Obuwie gumowe robocze

Data publikacji 2017-12-20
Data zakończenia 2018-01-09 00:00:00
Instytucja ZPUH LP
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Kalosze,
  • Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634395-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188160002, 188310003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I
1.Buty gumowo-filcowe z kołnierzem w ilości 500par
2. Buty gumowo-tkaninowe ocieplane w ilości 550par
3.Buty z gumy naturalnej w ilości 1000par
4.Buty kauczukowe ocieplane neoprenem w ilości 550par
5. Buty tworzywowo-wodochronne w ilości 200par
6.Buty gumowo-filcowe z wyjmowanym wkładem- 400par
Część II
1a.Buty dla pilarza z wkładką przeciwprzecięciową letnie w ilości 20par
1b.Buty dla pilarza z wkładką przeciwprzecięciową zimowe w ilości 30par

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b50d830-ded8-4cc6-9f3f-2e409c9ed64a
Biuletyn 634395-N-2017
Zamawiajacy nazwa ZPUH LP
Regon 511001691
Zamawiajacy adres ulica Marii Zientary Malewskiej
Zamawiajacy adres numer domu 51/53
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-307
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 5260137
Zamawiajacy email ewa.wojdylo@olsztyn.lasy.gov.pl
Adres strony url http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/zpuh_olsztyn/zamowienia_publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna skarbu państwa nieposiadająca osobowości prawnej
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/zpuh_olsztyn/zamowienia_publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/zpuh_olsztyn/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZPUH LP 10-307 Olsztyn ul.Marii Zientary Malewskiej 51/53 pok.nr.11 sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Obuwie gumowe robocze
Numer referencyjny HP.270.28.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część I 1.Buty gumowo-filcowe z kołnierzem w ilości 500par 2. Buty gumowo-tkaninowe ocieplane w ilości 550par 3.Buty z gumy naturalnej w ilości 1000par 4.Buty kauczukowe ocieplane neoprenem w ilości 550par 5. Buty tworzywowo-wodochronne w ilości 200par 6.Buty gumowo-filcowe z wyjmowanym wkładem- 400par Część II 1a.Buty dla pilarza z wkładką przeciwprzecięciową letnie w ilości 20par 1b.Buty dla pilarza z wkładką przeciwprzecięciową zimowe w ilości 30par
Cpv glowny przedmiot 18816000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego, zamawiający żąda dołączenia do oferty po parze oferowanego wyrobu. Wraz z ofertą należy złożyć wszelkie dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych przez zamawiającego norm. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art.86ust.5ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24ust.1 pkt.23ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia .6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wspólników w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia muszą być podpisane przez wszystkich wspólników (członków konsorcjum).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Strony dopuszczają możliwość zmian w treści umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy: 1) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę obniżki ceny przedmiotu zamówienia /określonej czasowo lub stałej; 2) stosownie do wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem publikowanego przez GUS za rok poprzedni – zmiana jest dopuszczalna po upływie minimum roku trwania umowy. W wykonaniu zapisów art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość zmian w treści umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zamiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli wymienione wyżej zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
IV 4 4 data 2018-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Obuwie gumowe robocze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18816000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1.Buty gumowo-filcowe z kołnierzem w ilości 500par 2. Buty gumowo-tkaninowe ocieplane w ilości 550par 3.Buty z gumy naturalnej w ilości 1000par 4.Buty kauczukowe ocieplane neoprenem w ilości 550par 5. Buty tworzywowo-wodochronne w ilości 200par 6.Buty gumowo-filcowe z wyjmowanym wkładem- 400par
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Obuwie dla pilarza z wkładka przeciwprzecięciową z noskiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18831000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1a.Buty dla pilarza z wkładką przeciwprzecięciową letnie w ilości 20par 1b.Buty dla pilarza z wkładką przeciwprzecięciową zimowe w ilości 30par
  

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia częściowego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)