufetu Rządowego, Zespołu Rezydencjalnego „Parkowa” i Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego Łańsk.
Część I - dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Bufetu Rządowego;
Część II - dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Zespołu Rezydencjalnego „Parkowa”;
Część III - dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Kompleksu Recepcyjno – Wypoczynkowego Łańsk.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
134000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, składa wraz z Ofertą aktualne
na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ);
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Centrum informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem albo przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
8. W przypadku, gdy Wykonawca polega za zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 5 pkt 1.
9. W przypadku dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 5 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych oświadczenia lub dokumenty.
10. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 5, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego lub są ogólnie dostępne, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z Istotnymi Postanowieniami Umowy stanowiącymi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Bufetu Rządowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
74000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Bufetu Rządowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Zespołu Rezydencjalnego Parkowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby ZR Parkowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Kompleksy Recepcyjno - Wypoczynkowego Łańsk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
50000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Kompleksu Recepcyjno - Wypoczynkowego Łańsk
|
| |