Przedmiot zamówienia obejmuje 11-miesięczne Wparcie serwisowe dla urządzeń sieciowych firmy Cisco, będących własnością Gminy Miasta Toruń, które zostały wskazane w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Wykonawca musi być producentem lub autoryzowanym przez producenta partnerem serwisowym urządzeń, wskazanych w załączniku nr 1, uprawnionym m.in. do udzielania Wsparcia serwisowego urządzeń, w tym usuwania Awarii poprzez naprawę lub wymianę urządzeń oraz aktualizacji ich oprogramowania, a także prowadzenia Konsultacji na warunkach, określonych w Umowie.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
-Wsparcie serwisowe, w tym dla urządzeń i zainstalowanego w nich oprogramowania
-Wsparcie serwisowe, realizowane na bazie świadczeń serwisowych producenta urządzeń, przez cały okres Serwisu, w siedzibie Zamawiającego, dla wszystkich urządzeń, wskazanych w załączniku nr 1, z wyjątkiem urządzeń C3600. Dla urządzeń C3600 Wykonawca zapewni naprawę, bądź wymianę uszkodzonego urządzenia w czasie określonym w § 11 ust. 2 wzoru umowy.
-wymianę części uszkodzonych jak również kompletnych urządzeń, w ramach naprawy przez Wykonawcę, na nowe, objęte gwarancją producenta.
-diagnostykę Awarii, zgłoszonych przez Zamawiającego lub wykrytych przez Wykonawcę, w czasie umożliwiającym wykonanie naprawy zgodnie z wymogami zawartymi w § 11 ust. 2 wzoru umowy,
-dostarczanie i instalację na żądanie Zamawiającego najnowszych wersji oprogramowania urządzeń,
-zapewnienie pracownikom Zamawiającego dostępu i możliwości pobrania najnowszych wersji oprogramowania dla urządzeń objętych Serwisem. Wykonawca upoważni wskazane przez Zamawiającego konta, do dostępu i pobierania oprogramowania z portalu firmy Cisco,
-zapewnienie centrum obsługi, które jest odpowiedzialne za przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z eksploatacją, zarządzaniem i utrzymaniem sprzętu w trybie 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Centrum obsługi umożliwia rejestrację zgłoszeń za pomocą kanałów komunikacyjnych wskazanych § 11 ust. 1.wzoru umowy,
-upoważnienie wskazanego konta Zamawiającego, w serwisie producenta, zapewniającego dostęp do pełnej informacji technicznej producenta (w tym o nowych wersjach oprogramowania, urządzeń, dokumentacji) oraz do bazy wiedzy opisującej znane problemy oraz sposoby ich rozwiązywania,
-przedłożenie do protokołu odbioru wymiany/naprawy urządzenia, oświadczenia producenta o wykupieniu wymaganych pakietów serwisowych na cały okres świadczenia serwisu.
-Konsultacje w kwestiach konfiguracji i problemów sieciowych na warunkach określonych w §12wzoru umowy.
|
GuidZP400 |
493222d6-7df1-4a02-bab5-f10a0cea0b39
|
Biuletyn |
634051-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
|
Regon |
59690300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wały gen. Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 118 713
|
Zamawiajacy fax |
566 118 622
|
Zamawiajacy email |
bzp@um.torun.pl
|
Adres strony url |
www.bip.torun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.torun.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.torun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie zgodnie z zapisem SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Torunia Biuro Obsługi Urzędu ul. Wały Gen. Sikorskiego 8
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa wparcia serwisowego dla urządzeń sieciowych firmy Cisco, będących własnością Gminy Miasta Toruń.
|
Numer referencyjny |
237/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje 11-miesięczne Wparcie serwisowe dla urządzeń sieciowych firmy Cisco, będących własnością Gminy Miasta Toruń, które zostały wskazane w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Wykonawca musi być producentem lub autoryzowanym przez producenta partnerem serwisowym urządzeń, wskazanych w załączniku nr 1, uprawnionym m.in. do udzielania Wsparcia serwisowego urządzeń, w tym usuwania Awarii poprzez naprawę lub wymianę urządzeń oraz aktualizacji ich oprogramowania, a także prowadzenia Konsultacji na warunkach, określonych w Umowie.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
-Wsparcie serwisowe, w tym dla urządzeń i zainstalowanego w nich oprogramowania
-Wsparcie serwisowe, realizowane na bazie świadczeń serwisowych producenta urządzeń, przez cały okres Serwisu, w siedzibie Zamawiającego, dla wszystkich urządzeń, wskazanych w załączniku nr 1, z wyjątkiem urządzeń C3600. Dla urządzeń C3600 Wykonawca zapewni naprawę, bądź wymianę uszkodzonego urządzenia w czasie określonym w § 11 ust. 2 wzoru umowy.
