Dostawa artykułów nabiałowych

Data publikacji 2017-12-20
Data zakończenia 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634753-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby obiektów Zamawiającego: Bufetu Rządowego, Zespołu Rezydencjalnego „Parkowa” i Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego Łańsk.
Część I - dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Bufetu Rządowego;
Część II - dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Zespołu Rezydencjalnego „Parkowa”;
Część III - dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Kompleksu Recepcyjno – Wypoczynkowego Łańsk.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 177b33d6-2540-432e-ba19-e99f56228447
Biuletyn 634753-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Regon 1226172500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powsińska
Zamawiajacy adres numer domu 69/71
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-903
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 694 61 18
Zamawiajacy fax 22 694 61 21
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
Adres strony url www.centrum.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytucja gospodarki budżetowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.centrum.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.centrum.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71; 02-903 Warszawa; Wydział Zamówień Publicznych, pokój 104
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów nabiałowych
Numer referencyjny 2017/39/ZBR/77/ZRP/205/KR-WŁ/II
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby obiektów Zamawiającego: Bufetu Rządowego, Zespołu Rezydencjalnego „Parkowa” i Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego Łańsk. Część I - dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Bufetu Rządowego; Część II - dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Zespołu Rezydencjalnego „Parkowa”; Część III - dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Kompleksu Recepcyjno – Wypoczynkowego Łańsk.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 134000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, składa wraz z Ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ); 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Centrum informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem albo przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 8. W przypadku, gdy Wykonawca polega za zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 5 pkt 1. 9. W przypadku dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 5 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych oświadczenia lub dokumenty. 10. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 5, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego lub są ogólnie dostępne, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Istotnymi Postanowieniami Umowy stanowiącymi Załącznik nr 1 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Bufetu Rządowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 74000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Bufetu Rządowego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Zespołu Rezydencjalnego Parkowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby ZR Parkowa
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Kompleksy Recepcyjno - Wypoczynkowego Łańsk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 50000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych na potrzeby Kompleksu Recepcyjno - Wypoczynkowego Łańsk
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)