GuidZP400 |
7b50d830-ded8-4cc6-9f3f-2e409c9ed64a
|
Biuletyn |
634395-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
ZPUH LP
|
Regon |
511001691
|
Zamawiajacy adres ulica |
Marii Zientary Malewskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
51/53
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-307
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 5260137
|
Zamawiajacy email |
ewa.wojdylo@olsztyn.lasy.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/zpuh_olsztyn/zamowienia_publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa jednostka organizacyjna skarbu państwa nieposiadająca osobowości prawnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/zpuh_olsztyn/zamowienia_publiczne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/zpuh_olsztyn/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZPUH LP 10-307 Olsztyn ul.Marii Zientary Malewskiej 51/53 pok.nr.11 sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Obuwie gumowe robocze
|
Numer referencyjny |
HP.270.28.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I
1.Buty gumowo-filcowe z kołnierzem w ilości 500par
2. Buty gumowo-tkaninowe ocieplane w ilości 550par
3.Buty z gumy naturalnej w ilości 1000par
4.Buty kauczukowe ocieplane neoprenem w ilości 550par
5. Buty tworzywowo-wodochronne w ilości 200par
6.Buty gumowo-filcowe z wyjmowanym wkładem- 400par
Część II
1a.Buty dla pilarza z wkładką przeciwprzecięciową letnie w ilości 20par
1b.Buty dla pilarza z wkładką przeciwprzecięciową zimowe w ilości 30par
|
Cpv glowny przedmiot |
18816000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego, zamawiający żąda dołączenia do oferty po parze oferowanego wyrobu. Wraz z ofertą należy złożyć wszelkie dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych przez zamawiającego norm. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art.86ust.5ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24ust.1 pkt.23ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia .6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wspólników w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oświadczenia muszą być podpisane przez wszystkich wspólników (członków konsorcjum).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Strony dopuszczają możliwość zmian w treści umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy:
1) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę obniżki ceny przedmiotu zamówienia /określonej czasowo lub stałej;
2) stosownie do wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem publikowanego przez GUS za rok poprzedni – zmiana jest dopuszczalna po upływie minimum roku trwania umowy.
W wykonaniu zapisów art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość zmian w treści umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zamiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli wymienione wyżej zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
|
IV 4 4 data |
2018-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie gumowe robocze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18816000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1.Buty gumowo-filcowe z kołnierzem w ilości 500par
2. Buty gumowo-tkaninowe ocieplane w ilości 550par
3.Buty z gumy naturalnej w ilości 1000par
4.Buty kauczukowe ocieplane neoprenem w ilości 550par
5. Buty tworzywowo-wodochronne w ilości 200par
6.Buty gumowo-filcowe z wyjmowanym wkładem- 400par
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie dla pilarza z wkładka przeciwprzecięciową z noskiem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18831000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1a.Buty dla pilarza z wkładką przeciwprzecięciową letnie w ilości 20par
1b.Buty dla pilarza z wkładką przeciwprzecięciową zimowe w ilości 30par
|
| |