-wymianę części uszkodzonych jak również kompletnych urządzeń, w ramach naprawy przez Wykonawcę, na nowe, objęte gwarancją producenta.
-diagnostykę Awarii, zgłoszonych przez Zamawiającego lub wykrytych przez Wykonawcę, w czasie umożliwiającym wykonanie naprawy zgodnie z wymogami zawartymi w § 11 ust. 2 wzoru umowy,
-dostarczanie i instalację na żądanie Zamawiającego najnowszych wersji oprogramowania urządzeń,
-zapewnienie pracownikom Zamawiającego dostępu i możliwości pobrania najnowszych wersji oprogramowania dla urządzeń objętych Serwisem. Wykonawca upoważni wskazane przez Zamawiającego konta, do dostępu i pobierania oprogramowania z portalu firmy Cisco,
-zapewnienie centrum obsługi, które jest odpowiedzialne za przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z eksploatacją, zarządzaniem i utrzymaniem sprzętu w trybie 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Centrum obsługi umożliwia rejestrację zgłoszeń za pomocą kanałów komunikacyjnych wskazanych § 11 ust. 1.wzoru umowy,
-upoważnienie wskazanego konta Zamawiającego, w serwisie producenta, zapewniającego dostęp do pełnej informacji technicznej producenta (w tym o nowych wersjach oprogramowania, urządzeń, dokumentacji) oraz do bazy wiedzy opisującej znane problemy oraz sposoby ich rozwiązywania,
-przedłożenie do protokołu odbioru wymiany/naprawy urządzenia, oświadczenia producenta o wykupieniu wymaganych pakietów serwisowych na cały okres świadczenia serwisu.
-Konsultacje w kwestiach konfiguracji i problemów sieciowych na warunkach określonych w §12wzoru umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-02-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający zastosuje procedurę odwróconą na podstawie art. 24aa ustawy prawo zamówień publicznych.
Termin realizacji zamówienia: od 01.02.2018 do 31 grudnia 2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający wymaga by usługi świadczone był przez wykwalifikowaną kadrę, oddelegowaną przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zadania, posiadającą certyfikaty Cisco Certified Network Professional, preferowany CCNP Service Provider, upoważniające do konsultacji oraz konfiguracji urządzeń objętych umową serwisowa.
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
i posiadają następujące kwalifikacje : - minimum 1 osoba posiadająca certyfikat -minimum Cisco Certified Network Professional
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– wypełniony załącznik nr 7.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu
oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający
żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres
udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, w terminie 3 dni
od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert),
przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. --
oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być
udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on
wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że
dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o
których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ),Wypełniony formularz oferty,
Oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć
podwykonawcom i podanie firm podwykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadkach przewidzianych w Umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron Umowy.
1. Zmiany mogą być inicjowane przez Zmawiającego lub Wykonawcę.
2. Dopuszczalne jest dokonanie zmian Umowy:
1) zmiana Umowy w szczególności dotyczyć będzie:
a. Wymiany urządzeń objętych serwisem na inne, tego samego producenta o tych samych lub wyższych parametrach technicznych;
b. możliwości powierzenia wykonania części usług podwykonawcy, których zakres nie został wskazany w ofercie przez Wykonawcę jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców;
c. zaistnieniem uwarunkowań organizacyjno-technicznych, których nie można było przewidzieć;
d. zaistnieniem uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności niezależnych od obu stron Umowy;
e. wystąpieniem innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz od Wykonawcy;
f. jeżeli zmiana umowy spowodowana będzie siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ
g. Innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego.
2) Jeżeli zmiana Umowy dotyczyć będzie zmiany lub wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy.
3) Jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany wysokości wynagrodzenia dla Wykonawcy, a spowodowana będzie zmianą obowiązującej stawki podatku VAT (wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie);
3. Jeżeli zmiana Umowy dotyczyć będzie zmiany składu koordynatorów,
4. Jeżeli zmiana Umowy dotyczyć będzie zmiany składu osób oddelegowanych do realizacji niniejszej Umowy posiadających wymagane przez Zamawiającego certyfikaty upoważniające do realizacji zadań z zakresu Konsultacji i konfiguracji urządzeń objętych Umową.
5. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi:
1) Opis propozycji zmian, w tym wpływu na termin wykonania,
2) Uzasadnienie zmiany,
3) Analizy ryzyka i zagrożeń.
|
IV 4 4 data |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|